Uspješan TV marketing ne mora biti skup!

TV marketing je i dalje najuspješniji vid oglašavanja. Otkrijte koje televizije su bolje i isplatljivije za uspješno reklamiranje vaše firme.

Male firme često se odlučuju graditi svijest o brendu i reklamiraju svoje ponude na televiziji. Klasične televizije (emiteri) nude najveću publiku, dok tematski (kablovski) kanali imaju mogućnost ciljanog oglašavanja prema posebnim ciljnim grupama ili lokacijama po znatno nižim troškovima, što nudi znatno efikasnije rezultate.

TV marketing za male biznise

Izbor najuspješnijeg televizijskog oglašavanja za vašu firmu, zavisi od ciljeva vaše kampanje i budžeta s kojim raspolažete. Klasične televizije imaju veću publiku, ali su skuplje. S ruge strane, tematske televizije imaju manju i lojalniju publiku, te su dosta jeftinije.

Ako imate neki proizvod koji može koristiti svima i razvili ste distribuciju na područje cijele države, onda je jednostavnije da se reklamirate na klasičnoj televiziji. Tako ćete brže doći do cijele publike. 

Međutim, ako želite da se obratite samo određenim ciljnim grupama ili ljudima s nekog manjeg tržišta, najbolji izbor su telematski tv kanali. Uzmimo za primjer tržni centar lociran na određenoj lokaciji. Tržište tog centra je region od nekih 50 kilometara oko lokacije. Logično je da se taj centar reklamira na tematskoj lokalnoj televiziji, koja se obraća ljudima s ciljanog tržišta.

Ako prodajete stvari za djecu, reklamirajte ih na dječjem kanalu kojeg gledaju djeca i majke. Dječji TV kanal je idealan jer ga gledaju djeca koja žele stvari i roditelji koji žele da im djeca budu sretna.

Ako su vaši kupci malo starije osobe, pronađite tematski kanal s tom ciljnom grupom, jer nema potrebe da svoje proizvode reklamirate mladim roditeljima i ljubiteljima sporta.

Trendovi pokazuju da je ciljano reklamiranje dosta efektnije i isplatljivije za mala i srednja poduzeća. Tematske televizije su odličan izbor za ove firme koje sada mogu priuštiti reklamiranje na televiziji. I to nije sve, istu tu reklamu ove firme često koriste i za digitalno oglašavanje, jer video je jednostavno moćniji.

Doseg televizijskih kanala

Klasične televizije imaju mnogo veći doseg, no broj korisnika kablovskih i IPTV platformi je u stalnom porastu. Za firme s većim budžetima, koje imaju potrebu da se obrate svima, preporučujemo reklamiranje na klasičnim televizijama.

Pročitajte:  Usluge banke, leasinga i osiguranja na jednom mjestu

Mana tematskih televizija je što se obraćate samo korisnicima kablovskih I IPTV platformi. Ovo je ujedno i prednost tematskih televizija, jer vam omogućavaju ciljano oglašavanje vrlo slično digitalnom oglašavanju.

uspješan tv marketing ne mora biti skup!
Uspješan TV marketing ne mora biti skup!

Ciljani TV marketing

Mnoge firme donose odluke o ciljanju svojih kampanja na osnovu geografskog tržišta na kome djeluju. Kablovske televizije vam dozvoljavaju da se obratite lokalnim kupcima. Ako su vaši kupci ljudi koji žive u blizini vaše trgovine, kablovske televizije će vam omogućiti ciljano TV oglašavanje samo na te ljude i neće vas tjerati da platite i reklamiranje na regijama koje vas ne zanimaju.

Kablovske televizije su često i usko profilirane tako da se možete obratiti samo ljubiteljima sporta, roditeljima i djeci ili kupcima u najboljim godinama. Istraživanja pokazuju da su gledatelji tematskih televizija lojalniji. Ovo ima logike, jer te televizije bolje ispunjavaju njihove želje i potrebe.

