15 C
Travnik

Što je Starbucks naučio o COVIDU-19 iz svojih poslovnica u Kini

Tekst se nastavlja nakon oglasa -

Kevin Johnson, CEO Starbucksa, ne sumnja da će COVID-19 promijeniti čovječanstvo. Smatra da će pandemija promijeniti naš način razmišljanja i života.

Virus je već promijenio način na koji tvrtka vodi svoje poslovnice. Ovaj globalni gigant nalazi se u, prema Johnsonovim riječima, “fazi praćenja i prilagodbe”.

Smatra da će svi ljudi postati svjesni da moramo biti u suživotu s virusom sve dok se ne pronađe cjepivo. Kroz svoje poslovanje u Kini, Starbucks je imao rani uvid na to kako bi virus mogao utjecati na svijet. Već sredinom siječnja počeli su pripremati svoj odgovor na novonastale okolnosti. Kako se virus proširio u druge dijelove svijeta, tvrtka je prilagodila sigurnosne protokole koje je kreirala za Kinu.

Johnson tvrdi kako njegova tvrtka više nije u krizni, iako pandemija još uvijek traje. Prihvatili su novu stvarnost u kojoj ni jedna poslovnica ne prestaje s radom. Vjeruje da je ovaj trenutak dobra prilika za izgradnju osjećaja povjerenja kod kupaca. Ako vjeruju da poslovnice stvaraju sigurno okruženje za njih, to će se povjerenje nastaviti i nakon pandemije.

Starbucks je svim zaposlenicima u poslovnicama osigurao maske za lice, ugradio pleksiglas na blagajnama te uveo pranje ruku zaposlenika svakih 30 minuta. Starbucks je bio među prvima koji su zahtijevali da kupci nose zaštitne maske.

Johnson je istaknuo kako im je prosječni iznos utrošen po transakciji tijekom pandemije porastao, a kako bi se što bolje prilagodili, planiraju otvoriti ‘drive-in’ poslovnice.

Sadržaj preuzet s Fortune /https://poslovnipuls.com/

- Oglašavanje -

Preuzimanje sadržaja

Preuzimanje sadržaja je dozvoljeno samo uz dodavanje link na travnik.ba unutar preuzetog članka. Hvala.

0 0 Glasovi
Ocjena članka
Pretplatite se
Obavijesti o
guest
0 Komentari
Ugrađene povratne informacije
Pogledajte sve komentare

Možda vas zanima

spot_img
0
Zanima nas vaše mišljenje, molim vas, komentirajte.x
()
x