ŠEST tajni uspješnog brendiranja vašeg poslovanja

VAŽNOST BRENDIRANJA – Svaka firma bez obzira na njenu veličinu traži odgovarajući brend da bi se postigao uspjeh u marketingu.

Brendiranje vašeg poslovanja pomaže povećati vrijednost vašeg poslovanja, osigurava ljudima da prepoznaju vašu marku i drži vašu marku poznatu svima. Za vlasnike malih poduzeća izgradnja brendirane marke često se čini izazovom, ali s pravim alatima to možete učinkovito učiniti. Evo šest tajni koje možete koristiti da biste brendirali svoj posao.

  1. Usredotočite se na ciljno tržište

Vaša kompanija nudi nešto sjajno, ali to nije nešto što svi trebaju ili žele. Iz tog razloga morate identificirati i definirati svoju ciljnu publiku. Cilj je shvatiti njihove potrebe, njihove interese, te njihove ,,tegobe” (ili one stvari koje im uzrokuju nelagodu koju vaš brend može popraviti). Nakon što bolje shvatite svoju publiku, možete stvoriti brendiranje koje će odgovarati njima.

  1. Uspostavite jake elemente brenda

Da bi bili efikasni, elementi vašeg branda trebaju biti snažni i prepoznatljivi. Ovo može biti vaša ličnost brenda ili „glas“ koji oblikuje vaš marketing. To mogu biti i vaš logo i boja marke. Što god to bilo, treba biti dosljedan jer je to velika važnost brendiranja.

Ta dosljednost djeluje kao „malter“ kada pravite posao. „Cigle“ su novi, promjenljivi elementi koji pomažu u izgradnji vašeg brenda, a „malter“ su dosljedni elementi koji su snažno povezani sa vašim poslom i ne mijenjaju se mnogo sa vremenom.

  1. ,,Pogodite” svoju publiku

Oglašavanje pomaže da ojačate poruku koju pokušavate poslati. Međutim, u oglašavanju morate biti pametni. Važno je pronaći pravu frekvenciju i visoko ciljanu publiku, a zatim ih pogodite porukom koja će se povezati. Vrlo učinkovit je plan oglašavanja 21/52 koji pomaže preduzećima svih veličina da učinkovito koriste svoje napore u oglašavanju kako bi dosegli više ljudi putem brendiranja.

  1. Koristite društvene medije

Društveni mediji su kritična komponenta brendiranja vašeg poslovanja. Vaš brend treba da stvara smislene odnose sa vašom publikom.

Možete koristiti video klipove, slike ili jednostavne objave da biste započeli izgradnju svog brenda. Kada koristite društvene medije, imajte na umu da brzo reagujete na sve nove konverzacije, jer to može pomoći u izgradnji povjerenja.

  1. Potaknite autentičnost

VAŽNOST BRENDIRANJA – Ključ za brendiranje vašeg poslovanja je autentičnost prema vašoj publici. Ljudi žele koristiti brend za kojeg smatraju da mu mogu vjerovati, a autentičnost je ključna za to. Sa druge strane, neiskrenost može vrlo brzo naštetiti vašoj robnoj marki, zato se trudite da budete autentični i transparentni u vašem poslovanju. Pogledajte kako smo brendirali naš Narodni radio.

  1. Budite dosljedni

Ovo možda nije tajna, ali je važno spomenuti. Bez obzira na to što radite, morate biti dosljedni. Potrošače je lako zbuniti promjenama. Ostajući dosljedan u svojim naporima brendiranja, povećat ćete prepoznatljivost marke i poboljšati ukupni uspjeh vaših marketinških napora.

Zapamtite, marketing i brendiranje nisu ista stvar, ali su povezani. Ako želite imati učinkovit marketing, morate izgraditi čvrst i prepoznatljiv brend.

U dvadeset godina koliko postoji TNT Grupacija radili smo sa stotinama biznisa iz raznih sektora. Neki su postali ogromne kompanije, a drugi su suvereni vladari lokalnog tržišta. Ako imate dodatnih pitanja javite nam se, rado pomažemo poduzetnicima.

Možda vas zanima

FabLab Sarajevo je po treći put organizator najvećeg festivala...

Imate zanimljiv projekat, proizvod ili eksperiment, i želite da besplatno promovišete svoj rad, inovaciju ili proizvod? Od inžinjera, umjetnika, naučnika do startupa i firmi, Maker...

Načelnik u svom kabinetu ugostio Sandru Schäppi

Sandra Schäppi, rođena Travničanka, sa svojim suprugom Markusom nije zaboravila svoj rodni kraj, iako već decenijama živi i radi u Švicarskoj, objavio je na...

Održan regionalni Modul 2 “Poduzetništvo” u Banji Vrdnik

Sve na jednom mjestu za podršku omladinskom poduzetništvu i prekograničnoj saradnji Centar za edukaciju mladih Travnik je u partnerstvu sa Fondacijom tuzlanske zajednice realizovao...

Počeo je Security Excellence Hackathon – eminentni stručnjaci_kinje cyber...

Security Excellence Hackathon počeo je danas u Sarajevu. Radi se o dvodnevnom događaju koji kombinuje takmičarski i edukativni segment, a posvećen je razvoju cyber...

Drugi čitaju

Travnik Kratka historija – 150 godina glavni grad...

Travnik Kratka historija - Najbolje geografsko određenje ove varoši i čaršije pripisuje se znamenitom glumcu travničkoga porijekla Josipu Pejakoviću koji primjećuje da se Sarajevo,...

Preminula je Mia Čuturić

Tužnog srca javljamo cjelokupnoj rodbini, prijateljima i znancima žalosnu vijest da nam je neprežaljena MIA (IVAN) ČUTURIĆ 2014.-2024. Preminula dana 06.02.2024. godine u 10....

Katakombe Jajce

Katakombe u Jajcu će vas vratiti 600 godina unazad Katakombe Jajce možda nisu  poput onih u Rimu, jer su one u Rimu iz 2. i...

Travnik broj stanovnika

U Travniku je posljednji popis stanovništva bio 2013. godine, tako da vam u ovom tekstu donosimo upravo podatke Travnik broj stanovnika na osnovu tog...

Sulejmanija Šarena džamija Travnik

Sulejmanija Šarena džamija je vezana je za urbani razvoj grada i imena značajnih vakifa, od kojih su dva nosila vezirsku titulu. Na mjestu Šarene džamije...

Popularne znamenitosti u Travniku

Popularne znamenitosti u Travniku se moraju posjetiti. Uvjerite se u kulturu, tradiciju i historiju vezirskog grada smještenog u srcu Bosne. Među popularne znamenitosti u...

Najbolji Kineski Sajtovi Za Online Kupovinu

Veliki broj sajtova izgleda kao da je isti, svaka firma nudi sličnu robu, ali koji su najbolji kineski sajtovi za online kupovinu?