back to top

Uspješan TV marketing ne mora biti skup!

TV marketing je i dalje najuspješniji vid oglašavanja. Otkrijte koje televizije su bolje i isplatljivije za uspješno reklamiranje vaše firme.

Male firme često se odlučuju graditi svijest o brendu i reklamiraju svoje ponude na televiziji. Klasične televizije (emiteri) nude najveću publiku, dok tematski (kablovski) kanali imaju mogućnost ciljanog oglašavanja prema posebnim ciljnim grupama ili lokacijama po znatno nižim troškovima, što nudi znatno efikasnije rezultate.

TV marketing za male biznise

Izbor najuspješnijeg televizijskog oglašavanja za vašu firmu, zavisi od ciljeva vaše kampanje i budžeta s kojim raspolažete. Klasične televizije imaju veću publiku, ali su skuplje. S ruge strane, tematske televizije imaju manju i lojalniju publiku, te su dosta jeftinije.

Ako imate neki proizvod koji može koristiti svima i razvili ste distribuciju na područje cijele države, onda je jednostavnije da se reklamirate na klasičnoj televiziji. Tako ćete brže doći do cijele publike. 

Međutim, ako želite da se obratite samo određenim ciljnim grupama ili ljudima s nekog manjeg tržišta, najbolji izbor su telematski tv kanali. Uzmimo za primjer tržni centar lociran na određenoj lokaciji. Tržište tog centra je region od nekih 50 kilometara oko lokacije. Logično je da se taj centar reklamira na tematskoj lokalnoj televiziji, koja se obraća ljudima s ciljanog tržišta.

Ako prodajete stvari za djecu, reklamirajte ih na dječjem kanalu kojeg gledaju djeca i majke. Dječji TV kanal je idealan jer ga gledaju djeca koja žele stvari i roditelji koji žele da im djeca budu sretna.

Ako su vaši kupci malo starije osobe, pronađite tematski kanal s tom ciljnom grupom, jer nema potrebe da svoje proizvode reklamirate mladim roditeljima i ljubiteljima sporta.

Trendovi pokazuju da je ciljano reklamiranje dosta efektnije i isplatljivije za mala i srednja poduzeća. Tematske televizije su odličan izbor za ove firme koje sada mogu priuštiti reklamiranje na televiziji. I to nije sve, istu tu reklamu ove firme često koriste i za digitalno oglašavanje, jer video je jednostavno moćniji.

Doseg televizijskih kanala

Klasične televizije imaju mnogo veći doseg, no broj korisnika kablovskih i IPTV platformi je u stalnom porastu. Za firme s većim budžetima, koje imaju potrebu da se obrate svima, preporučujemo reklamiranje na klasičnim televizijama.

Mana tematskih televizija je što se obraćate samo korisnicima kablovskih I IPTV platformi. Ovo je ujedno i prednost tematskih televizija, jer vam omogućavaju ciljano oglašavanje vrlo slično digitalnom oglašavanju.

Uspješan TV marketing ne mora biti skup!

Ciljani TV marketing

Mnoge firme donose odluke o ciljanju svojih kampanja na osnovu geografskog tržišta na kome djeluju. Kablovske televizije vam dozvoljavaju da se obratite lokalnim kupcima. Ako su vaši kupci ljudi koji žive u blizini vaše trgovine, kablovske televizije će vam omogućiti ciljano TV oglašavanje samo na te ljude i neće vas tjerati da platite i reklamiranje na regijama koje vas ne zanimaju.

Kablovske televizije su često i usko profilirane tako da se možete obratiti samo ljubiteljima sporta, roditeljima i djeci ili kupcima u najboljim godinama. Istraživanja pokazuju da su gledatelji tematskih televizija lojalniji. Ovo ima logike, jer te televizije bolje ispunjavaju njihove želje i potrebe.

Troškovi i frekvencija prikazivanja

Oglašavanje na klasičnim tv emiterima košta više nego reklamiranje na kablovskim i tematskim televizijama. Ali to ne mora značiti da se ne isplati malim firmama. Zbog široke publike, cijena po gledatelju je niska.

S druge strane, frekvencija ponavljanja reklame je najvažnija u TV oglašavanju. Vaša reklama mora biti prikazana više puta, da bi vam dovela kupce. Opće pravilo je da su tri prikazivanja potrebna da bi kupac odlučio o vašoj ponudi.

