YouTube je imenovan najodgovornijom platformom društvenih mreža u reviziji koju je sprovela grupacija IPG Mediabrands, koja za cilj ima da društvene kompanije preuzmu odgovornost za poboljšanje svoje politike odgovornosti.
Iz IPG su objavili kvartalnu reviziju odgovornosti medija, koja je YouTube postavila na prvo mjesto kao rezultat odgovora na brigu o sigurnosti brendova još prije tri godine, kada su neki oglašivači povukli svoje kampanje nakon što su saznali da se njihovi oglasi emituju uporedo sa ekstremističkim sadržajem.
Twitter je na drugom mjestu, LinkedIn drži treće mjesto, Snapchat na četvrtom dok je Facebook tek na petom mjestu. Pinterest (6.), Twitch (7.), Reddit (8.) i TikTok (9.) su okarakterisani da su „ispod prosjeka.“
U ovom izvještaju, platforme su procjenjene na osnovu 10 principa: promoviranje poštovanja; zaštita ljudi; različitost; prikupljanje i upotreba podataka; dobrobit djece; da li blokiraju govor mržnje; dezinformisanje; kako sprovode svoju politiku; transparentnost oglašavanja i odgovornost.
Svaka od ovih platformi je morala ispuniti upitnik koji je sadržavao 250 pitanja u vezi sa svih 10 principa.
Revizija je pokazala da je pravilno informisanje izazov za većinu platformi, što stvara priliku oglašivačima da vrše pritisak na njih.
„Ova revizija pokazuje da ima mnogo prostora za poboljšanje na svim platformama, iz perspektive medijske odgovornosti, te neke od njih trebaju da se bore da zarade svoje mjesto na marketinškom planu nekog brenda,“ izjavio je Elijah Harris, globalni šef društvenih kanala u jednoj od IPG Mediabrendovih agencija, Reprise, koja je na čelu istraživanja.