-5 C
Travnik

Pregled statistika: Uticaj koronavirusa na marketing, e-trgovinu i oglašavanje

Tekst se nastavlja nakon oglasa -

Trajna pandemija koronavirusa utiče na svaki dio našeg života, od mjesta na koja možemo ići do načina na koji trošimo vrijeme, do prioriteta koje imamo i načina na koji trošimo novac. Naravno, ovo ima široke posljedice za marketing, oglašavanje i e-trgovinu – kao i za niz drugih sektora poput putovanja, zabave i FMCG-a.

Kako bismo marketinškim stručnjacima pomogli da znaju šta ovo znači za njih, njihov posao i njihovu industriju, prikupljamo najcjenjenije i najuticajnije statistike u ovom pregledu, a koji se ažuriraju svake sedmice od 20. marta.

Globalna maloprodajna e-trgovina iznosit će 3,9 biliona dolara do kraja 2020. godine. Podaci GroupM-a, objavljeni u decembru, predviđaju da će globalna maloprodajna trgovina, uključujući automobile, ali bez hrane i usluga dostave, do kraja 2020. godine iznositi 3,9 biliona američkih dolara – što predstavlja 17% sve maloprodajne prodaje. U Kini će ova internetska prodaja porasti na 25% cjelokupnog maloprodajnog tržišta u regiji.

Analiza je u pravilu otkrila da su geografska područja s manjom penetracijom e-trgovine, poput Kanade i Australije, ove godine zabilježila mnogo brži rast e-trgovine od onih u kojima je e-trgovina već bila veliki igrač prije nego što je zahvatila pandemija.

Ubrzano usvajanje maloprodajne e-trgovine širom svijeta stavilo je neke regije ispred drugih u pogledu očekivanog rasta do kraja 2021. Kina, lider u ovom području, mogla je vidjeti da mrežna maloprodaja iznosi 27,3% ukupne maloprodajne prodaje, slijede je Velika Britanija (19,9%) i SAD (16,2%).

Povećana normalizacija internetske kupovine, koja je ove godine postala navika mnogih potrošača, nije jedini faktor koji pomaže tržištu da dobro stoji u godini koja dolazi. Veći fokus brendova na višekanalna iskustva, uključujući usluge poput klikni i prikupi, kao i bolje predviđanje potražnje, osigurat će trgovcima da maksimalno iskoriste oporavak od Covid-19. Očekuje se da će se poboljšanja u otkrivanju proizvoda i brendiranju također naći na listi prioriteta brendova sljedeće godine.

Do 2024. godine procjenjuje se da će prodaja e-trgovine usmjerena na maloprodaju iznositi 7 biliona USD godišnje, odnosno četvrtinu sveukupne maloprodaje za tu godinu. Ako se ova putanja rasta nastavi, u prosjeku, malim dvoznamenkastim ciframa, to bi moglo doseći 10 milijardi dolara prodaje do 2027. godine.

- Tekst se nastavlja nakon oglasa - Pregled statistika: Uticaj koronavirusa na marketing, e-trgovinu i oglašavanje

Stručnjaci predviđaju udvostručavanje prometa na web lokacijama (međugodišnje) za supermarkete i apoteke u danima koji dolaze prije Božića. U naletu na Božić između 21. i 23. decembra, supermarketi i ljekarne mogli bi zabilježiti udvostručavanje prometa na web stranicama (iz godine u godinu) dok potrošači pretražuju last minute proizvode, prema Yext-ovoj kompilaciji trendova pretraživanja za odmor. Promet na web lokaciji za zlatare također će se udvostručiti u predprazničnom terminu, iako će mnogi i dalje osobno kupovati takve poklone ako mogu, što će uzrokovati očekivano povećanje klikova “dobivanje uputa” za ovih nekoliko presudnih dana. Klikovi na web lokacijama restorana također će porasti jer se potrošači odluče za ponijeti svoja omiljena jela, umjesto da večeraju.

Iako mnoga preduzeća očekuju smanjenje prihoda ove godine nakon Božića, posebno s još uvijek važećim ograničenjima Covid-19, analiza predviđa da će trgovci na malo u sektoru namještaja i telekomunikacija zabilježiti rast od 111%  do 28. decembra.

Kako se približavaju Novoj godini, predviđa se da će sportski i fitnes brendovi i usluge 30. decembra zabilježiti rast prometa od 15%, praćen dvostrukim brojem telefonskih poziva 31. kada potrošači planiraju svoje novogodišnje odluke. Također će biti žurbe za salone za nokte i frizere nakon Božića, što bi moglo imati koristi od povećanja prometa web mjesta od 85% 27. decembra i više nego dvostruko uobičajenog nivoa 30.

Kako je iskustvo kupaca, posebno putem internetskih kanala, bačeno u središte pozornosti tokom većeg dijela 2020. godine, ponovni fokus na ovaj osnovni poslovni aspekt omogućit će velika kretanja tokom 2021. godine, prema predviđanjima iz Forrestera.

Dvadeset i pet posto brendova vidjet će ‘statistički značajan’ napredak u svom CX kvalitetu sljedeće godine, uprkos smanjenju budžeta, zahvaljujući sve boljem poboljšanju kompetencija korisničkog iskustva na poleđini kratkoročnih popravaka stvorenih na vrhuncu izbijanja koronavirusa. Kao rezultat, ovaj potez mogao bi uštedjeti kompanijama stotine hiljada, pa čak i milione dolara, predviđaju podaci.

- Tekst se nastavlja nakon oglasa - Pregled statistika: Uticaj koronavirusa na marketing, e-trgovinu i oglašavanje

Serprise agencija takođe očekuje da će se potrošnja na lojalnost i zadržavanje kupaca povećati za 30% u narednih godinu dana, nakon što tokom dana stekne puno novih mrežnih kupaca . „Vidio sam da je neka publika dobila definitivan osjećaj„ prividnog umora “2020. godine i čini mi se kao okruženje u kojem se treba boriti i iskoristiti za svaki klik. U tu svrhu, više sam nego znatiželjan da vidim kakav sistem „označavanja“ Google usvaja kao dio svog ažuriranja iskustva stranice 2021. godine “, kaže on.

- Oglašavanje -

Preuzimanje sadržaja

Preuzimanje sadržaja je dozvoljeno samo uz dodavanje link na travnik.ba unutar preuzetog članka. Hvala.

0 0 Glas
Ocjena članka
Pretplatite se
Obavijesti o
guest
0 Komentari
Ugrađene povratne informacije
Pogledajte sve komentare
Pregled statistika: Uticaj koronavirusa na marketing, e-trgovinu i oglašavanje

Možda vas zanima

Pregled statistika: Uticaj koronavirusa na marketing, e-trgovinu i oglašavanje
Pregled statistika: Uticaj koronavirusa na marketing, e-trgovinu i oglašavanje
0
Zanima nas vaše mišljenje, molim vas, komentirajte.x
()
x