TOP 10 boja koje će povećati vašu prodaju!

Marketing stručnjaci i grafički dizajneri odavno znaju da boja igra glavnu ulogu u uspjehu bilo koje marketinške kampanje.

Naime, specifične boje imaju tendenciju da probude određene emocije kod potrošača, stvarajući tako relevantnost brenda i motivišući kupovinu.

Boja nije samo boja u marketingu. sljedećih 10 boja sigurno povećavaju prodaju, a to je pre svega zbog emocija koje izazivaju kod publike:

  1. Crvena

Crvena je boja snage. Privlači i drži pažnju ljudi, zbog čega je najpopularnija boja u marketingu. Međutim, nikad nemojte pretjerivati, pa da vam crvena prevlada stranicom, jer to može izazvati suprotan efekt.

  1. Plava

Kada želite da publika vaš proizvod ili uslugu smatra pouzdanim i „kul“, onda je plava boja dobar odabir. Za najbolje rezultate mešajte više njenih nijansi. Ova boja je naročito draga mlađim generacijama.

  1. Ružičasta

Ako su žene vaša ciljna gruša, ružičasta treba da bude vaš izbor. Naime, s njom nećete pogrešivi. Ružičasta boja je sinonim za žene (bar većinu), pa to iskoristite.

  1. Žuta

Žuta je veoma moćna boja, ali ujedno i najopasnija. Koristite žutu da biste upravljali pažnjom svoje publike i dajte im do znanja da ste sigurni u svoju sposobnost.

  1. Zelena

Zelena je svestrana boja. Topla i privlačna, pruža potrošačima ugodan osjećaj. Drugo, označava zdravlje, životnu sredinu i dobru volju. Konačno, zelena je boja novca, tako da u ljudima probudi misli o bogatstvu – ako kupe vaš proizvod ili uslugu, postat će bogatiji.

  1. Ljubičasta

Ljubičasta je kraljevska boja, pa je shodno tome čini savršenom ako je vaša roba ili usluga prestižna ili pak tko stvorena za eleganciju.

  1. Zlatna

Zlatna boja također asocira na eleganciju i prestiž, ali dodaje i element moći koju pak ljubičasta nema. Međutim, ako zlato kombinujete s ljubičastom ili zelenom bojom, onda ćete dobiti kombinaciju koja simbolizmu bogatstvo i prestiž.

  1. Narandžasta

Narandžasta je čista energija. Ima snažno svojstvo za privlačenje pažnje, zabavna je i topla, a kupcima pruža osjećaj da ste vrhunska kompanija. Zato nemojte da izbjegavate ovu boju.

  1. Smeđa

Smeđi, zemljani ton, poznata je kao udobna boja koja pruža osjećaj opuštenosti. Publika je voli, a na vama je da im pružite ono što oni vole i žele.

  1. Crna

Crna je još jedna vrlo svestrana boja. Može biti moderna ili tradicionalna, uzbudljiva ili opuštajuća. Često se koristi kako bi napravila kontrast. Zapamtite da crna boja dodaje dramu bilo kojem raspoloženju u koje želite da proizvedete.

Sada jedino što treba da uradite je da neku od navedenih boja prilagodite svojoj pre-landing stranici.

Možda vas zanima

Uskoro počinje serijska proizvodnja prvog bh. električnog vozila

U BiH konačno stižu investicije koje se odlikuju uvođenjem visokih tehnologija Kompanija GS Holding GmbH iz Regensburga u Njemačkoj jedan je od trenutno najvažnijih i najaktivnijih investitora...

FabLab Sarajevo je po treći put organizator najvećeg festivala...

Imate zanimljiv projekat, proizvod ili eksperiment, i želite da besplatno promovišete svoj rad, inovaciju ili proizvod? Od inžinjera, umjetnika, naučnika do startupa i firmi, Maker...

Načelnik u svom kabinetu ugostio Sandru Schäppi

Sandra Schäppi, rođena Travničanka, sa svojim suprugom Markusom nije zaboravila svoj rodni kraj, iako već decenijama živi i radi u Švicarskoj, objavio je na...

Održan regionalni Modul 2 “Poduzetništvo” u Banji Vrdnik

Sve na jednom mjestu za podršku omladinskom poduzetništvu i prekograničnoj saradnji Centar za edukaciju mladih Travnik je u partnerstvu sa Fondacijom tuzlanske zajednice realizovao...

Drugi čitaju

Šta vidjeti u Travniku?

Ako u skorije vrijeme planirate posjetiti čuveni vezirski grad u srcu Bosne i Hercegovine onda u nastavku pročitajte šta vidjeti u Travniku! Šta vidjeti u...

Tvrđava u Jajcu

Bajkovita Tvrđava u Jajcu Da li znate po čemu je posebna Tvrđava u Jajcu? Ima dosta toga što nije poznato mnogima, a što se veže...

Najbolji Kineski Sajtovi Za Online Kupovinu

Veliki broj sajtova izgleda kao da je isti, svaka firma nudi sličnu robu, ali koji su najbolji kineski sajtovi za online kupovinu?

Travnik broj stanovnika

U Travniku je posljednji popis stanovništva bio 2013. godine, tako da vam u ovom tekstu donosimo upravo podatke Travnik broj stanovnika na osnovu tog...

Junak umire jednom, kukavica hiljadu puta/ Na današnji...

Na današnji dan, 25. oktobra 1992. godine, prije 28 godina, preminuo je major Mihajlo Petrović. "Ja sam major Mihajlo Petrović. Stavljam se na raspolaganje...

Nikša Bratoš – Naš najveći kompozitor!

Nikša Bratoš je bosanskohercegovački kompozitor, muzički producent i aranžer. Rođen je 17. avgusta 1959. godine u Travniku. Tokom školovanja je živeo u Sarajevu, a...

Vodopad Plive u Jajcu među najljepšim na svijetu

Jajce - Kraljevski grad Vodopad Plive u Jajcu morate doživjeti. Iskustva mnogih kažu da najviše vole doći blizu vodopada, osjetiti kapljice vode, upijati nevjerovatan prizor...