ThermoFLUX u novom spotu otkriva šta Halidu ne treba!

Za odičan novi spot kompanije ThermoFLUX Jajce, zaslužna je ugledna domaća agencija Via Media.

Rješenje dileme šta pokloniti onoj posebnoj osobi u vašem životu najčešće leži u odgovoru na pitanje šta toj osobi treba. Istina je da se poklonu ne gleda u zube, ali i da ponekad neki pokloni nisu potrebni, posebno onda kada već imate efikasno rješenje. Baš takva je i priča Halida Bešlića, regionalne muzičke zvijezde, koji postaje zaštitno lice nove kampanje kompanije ThermoFLUX. Iz udobnosti svog doma, koji griju ThermoFLUX kamini, Halid nam poručuje da njemu nisu potrebni pokloni za zimujer za njega nema zime.

Kada mi je Via Media prezentirala koncept reklame, odmah sam pristao na saradnju, jer pored odlične ideje, znao sam da će sve biti na vrhunskom nivou. Snimao sam reklame i spotove u Beogradu, Ljubljani i Zagrebu, ali me posebno raduje kada domaća produkcija i domaći brend rade sa ovakvim standardima.” izjavio je ovim povodom Halid Bešlić.

Kompanija ThermoFLUX proizvodi prvoklasne kamine i kotlove na pelet koje odlikuje talijanski dizajn, njemačka tehnologija i kvalitetna bosanska proizvodnja. Osnovana prije trinaest godina iznova iznenađuje inovativnim, kreativnim i kvalitetnim proizvodima, kojim svjedoče mnoge nagrade.

Konstantno radimo na unapređenju svojih proizvoda i komunikacija to mora pratiti. Dizajn novih proizvoda potpisuje poznati italijanski dizajner Cesare Monti, a ekipi iz agencije Via Media smo povjerili brend komunikaciju i kreativnu kampanju. Koncept sa Halidom nas je osvojio na prvu i sigurna sam da ćemo napraviti odličan rezultat,” istakla je Katarina Ladan, voditeljica komercijalnog odjela kompanije ThermoFLUX.

Kreativni koncept i izvršnu produkciju spota potpisuje Via Media, nagrađivana full service komunikacijska agencija sa sjedištem u Sarajevu, koja je inspiraciju za kreativni koncept pronašla upravo u prepoznatljivom sloganu kompanije – Nema zime.

ThermoFLUX je sa svojim proizvodima, pored izvoza u EU zemlje, već osvojio regiju tako da smo od početka planirali kreativnu strategiju za regionalnu kampanju. Imajući ovo u vidu Halid, koji je voljen i prepoznat širom bivše Jugoslavije, predstavlja savršenog brend ambasadora. Kada u cijelu priču dodamo dozu prepoznatljivog bh. humora, dobijemo sjajnu atmosferu na setu i kampanju koja će sigurno prenijeti ključnu poruku,” izjavio je Haris Mujanović, Account Director agencije Via Media.

Travnik.ba
Travnik.bahttps://travnik.ba/
Travnik.ba je najstariji travnički portal. Travnik.ba je web portal s vijestima i informacijama iz grada i općine Travnik.

Drugi upravo čitaju

(FOTO) Načelnik Dautović u posjeti preduzeću NoBil / Od porodičnog biznisa do najpoznatijih proizvođača madraca u regiji

Naglašavajući domaću proizvodnju i značaj porodičnog biznisa, načelnik općine...

Učenici Medicinske škole Travnik paketićima obradovali osnovce

U ponedjeljak, 18. 04. 2022. godine, Osnovnu školu Travniku...

Seid Memić Vajta

Seid Memić Vajta najveći je travnički pjevač, gitarist i...

Večeras veliki zajednički iftar u Travniku

U Travniku će večeras biti održan veliki zajednički iftar,...

Organiziran iftar i druženje u Radojčićima

U subotu, 16. 04. 2022. g. u mesdžidu Radojčići...

Možda vas zanima

Kompanija dm potpisala Ugovor o pristupanju Filantropskom forumu BiH

Uzorno djelovanje u društvenoj zajednici i čovjek u središtu poslovanja čine dm filozofiju i načela na kojima je zasnovan princip dm poslovanja. Kao nastavak filantropskog...

Oglas za posao GS-tvornice mašina Travnik

GS-tvornica mašina Travnik d.o.o Travnik raspisuje natječaj za prijem radnika u PJ Zenica, koja se nalazi u prostorijama nekadašnje firme Metalno Oglas je raspisan na...

Netipična bankarska ponuda kredita – isprobajte Addiko uz kredit od 2.000 KM za koji se vraća ukupno 2.020 KM

Addiko predstavio strategiju banke specijalizovane za brze kredite... Po mnogočemu netipična banka, prepoznatai kao zagovornik digitalizacije u bankarstvu, Addiko želi postati prvi i najbolji izbor...