Korona virus kriza izazvala je pravi bum u korištenju video igrica i donijela rekordne prihode gaming industriji
Posao s igricama, računarskim ili na konzolama, veći je nego prije korona krize i stalno raste, prenosi Tanjug.
Gotovo cijela gaming industrija od početka krize s koronom bilježi izraziti rast.
Gameri igraju češće i duže nego ranije svoje omiljene igrice.
Bum gaming industrije dokazuju poslovni rezultati kompanija koje se bave razvojem igara.
Tako je obrt kompanije Activision Blizzard, koja je lansirala igrice “Call of Duty”, “World of Warcraft”, “Candy Crush”, u proteklom kvartalu povećan za 38 posto, na 1,93 milijardi eura.
Istovremeno je broj aktivnih korisnika njihovih igrica porastao u roku od tri mjeseca sa 102 na 125 miliona eura, saopćila je kompanija.
Uspjeh je kratkoročan
Kompanija Take-Two Interactive, koja stoji iza igara “Grand Theft Auto” i “NBA 2K20”, ostvarila je rast obrta u prošlom kvartalu od 54 posto, na 831,3 miliona dolara.
I Nintendo bilježi rast obrta tokom krize – u prvom poslovnom kvartalu je obrt skočio na 1,16 milijardi eura.
Nintendo profitira od toga što građani, zbog restrikcija, provode više vremena kući za svojim konzolama.
Šef kompanije Shuntaro Furukawa rekao je da je, međutim, ovaj uspjeh kratkoročan.
Koncern Electronic Arts, koji je poznat po igricama “Fifa” i “Star Wars”, povećao je prognozu obrta za tekuću godinu te očekuje da će ostvariti obrt u visini od 5,95 milijardi dolara.
Sve bolja prodaja igrica za Playstation donijela je Sonyu veći obrt tokom korona krize.
U prošlom kvartalu je obrt u prodaji igrica bio za trećinu veći nego prošle godine, a operativna dobit porasla je sa 74 na 124 milijardi jena [15,2 milijarde eura]. (Izvor: Al Jazzera)