ŠEST tajni uspješnog brendiranja vašeg poslovanja

VAŽNOST BRENDIRANJA – Svaka firma bez obzira na njenu veličinu traži odgovarajući brend da bi se postigao uspjeh u marketingu.

Brendiranje vašeg poslovanja pomaže povećati vrijednost vašeg poslovanja, osigurava ljudima da prepoznaju vašu marku i drži vašu marku poznatu svima. Za vlasnike malih poduzeća izgradnja brendirane marke često se čini izazovom, ali s pravim alatima to možete učinkovito učiniti. Evo šest tajni koje možete koristiti da biste brendirali svoj posao.

  1. Usredotočite se na ciljno tržište

Vaša kompanija nudi nešto sjajno, ali to nije nešto što svi trebaju ili žele. Iz tog razloga morate identificirati i definirati svoju ciljnu publiku. Cilj je shvatiti njihove potrebe, njihove interese, te njihove ,,tegobe” (ili one stvari koje im uzrokuju nelagodu koju vaš brend može popraviti). Nakon što bolje shvatite svoju publiku, možete stvoriti brendiranje koje će odgovarati njima.

  1. Uspostavite jake elemente brenda

Da bi bili efikasni, elementi vašeg branda trebaju biti snažni i prepoznatljivi. Ovo može biti vaša ličnost brenda ili „glas“ koji oblikuje vaš marketing. To mogu biti i vaš logo i boja marke. Što god to bilo, treba biti dosljedan jer je to velika važnost brendiranja.

Ta dosljednost djeluje kao „malter“ kada pravite posao. „Cigle“ su novi, promjenljivi elementi koji pomažu u izgradnji vašeg brenda, a „malter“ su dosljedni elementi koji su snažno povezani sa vašim poslom i ne mijenjaju se mnogo sa vremenom.

  1. ,,Pogodite” svoju publiku

Oglašavanje pomaže da ojačate poruku koju pokušavate poslati. Međutim, u oglašavanju morate biti pametni. Važno je pronaći pravu frekvenciju i visoko ciljanu publiku, a zatim ih pogodite porukom koja će se povezati. Vrlo učinkovit je plan oglašavanja 21/52 koji pomaže preduzećima svih veličina da učinkovito koriste svoje napore u oglašavanju kako bi dosegli više ljudi putem brendiranja.

  1. Koristite društvene medije

Društveni mediji su kritična komponenta brendiranja vašeg poslovanja. Vaš brend treba da stvara smislene odnose sa vašom publikom.

Možete koristiti video klipove, slike ili jednostavne objave da biste započeli izgradnju svog brenda. Kada koristite društvene medije, imajte na umu da brzo reagujete na sve nove konverzacije, jer to može pomoći u izgradnji povjerenja.

  1. Potaknite autentičnost

VAŽNOST BRENDIRANJA – Ključ za brendiranje vašeg poslovanja je autentičnost prema vašoj publici. Ljudi žele koristiti brend za kojeg smatraju da mu mogu vjerovati, a autentičnost je ključna za to. Sa druge strane, neiskrenost može vrlo brzo naštetiti vašoj robnoj marki, zato se trudite da budete autentični i transparentni u vašem poslovanju. Pogledajte kako smo brendirali naš Narodni radio.

  1. Budite dosljedni

Ovo možda nije tajna, ali je važno spomenuti. Bez obzira na to što radite, morate biti dosljedni. Potrošače je lako zbuniti promjenama. Ostajući dosljedan u svojim naporima brendiranja, povećat ćete prepoznatljivost marke i poboljšati ukupni uspjeh vaših marketinških napora.

Zapamtite, marketing i brendiranje nisu ista stvar, ali su povezani. Ako želite imati učinkovit marketing, morate izgraditi čvrst i prepoznatljiv brend.

U dvadeset godina koliko postoji TNT Grupacija radili smo sa stotinama biznisa iz raznih sektora. Neki su postali ogromne kompanije, a drugi su suvereni vladari lokalnog tržišta. Ako imate dodatnih pitanja javite nam se, rado pomažemo poduzetnicima.

Mirko
Mirkohttps://travnik.ba/
Mirko je živa enciklopedija. Voli historiju, puno istražuje. Njegove zanimljivosti ostavljaju bez daha. Vrhunski je novinar i istražvač. Dugogodišnji je član TNT grupacije.

Možda vas zanima

Uz Moj dm aplikaciju još jednostavnija kupovina uz brojne...