Troškovi i frekvencija prikazivanja

Oglašavanje na klasičnim tv emiterima košta više nego reklamiranje na kablovskim i tematskim televizijama. Ali to ne mora značiti da se ne isplati malim firmama. Zbog široke publike, cijena po gledatelju je niska.

S druge strane, frekvencija ponavljanja reklame je najvažnija u TV oglašavanju. Vaša reklama mora biti prikazana više puta, da bi vam dovela kupce. Opće pravilo je da su tri prikazivanja potrebna da bi kupac odlučio o vašoj ponudi.

Veći broj dnevnih prikazivanja će povećati šansu da kupac vašu reklamu vidi tri puta. Na klasičnim televizijama, to će vas koštati više, dok kablovske i tematske televizije za manje novca osiguravaju puno veći broj prikazivanja reklame. Time povećavaju uspješnost vaše kampanje, posebno ako ste lokalno orijentirani ili orijentirani samo prema određenim ciljnim grupama.

Zaključci:

  • Ako imate firmu koja djeluje na manjem tržištu, izaberite lokalnu kablovsku televiziju.
  • Ako su vaši kupci ljubitelji sporta, reklamirajte se na sportskom kanalu ili uz sportske sadržaje.
  • Ako se obraćate mladim roditeljima i djeci, izaberite dječju televiziju.
  • Ako vas zanimaju “stariji” kupci, reklamirajte se na tematskim kanalima koji su prilagođeni njima.
uspješan tv marketing ne mora biti skup!
Uspješan TV marketing ne mora biti skup!

Koliko je ovaj post bio koristan?

Kliknite na zvjezdicu da biste ga ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Broj glasova:

Za sada nema glasova! Budite prvi koji će ocijeniti ovu objavu.

Budući da vam je ovaj post bio koristan...

Pratite nas na društvenim mrežama!

Žao nam je što vam ovaj post nije bio od koristi!

Dopustite da poboljšamo ovaj post!

Recite nam kako možemo poboljšati ovaj post?

Mirko
Mirkohttps://travnik.ba/
Mirko je živa enciklopedija. Voli historiju, puno istražuje. Njegove zanimljivosti ostavljaju bez daha. Vrhunski je novinar i istražvač. Dugogodišnji je član TNT grupacije.

Možda vas zanima

Usluge banke, leasinga i osiguranja na jednom mjestu

Pod sloganom „Da skratimo priču“ Sparkasse Bank, Sparkasse Leasing, i članice VIG Grupacije Vienna i Wiener osiguranje pokrenuli su jedinstveni poslovni model na finansijskom...

Završeno 3D idejno rješenje za Poslovni inkubator Novi Travnik

Uz potporu Općine Novi Travnik završeno je 3D idejno rješenje za Poslovni inkubator Novi Travnik (PINT). Ovaj poslovni inkubator zamišljen je kao mjesto gdje će...

Nove pogodnosti za korisnike Addiko Mastercard Business kartice

Korisnici Addiko Mastercard Business kartica odnedavno mogu uživati u dodatnim pogodnostima na aerodromima u Sarajevu, Beču i Beogradu. Premium usluga korištenja pristupa Business lounge...

Oglas za posao: Kamenjak Cop iz Travnika traži radnike

OGLAS ZA POSAO INŽINJER GRAĐEVINE OPIS POSLOVA: Organizacija i vođenje gradilišta i projekata, Organizacija radnih zadataka, radnika i mehanizacije, Vođenje obavezne dokumentacije na gradilištu, Izrada dokaznica, obračuna i analiza utrošaka. USLOVI: Stručno...

Tim mladih inžinjera napravio prvo bh. električno dostavno vozilo...

Tim mladih inžinjera okupljenih u travničkoj firmi GS - TMT, zaneseni idejom o zelenoj energiji, napravio je prvo bosanskohercegovačko električno dostavno vozilo kojeg su...