Veći broj dnevnih prikazivanja će povećati šansu da kupac vašu reklamu vidi tri puta. Na klasičnim televizijama, to će vas koštati više, dok kablovske i tematske televizije za manje novca osiguravaju puno veći broj prikazivanja reklame. Time povećavaju uspješnost vaše kampanje, posebno ako ste lokalno orijentirani ili orijentirani samo prema određenim ciljnim grupama.

Zaključci:

  • Ako imate firmu koja djeluje na manjem tržištu, izaberite lokalnu kablovsku televiziju.
  • Ako su vaši kupci ljubitelji sporta, reklamirajte se na sportskom kanalu ili uz sportske sadržaje.
  • Ako se obraćate mladim roditeljima i djeci, izaberite dječju televiziju.
  • Ako vas zanimaju “stariji” kupci, reklamirajte se na tematskim kanalima koji su prilagođeni njima.
Uspješan TV marketing ne mora biti skup!

Možda vas zanima

5G vs. 6G: budućnost mobilne povezanosti i brzine

Razvoj mobilnih mreža ubrzano napreduje, a dok se 5G mreža još uvijek širi i postaje standard u mnogim dijelovima svijeta, već se počinju planirati...

Kuhinjske nape sa tihim radom: Diskretni pomagači za čistu...

Kuhinjska napa jedan je od najvažnijih uređaja u modernim kuhinjama. Njena uloga nije samo estetska već i funkcionalna – uklanjanje mirisa, vlage i masnoća...

Adil Ramčić: Pionir uzgoja japanskih prepelica u Bugojnu

Posjeduje više stotina prepelica, a mjesečno zaradi finu sumu novca zahvaljujući svom trudu i znanju. Adil Ramčić, strastveni graver i inovator iz Bugojna, postao je...

TNT Group: Tri decenije inovacija u medijskoj i marketinškoj...

Prošlo je 27 godina otkako je TNT Group započeo svoju misiju oblikovanja medijskog pejzaža Balkana. Od skromnih početaka sa lokalnim radijem u Travniku, TNT...

Drugi čitaju

Travničanka Lamija Emrović viceprvakinja Bosne i Hercegovine u...

Na upravo završenom Kadetskom i omladinskom prvenstvu Bosne i Hercegovine, koje je održano u Neumu od 8. do 11. maja 2025. godine, mlada šahistkinja...

Tokom vikenda otkriveno više slučajeva zloupotrebe droga u...

Tokom proteklog vikenda na području Srednjobosanskog kantona prijavljeno je ukupno osam krivičnih djela, od kojih se više odnosi na zloupotrebu opojnih droga. U Gornjem...

U Travniku potpisani ugovori za dodjelu pčelinjih društava...

Danas je u Travniku upriličeno potpisivanje ugovora s kandidatima koji su prošli na javnom pozivu za dodjelu pčelinjih društava i opreme, nakon što je...

Ivan Brkić ove subote u četvrtom krugu Zvezda...

Mladi muzičar Ivan Brkić nastavlja svoje takmičarsko putovanje i nastupa u četvrtom krugu popularnog muzičkog showa Zvezde Granda. Njegov nastup možete pratiti u subotu,...

Preminula je Anđelina Dujmović rođ. Lovrinović

S vjerom u uskrsnuće i život vječni javljamo tužnu vijest da je naša draga ANĐELINA DUJMOVIĆ rođ. LOVRINOVIĆ 1950.-2025. Preminula dana 10.05.2025. godine u...

Svečani maturantski defile u Travniku: Maturanti Ekonomsko-ugostiteljske škole...

Večeras je u Travniku održan svečani defile maturanata Mješovite srednje ekonomsko-ugostiteljske škole Travnik, čime je počela sezona maturskih svečanosti u ovom gradu. Ulice Travnika bile...

Uspješno završena edukacija policijskih službenika MUP-a SBK

U proteklom periodu Ministarstvo unutrašnjih poslova Srednjobosanskog kantona, u suradnji s doc. Dr. Maja Đurić, provelo je edukacije usmjerene na profesionalizaciju i osnaživanje policijskih...