300 active beauty bodova za besplatno preuzimanje! Prateći savremene navike današnjih potrošača dm nastavlja ulagati u procese digitalizacije i modernizacije usluga. Tako je kupcima u...

Bingo nastavlja sa investicijama na području Kalesije, otvorili 224....

Na području općine Kalesija Bingo je započeo sa radom davne 2006. godine. Od tada do danas brojne su investicije ove kompanije u općinu, a...

Kuće u nizu – PRODAJA – Novogradnja – Kasindolska...

Na prodaju četiri samostalne stambene jedinice – kuće. Svaka stambena jedinica sadrži: – suteren (garaža+podrum) 48 m2 – prizemlje (dnevni boravak, trpezarija, kuhinja, toalet, balkon) 46,74 m2 –...

Praktično usavršavanje za više od 40 studenata uz podršku...

Telemach fondacije i United Cloud, najbrže rastući centar za razvoj inovacija u regiji, organizovali su radionice za studente Elektrotehničkog fakulteta u Sarajevu. Stručnjaci iz United...

Partner MKF novčano nagradio eko obrtnike

Primjeri dobrih praksi kao inspiracija drugima Odgovorna upotreba prirodnih resursa, odnosno sirovina i energije, danas je već postala princip poslovanja dok će trend održivosti, s...

Novi proizvod Intesa Sanpaolo Banke kreiran za zaposlene mame...

Povodom obilježavanja 25. novembra/studenog – Međunarodnog dana borbe protiv nasilja nad ženama Grupa Intesa Sanpaolo odlučila je pokrenuti proizvod namijenjen mamama kako bi im...

Vispak, Konzum i Mercator zajedno „stvaraju ljubav“ za djecu...

Društveno odgovorne kompanije Vispak, Konzum i Mercator, vođene istim vrijednostima, odlučili su na poseban način obilježiti kraj ove godine, pa su zajedničkim snagama pokrenuli...

Male biznis ideje za 2023. Od organizovanja putovanja do...

Poslovne ideje za 2023. gdje možete postati sam svoj šef i pokreneti uspješan biznis! Započeti biznis nikada nije bilo lakše. Donosimo vam odlične poslovne ideje...

Biznis ideje koje su se dokazale u BiH!

Biznis ideje sa kojima želite uploviti u poduzetničke vode. Zapamtite, pokretanje bilo kojeg biznisa je rizik, traži mnogo odricanja, edukacije, rada i upornosti. Ali,...

FIS donirao 30.000 KM udruženjima za brigu o djeci...

Kompanija FIS donirala je ukupno 30.000 KM za 17 udruženja za brigu o djeci sa posebnim potrebama koja aktivno rade na području cijele BIH. Donacija...

ADDIKO / Kupujte na maksimalno 24 rate bez kamata...

Sve je lakše kad se podijeli uz Addiko Mastercard kreditnu karticu… Kupovina na rate od danas je još jednostavnija i jeftinija uz Addiko Mastercard kreditnu...

FIS nastavlja dobre tradicije! U petak Shopping day u...

Kompanija Fis nastavlja dobre tradicije i vjernim kupcima još jednom, super uštede poklanja! Petak, 18. novembra rezervisan je za Shopping day u svim prodajnim centrima FIS...

Drugi čitaju

Travnik Kratka historija – 150 godina glavni grad...

Travnik Kratka historija - Najbolje geografsko određenje ove varoši i čaršije pripisuje se znamenitom glumcu travničkoga porijekla Josipu Pejakoviću koji primjećuje da se Sarajevo,...

Turističko-informativni centar Općine Travnik

Grad Travnik, kao turistički važno središte svakodnevno pohode mnogobrojni turisti, domaći i strani, stoga smo u 2011. godini osnovali Turističko-informativni centar Općine Travnik, kako...

Sulejmanija Šarena džamija Travnik

Sulejmanija Šarena džamija je vezana je za urbani razvoj grada i imena značajnih vakifa, od kojih su dva nosila vezirsku titulu. Na mjestu Šarene džamije...

Preminuo Mahmut Posavljak

Obavještavamo rodbinu, prijatelje i poznanike da je Posavljak (Sakib) Mahmut 1945.-2022. iznenada preselio na Ahiret u nedjelju 24.04.2022. godine u 77. -oj godini života....

Travnička tvrđava nikoga ne ostavlja ravnodušni!

Travnička tvrđava Stari Grad nikog ne ostavlja ravnodušnim. Posebno vas opčara ako u Travnik dolazite iz pravca Sarajeva. Stari Grad Travnik vrata otvara u osam...