Pogledajte radove na dionici brze ceste Lašva – Nević...

U toku je gradnja jednog dijela dionice brze ceste Lašva - Nević Polje dužine 4,8 kilometara od ukupno 24,3 kilometra ove ceste. Radovi na izgradnji...

Prva rata na poklon – posebna ponuda Addiko Bank...

Penzioneri, kao najiskusniji članovi našeg društva imaju dodatni razlog za novogodišnje veselje. Naime, Addiko Bank Sarajevo je kreirala posebnu ponudu kredita za naše najiskusnije...

Novogodišnji paketići za mališane u Sarajevu, Tuzli, Travniku i...

Akcija „Jedan paketić za jedan osmijeh“, koju već dvanaestu godinu zaredom provodi Addiko Bank Sarajevo nastavljena je i ove sedmice.  Svoje paketiće dobili su...

(FOTO) Narodnim kuhinjama širom BiH dm donirao 9.062 obroka

Nakon što je na datum 26.11.2022. dm BiH odvojio 5% od ukupnog prometa kako bi donirao narodnim kuhinjama širom BiH u sklopu aktivnosti GIVING...

Kako su stolice iz Hadžića postale najprodavanije stolice u...

Bh. kompanija „Adana Co“ – Domaći dizajneri namještaja koji su osvojili evropsko tržište… Trpezarijske stolice koje se proizvode u Hadžićima nadomak Sarajeva najprodavanije su stolice...

(FOTO) dm dialogicum Sarajevo / Za kraj godine dm...

Na novogodišnjem druženju s medijima, održanom 22.12.2022,  kompanija dm drogerie markt predstavila je novi naziv sjedišta kompanije koje se od sada zove dm dialogicum...

„Jedan paketić za jedan osmijeh” – 12 godina humanitarne...

Tradicionalna humanitarna akcija „Jedan paketić za jedan osmijeh“ koju organizuju zaposlenici Addiko banke Sarajevo nastavljena je i ove godine. Dvanaesti put zaredom zaposlenici uz...

Drugi čitaju

Večeras veliki zajednički iftar u Travniku

U Travniku će večeras biti održan veliki zajednički iftar, nakon duže pauze zbog pandemije koronavirusa. Naime, iftar će biti održan u organizaciji h. Hajriz i...

Organiziran iftar i druženje u Radojčićima

U subotu, 16. 04. 2022. g. u mesdžidu Radojčići u džematu Bandol organiziran je iftar i druženje za omladinu. Organizatori iftara su bili džamijski...

Od porodičnog biznisa do najpoznatijih proizvođača madraca u...

Naglašavajući domaću proizvodnju i značaj porodičnog biznisa, načelnik općine Travnik Kenan Dautović danas je posjetio preduzeće NoBil iz Nove Bile. Sa fokusom na potrebe...

Preminuo Sanel Grabus

Obavještavamo rodbinu, prijatelje i poznanike da je Grabus (Ismet) Sanel 1976.-2022. preselio na Ahiret u ponedjeljak 18.04.2022. godine, uslijed iznenadne smrti u 46. godini...

Preminuo Rasim-Riki Rubanović

Obavještavamo rodbinu, prijatelje i poznanike da je Rubanović (Suljo) Rasim - Riki preselio na Ahiret u petak 22.04.2022. godine, u 78. godini života. Dženaza...

Seid Memić Vajta

Seid Memić Vajta najveći je travnički pjevač, gitarist i estradni umjetnik za kojeg znaju svi ljudi s naših prostora! Zahvaljujući svojim zabavljačkim sposobnostima postao je...

Preminuo Igor Papić

Tužnog srca javljamo cjelokupnoj rodbini, prijateljima i znancima žalosnu vijest da je Igor (Ivo) Papić 1980.-2022. preminuo 05.07.2022. godine u 42. godini života. Posljednji...