back to top

ŠEST tajni uspješnog brendiranja vašeg poslovanja

VAŽNOST BRENDIRANJA – Svaka firma bez obzira na njenu veličinu traži odgovarajući brend da bi se postigao uspjeh u marketingu.

Brendiranje vašeg poslovanja pomaže povećati vrijednost vašeg poslovanja, osigurava ljudima da prepoznaju vašu marku i drži vašu marku poznatu svima. Za vlasnike malih poduzeća izgradnja brendirane marke često se čini izazovom, ali s pravim alatima to možete učinkovito učiniti. Evo šest tajni koje možete koristiti da biste brendirali svoj posao.

  1. Usredotočite se na ciljno tržište

Vaša kompanija nudi nešto sjajno, ali to nije nešto što svi trebaju ili žele. Iz tog razloga morate identificirati i definirati svoju ciljnu publiku. Cilj je shvatiti njihove potrebe, njihove interese, te njihove ,,tegobe” (ili one stvari koje im uzrokuju nelagodu koju vaš brend može popraviti). Nakon što bolje shvatite svoju publiku, možete stvoriti brendiranje koje će odgovarati njima.

  1. Uspostavite jake elemente brenda

Da bi bili efikasni, elementi vašeg branda trebaju biti snažni i prepoznatljivi. Ovo može biti vaša ličnost brenda ili „glas“ koji oblikuje vaš marketing. To mogu biti i vaš logo i boja marke. Što god to bilo, treba biti dosljedan jer je to velika važnost brendiranja.

Ta dosljednost djeluje kao „malter“ kada pravite posao. „Cigle“ su novi, promjenljivi elementi koji pomažu u izgradnji vašeg brenda, a „malter“ su dosljedni elementi koji su snažno povezani sa vašim poslom i ne mijenjaju se mnogo sa vremenom.

  1. ,,Pogodite” svoju publiku

Oglašavanje pomaže da ojačate poruku koju pokušavate poslati. Međutim, u oglašavanju morate biti pametni. Važno je pronaći pravu frekvenciju i visoko ciljanu publiku, a zatim ih pogodite porukom koja će se povezati. Vrlo učinkovit je plan oglašavanja 21/52 koji pomaže preduzećima svih veličina da učinkovito koriste svoje napore u oglašavanju kako bi dosegli više ljudi putem brendiranja.

  1. Koristite društvene medije

Društveni mediji su kritična komponenta brendiranja vašeg poslovanja. Vaš brend treba da stvara smislene odnose sa vašom publikom.

Možete koristiti video klipove, slike ili jednostavne objave da biste započeli izgradnju svog brenda. Kada koristite društvene medije, imajte na umu da brzo reagujete na sve nove konverzacije, jer to može pomoći u izgradnji povjerenja.

  1. Potaknite autentičnost

VAŽNOST BRENDIRANJA – Ključ za brendiranje vašeg poslovanja je autentičnost prema vašoj publici. Ljudi žele koristiti brend za kojeg smatraju da mu mogu vjerovati, a autentičnost je ključna za to. Sa druge strane, neiskrenost može vrlo brzo naštetiti vašoj robnoj marki, zato se trudite da budete autentični i transparentni u vašem poslovanju. Pogledajte kako smo brendirali naš Narodni radio.

  1. Budite dosljedni

Ovo možda nije tajna, ali je važno spomenuti. Bez obzira na to što radite, morate biti dosljedni. Potrošače je lako zbuniti promjenama. Ostajući dosljedan u svojim naporima brendiranja, povećat ćete prepoznatljivost marke i poboljšati ukupni uspjeh vaših marketinških napora.

Zapamtite, marketing i brendiranje nisu ista stvar, ali su povezani. Ako želite imati učinkovit marketing, morate izgraditi čvrst i prepoznatljiv brend.

U dvadeset godina koliko postoji TNT Grupacija radili smo sa stotinama biznisa iz raznih sektora. Neki su postali ogromne kompanije, a drugi su suvereni vladari lokalnog tržišta. Ako imate dodatnih pitanja javite nam se, rado pomažemo poduzetnicima.

Možda vas zanima

TNT Group: Tri decenije inovacija u medijskoj i marketinškoj...

Prošlo je 27 godina otkako je TNT Group započeo svoju misiju oblikovanja medijskog pejzaža Balkana. Od skromnih početaka sa lokalnim radijem u Travniku, TNT...

Načelnik Dautović posjetio novootvoreni obrt Amara Mekića

Načelnik Općine Travnik Kenan Dautović ojavio je na svom Facebook profilu da Amar Mekić, momak u svojim dvadesetim godinama, može mnogima poslužiti za...

Kako marketing agencija Syntax pomaže firmama da dominiraju na...

U svijetu gdje digitalna prisutnost postaje sve važnija, ulaganje u efikasan digitalni marketing nije luksuz, već nužnost. Marketing agencija Syntax se ističe kao vaš...

Omladinska banka Travnik uručila čekove za novih 8 mikrobiznisa

Omladinska banka Travnik jučer je uručila čekove za novih 8 mikrobiznisa koji su ili će početi sa radom u ovoj 2024. godini na području...

Drugi čitaju

Šta vidjeti u Travniku?

Ako u skorije vrijeme planirate posjetiti čuveni vezirski grad u srcu Bosne i Hercegovine onda u nastavku pročitajte šta vidjeti u Travniku! Šta vidjeti u...

Mlinčići Jajce

Mlinčići – pravi mali raj na zemlji Ako vas put navede u Jajce, nemojte propustiti upoznati pravi mali raj na zemlji - Mlinčići Jajce. Svako...

Popularne znamenitosti u Travniku

Popularne znamenitosti u Travniku se moraju posjetiti. Uvjerite se u kulturu, tradiciju i historiju vezirskog grada smještenog u srcu Bosne. Među popularne znamenitosti u...

Vodopad Plive u Jajcu među najljepšim na svijetu

Jajce - Kraljevski grad Vodopad Plive u Jajcu morate doživjeti. Iskustva mnogih kažu da najviše vole doći blizu vodopada, osjetiti kapljice vode, upijati nevjerovatan prizor...

Travnik broj stanovnika

U Travniku je posljednji popis stanovništva bio 2013. godine, tako da vam u ovom tekstu donosimo upravo podatke Travnik broj stanovnika na osnovu tog...

Preminula je Kajmaković Marija

Javljamo cjelokupnoj rodbini, prijateljima i poznanicima da je Kajmaković (Vladimir) Marija (1935 - 2024) preminula u nedjelju 22.09.2024. u 90. godini života. Sahrana drage...

SDA vodi u utrci za Općinsko vijeće Travnika

Centralna izborna komisija Bosne i Hercegovine objavila je i prve rezultate izbora koji se odnose na Općinsko vijeće Travnika, nakon obrađenih 77,63 posto biračkih...