Za odičan novi spot kompanije ThermoFLUX Jajce, zaslužna je ugledna domaća agencija Via Media.
Rješenje dileme šta pokloniti onoj posebnoj osobi u vašem životu najčešće leži u odgovoru na pitanje šta toj osobi treba. Istina je da se poklonu ne gleda u zube, ali i da ponekad neki pokloni nisu potrebni, posebno onda kada već imate efikasno rješenje. Baš takva je i priča Halida Bešlića, regionalne muzičke zvijezde, koji postaje zaštitno lice nove kampanje kompanije ThermoFLUX. Iz udobnosti svog doma, koji griju ThermoFLUX kamini, Halid nam poručuje da njemu nisu potrebni pokloni za zimu, jer za njega nema zime.
“Kada mi je Via Media prezentirala koncept reklame, odmah sam pristao na saradnju, jer pored odlične ideje, znao sam da će sve biti na vrhunskom nivou. Snimao sam reklame i spotove u Beogradu, Ljubljani i Zagrebu, ali me posebno raduje kada domaća produkcija i domaći brend rade sa ovakvim standardima.” izjavio je ovim povodom Halid Bešlić.
Kompanija ThermoFLUX proizvodi prvoklasne kamine i kotlove na pelet koje odlikuje talijanski dizajn, njemačka tehnologija i kvalitetna bosanska proizvodnja. Osnovana prije trinaest godina iznova iznenađuje inovativnim, kreativnim i kvalitetnim proizvodima, kojim svjedoče mnoge nagrade.
“Konstantno radimo na unapređenju svojih proizvoda i komunikacija to mora pratiti. Dizajn novih proizvoda potpisuje poznati italijanski dizajner Cesare Monti, a ekipi iz agencije Via Media smo povjerili brend komunikaciju i kreativnu kampanju. Koncept sa Halidom nas je osvojio na prvu i sigurna sam da ćemo napraviti odličan rezultat,” istakla je Katarina Ladan, voditeljica komercijalnog odjela kompanije ThermoFLUX.
Kreativni koncept i izvršnu produkciju spota potpisuje Via Media, nagrađivana full service komunikacijska agencija sa sjedištem u Sarajevu, koja je inspiraciju za kreativni koncept pronašla upravo u prepoznatljivom sloganu kompanije – Nema zime.
“ThermoFLUX je sa svojim proizvodima, pored izvoza u EU zemlje, već osvojio regiju tako da smo od početka planirali kreativnu strategiju za regionalnu kampanju. Imajući ovo u vidu Halid, koji je voljen i prepoznat širom bivše Jugoslavije, predstavlja savršenog brend ambasadora. Kada u cijelu priču dodamo dozu prepoznatljivog bh. humora, dobijemo sjajnu atmosferu na setu i kampanju koja će sigurno prenijeti ključnu poruku,” izjavio je Haris Mujanović, Account Director agencije Via Media.