TOP 10 boja koje će povećati vašu prodaju!

Marketing stručnjaci i grafički dizajneri odavno znaju da boja igra glavnu ulogu u uspjehu bilo koje marketinške kampanje.

Naime, specifične boje imaju tendenciju da probude određene emocije kod potrošača, stvarajući tako relevantnost brenda i motivišući kupovinu.

Boja nije samo boja u marketingu. sljedećih 10 boja sigurno povećavaju prodaju, a to je pre svega zbog emocija koje izazivaju kod publike:

  1. Crvena

Crvena je boja snage. Privlači i drži pažnju ljudi, zbog čega je najpopularnija boja u marketingu. Međutim, nikad nemojte pretjerivati, pa da vam crvena prevlada stranicom, jer to može izazvati suprotan efekt.

  1. Plava

Kada želite da publika vaš proizvod ili uslugu smatra pouzdanim i „kul“, onda je plava boja dobar odabir. Za najbolje rezultate mešajte više njenih nijansi. Ova boja je naročito draga mlađim generacijama.

  1. Ružičasta

Ako su žene vaša ciljna gruša, ružičasta treba da bude vaš izbor. Naime, s njom nećete pogrešivi. Ružičasta boja je sinonim za žene (bar većinu), pa to iskoristite.

  1. Žuta

Žuta je veoma moćna boja, ali ujedno i najopasnija. Koristite žutu da biste upravljali pažnjom svoje publike i dajte im do znanja da ste sigurni u svoju sposobnost.

  1. Zelena

Zelena je svestrana boja. Topla i privlačna, pruža potrošačima ugodan osjećaj. Drugo, označava zdravlje, životnu sredinu i dobru volju. Konačno, zelena je boja novca, tako da u ljudima probudi misli o bogatstvu – ako kupe vaš proizvod ili uslugu, postat će bogatiji.

  1. Ljubičasta

Ljubičasta je kraljevska boja, pa je shodno tome čini savršenom ako je vaša roba ili usluga prestižna ili pak tko stvorena za eleganciju.

  1. Zlatna

Zlatna boja također asocira na eleganciju i prestiž, ali dodaje i element moći koju pak ljubičasta nema. Međutim, ako zlato kombinujete s ljubičastom ili zelenom bojom, onda ćete dobiti kombinaciju koja simbolizmu bogatstvo i prestiž.

  1. Narandžasta

Narandžasta je čista energija. Ima snažno svojstvo za privlačenje pažnje, zabavna je i topla, a kupcima pruža osjećaj da ste vrhunska kompanija. Zato nemojte da izbjegavate ovu boju.

  1. Smeđa

Smeđi, zemljani ton, poznata je kao udobna boja koja pruža osjećaj opuštenosti. Publika je voli, a na vama je da im pružite ono što oni vole i žele.

  1. Crna

Crna je još jedna vrlo svestrana boja. Može biti moderna ili tradicionalna, uzbudljiva ili opuštajuća. Često se koristi kako bi napravila kontrast. Zapamtite da crna boja dodaje dramu bilo kojem raspoloženju u koje želite da proizvedete.

Sada jedino što treba da uradite je da neku od navedenih boja prilagodite svojoj pre-landing stranici.

Možda vas zanima

Počeo je Security Excellence Hackathon – eminentni stručnjaci_kinje cyber...

Security Excellence Hackathon počeo je danas u Sarajevu. Radi se o dvodnevnom događaju koji kombinuje takmičarski i edukativni segment, a posvećen je razvoju cyber...

Globalhost d.o.o. širi svoje poslovanje preuzimanjem servisa Genesis

U najnovijem razvoju događaja na tržištu web hostinga i IT usluga, vodeća bosanskohercegovačka web hosting kompanija Globalhost d.o.o. koja nudi svoje usluge na web...

Večeras u Travniku predstavljanje knjige „Gospodarski potencijali Lašvanske doline“ 

Večeras u 18 sati u Centru za kulturu općine Travnik održat će se promocija knjige „Gospodarski potencijali Lašvanske doline“, autora prof.dr.sc. Darija Jerkovića i dr.sc....

Na Vlašiću se gradi vjetroelektrana vrijednosti 91 milion eura

Na Vlašićkoj visoravni uskoro će biti izgrađena vjetroelektrana snage 50 MW, a vrijednost projekta je oko 91 milion eura. EIB Global, finansijski ogranak Evropske investicijske...

Drugi čitaju

(FOTO) Mještani Duba sa svojim prijateljima i imamom...

U petak, 13. novembra 2020. godine stara i bolesna nana Zehida Mehić, koja je živjela u jako lošim uvjetima, dobila je novi i ugodniji...

Travničanin Zoran Mikulić osvajač najvećeg sportskog priznanja

Rukometaš Zoran Mikulić rođen je u Travniku 24. oktobra 1965. godine. Mikulić je jedan od onih koji su najbolji promotori svoga grada i svoga...

In memoriam: Davoru Vujanoviću Okcu, oproštajna riječ

Arnold A. Arnold. Svjetski trgovački putnik slučajno na proputovanju kroz vaš grad! Ovom rečenicom, prije više od 40 godina, u predstavi Ljudi ko vozovi, našeg...

Sportska dvorana Pirota dobija konačni unutrašnji izgled

U Sportskoj dvorani (PSKC) Pirota u toku je postavljanje 1.275 stolica. Uporedo sa ovim izvode se i radovi na izgradnji mokrih čvorova za gledaoce....

Rusmir Agačević/ IN MEMORIAM – MILAN FILIPOVIĆ ...

ZAMISLITE SREBREN SUMRAK ZAKOTRLJAO SE NIZ KARANFIL MAHALU, A NA DRVENOJ ĆUPRIJI ŠTO PREKO LAŠVE VODI PREMA ŽELJEZNIČKOJ STANICI, STOJI GLANC GITARA NA DVIJE...

Akademik Jakob Gaon – Narod je dr. Jašu...

Akademik Jakob Gaon je prvi u svijetu dokazao da recidiv pjegavca, odnosno Brill-Zinsserova bolest, može izazvati slučajeve pjegavog tifusa. Akademik Jakob Gaon (Travnik, 1914. -...

Evo kako je Travničanin Derviš Korkut spasio sarajevsku...

Derviš Korkut - Oni koji su čitali o sarajevskoj Hagadi i njenom dramatičnom spašavanju, kada su njemačke trupe i ustaška vlast okupirale Sarajevo 1941....