Travničani su itekako ponosni na svoju sugrađanku Mirelu Džinić koja je svoju kreativnost pokazala do sada bezbroj puta na najljepši mogući način, piše Travnbik.ba
Pod sloganom “Oboji, obuci, udahni…” Mirela je prije dvije godine stvorila „Senses“.
Kako piše na web stranici branda, riječ je o prvom jedinstvenom i originalanom domaćem brandu koji je koncipiran na temelju različitih direktnih istraživanja potreba ciljne grupe djece u dobi od 3 do 13 godina.

Da su vođeni najskrivenijim dječijim snovima, dugo osluškivali svaki damar njihovih ideja, zajedno crtali, pisali, birali boje i na kraju po dječjim željama kreirali praktičan, ali nadasve zanimljiv poklon, potvrdili su brojni mališani i njihovi roditelji.
Nije jednostavno pronaći idealan poklon za ovaj uzrast, ali ukoliko želite vidjeti iskren dječiji osmijeh, darujte im „Sensicu“, jer je naša vizija prije svega – praktičan i zanimljiv poklon koji se izdvaja od svih drugih, poručili su na senses.ba

Vlasnica dječijeg brenda “Senses”, modna dizajnerica Mirela Džinić, skoro 20 godina djeluje u oblasti modnog tekstilnog dizajna. Brojne diplome i certifikati, različita zvanja, znanja i vještne, doprinijeli su kreiranju porodičnog brend proizvoda od tekstila- stručno dizajniranih proizvoda od kvalitetnog materijala za djecu i odrasle kao inovativnog rješenja koje će diferencirati ovaj proizvod od aktuelne ponude na bosanskohercegovačkom tržištu. Svi proizvodi koncipirani su kao poklon paket smješten u specijalno dizajniranu ambalažu i time daju savršeno rješenje u trenucima kada darujemo najmlađe.
„Senses“ simbolično njeguje sva čula koja su uključena kada se bira poklon za djecu, a to znači da pažljivo biraju boje, dizajn, materijale, te vode računa da je igra i zabava zagarantovana!

Brend svakodnevno raste, u protekle dvije godine ponudu su obogatili još nekim zanimljivim proizvodima i poklonima, zato toplo preporučujemo da zavirite i na njihovu fb stranicu i obradujete sebe i svoje najmilije jedinstvenim poklonom!