Po nalogu načelnika Općine Travnik, Kenana Dautovića općinska administracija je započela aktivnosti na unapređenju postojećih e-servisa namijenjenih građanima ali i uvođenja novih mogućnosti i dobrih praksi.
Ovom prilikom podsjećamo sve zainteresovane na Servis “48 sati” koji je jedan od alata za unapređenje komunalnih usluga putem direktne komunikacije sa građanima (pitanje postavljeno putem e-mail-a i odgovor u roku 48 sati).
Zasniva se na efikasnijem rješavanju zahtjeva korisnika komunalnih usluga i to posredstvom općinske administracije koja će vršiti koordinaciju rada javnih komunalnih preduzeća s jedne strane i i građana i privrednog i javnog sektora s druge strane.
Putem Servisa građani imaju mogućnost da jednostavnije i brže dobiju relevantan odgovor, da pitaju, da sugeriraju i daju prijedloge iz komunalne oblasti što, na kraju, vodi i do rješavanja eventualnih problema. Kompletna komunikacija odvija se elektronskim putem određenom email adresom na koju se dostavljaju pitanja i šalju odgovori.
Svoja pitanja, zahtjeve,prijedloge i sugestije zainteresovani mogu uputiti telefonom 030 511 277/ lokal 219 ili putem emaila : [email protected].
E-obrazac može se preuzeti na www.opcinatravnik.com.ba.
Kako funkcioniše ovaj Servis možete provjeriti odmah OVDJE