Oskar H – specijalista za brze kredite iz Addiko Bank Sarajevo

- Oglašavanje -

Repozicioniranje brenda

Živimo u vremenu globalizacije u kojem proizvodi i njihova usklađenost sa modernim trendovima podrazumijevaju da današnje organizacije trebaju biti mnogo više prilagodljive neko prije. Pored svega ostalog, potreba i sposobnost prilagođavanja promjenama danas je puno bitnijanego ranije, a promjenama se moramo prilagođavati puno brže, želimo li opstati na tržištu. Da bi promjena bila prihvaćena, moramo je komunicirati. Kada se radi o značajnijim promjenama, onda se mora komunicirati sa svim javnostima i kroz više kanala. Addiko Bank Sarajevo je nedavno krenula u jednu takvu promjenu, repozicioniranjem brenda i predstavljanjem nove komunikacijske platforme, ali i značajnom izmjenom komunikacije. O tome smo razgovarali smo sa Amrom Babić, marketing menadžericom Addiko Bank Sarajevo.

Addiko Bank Sarajevo je nedavnozavršio proces rebrendinga? Zašto ste ušli u taj proces?

Brend predstavlja stvarnu vrijednosti i poruke koje se od njega očekuju. Istovremeno, brend je ono što definiše da krajnji korisnici od kompanije i očekuju. Promjene kojima smo svjedočili proteklih par godina, uzrokovane pandemijom, ali i promjenom načina razmišljanja klijenata i tržišta, ukazale su nam da su se i očekivanja naših klijenata promijenila. Shvatili smo da se i mi trebamo promijeniti ukoliko želimo nastaviti trend rasta i biti ono što klijenti očekuju od nas. I tako se rodila ideja o Oskaru H.

Kroz naše novo kreativno rješenje/cjelokupnu komunikacijsku platformu, željeli smo prikazati da smo zaista po mnogočemu netipična banka, prepoznata i kao zagovornik digitalizacije u bankarstvu. Pristup specijalistaželimo nastaviti i postati prvi i najbolji izbor za brze kredite u Bosni i Hercegovini. Naša inovativna rješenja promijenila su pravila igre na tržištu te učinila dostupnim jednostavne i brze kredite ne samo za stanovništvo, već i za mala preduzeća. Istovremeno smo osvježili vizuelni identitet i kreirali nove, netipične ponude. Želimo biti najbolji u onome što radimo. Klijentima donosimo brz i jednostavan proces odobrenja kredita, potpomognut digitalnim rješenjima. Kao stručnjaci za potrošačko kreditiranje i finansiranje malih preduzeća, fokusirani smo na brzinu i fleksibilnost, posebno u situacijama kada je klijentima potreban dodatan finansijski podsticaj.

Šta je vaša nova komunikacijska platforma? Kako „Oskar“ čini dio promjene?

Naš novi brend karakter, hrčak Oskar, i novi slogan „Vaš najbolji izbor za brze kredite” od sada je glavni pokretačkomunikacije o specijalističkoj strategiji Addiko banke. Oskar – naš novi šef je netipični hrčak koji ne sakuplja, nego daje i koji prolazi kroz ljudske, životne situacije. A njegova misija je slušanje klijenata i zagovaranje njihovih potreba. Uvjeren je da ljudi cijene dodatni finansijski podsticaj u svakodnevnom životu.Oskar je sada sastavni dio naših procesa, ponude proizvoda i usluga koje prezentiramo prema ciljnom tržištu a usput i odražavamo naše vrijednosti.

Šta to Oskar H. donosi novo korisnicima vaših usluga, ali i onima koji to još nisu?

Oskar H. i sav koncept koji ga prati je, kako sam spomenula, nastao kao odgovor na potrebe naših klijenata. To je ustvari naša reakcija na ranije upite klijenata. U prvom smo mjesecu, nakon predstavljanja nove komunikacije, krenuli vrlo hrabro, nudeći klijentima da osjete pogodnosti poslovanja sa našom bankom, kvalitet usluga koji nudimo i generalno poslovni odnos koji gradimosa našim klijentima. Imali smo u ponudi gotovinski kredit čija je kamatna stopa iznosila samo 1%, bez ikakvih drugih troškova. Dakle, za ugovorenih 2000 KM, klijenti su trebali vratiti 2020 KM. Nakon toga krenuli smo sa još jednom zanimljivom ponudom, za kategoriju stanovništva koja je u određenoj mjeri zapostavljana u bankarskom sektoru, a koja obuhvata značajan broj populacije koja živi u Bosni i Hercegovini. Radi se o zaposlenima na određeno vrijeme i kreditnoj ponudi za njih. Ovo je naravnosamo početak, jer ćemo i u narednim mjesecima izaći sa vrlo atraktivnim i interesantnim ponudama. One nastaju kao rezultat stalnog usklađivanja i praćenja povratnih informacija od naših klijenata. Ustvari one su rezultat „tržišnog mišljenja“ koje Oskar H. i mi uvažavamo.

Za nas koji posmatramo izvana, repozicioniranje brenda i novi visibility izgledaju veoma jednostavno. Ipak, znamo da da je to veoma kompleksan proces koji traži angažman velikog broja ljudi.

U pravu ste. Brendiranje je aktivnost vođena marketingom, ali to je ustvari višefunkcionalan proces. Učesnici su brojni odjeli. Razvoj proizvoda, sve prodajne funkcije, IT, pravna služba, računovodstvo, korporativne komunikacije ali i svi drugi odjeli sarađuju u implementaciji. Naravno, bez podrške Uprave i njihove posvećenosti, promjena se ne bi mogla desiti.Marketing predvodi proces i mora biti osnažen oko ideje i kreativnosti i nipošto ne smije djelovati izolovano već upravo – uključujući sve druge učesnike u procesu. Samo repozicioniranje i rebrendingčine proces koji obuhvata nekoliko faza, a koje uključuju usklađenost oko ponude vrijednosti i diferencijacije, čime se obećanje i pozicioniranje brenda u potpunosti slaže. Zatim se spaja glas, poruka i slogan. I na kraju dolazi zajednička odluka o novom pozicioniranju.

Naravno, ovo nije interni proces, već se realizuje uz podršku eksternih agencija. Odabir partnerske agencije je veoma bitan.Agencije su vrlo važan dio svih faza. Mi smo na novoj komunikacijskoj platformi sarađivali s kreativnom agencijom Bruketa&Žinić&Grey koja je, uz međunarodnu brend konzultantsku tvrtku Prophet, bila zaslužna i za rebranding u Addiko u 2016. godini. Naša medijska agencija Universalmedia Sarajevo i digitalperformance agencija Degordian su bili stalni sudionici brojnih aktivnosti u proteklom periodu.

Supported by TNT Grupacija
Rabija Grabus
Rabija Grabus
Rabija Grabus je multimedijalna novinarka na medijima tnt grupacije. Za biznis portal poslovne.com prati aktuelne biznis vijesti.

Možda vas zanima

U Travniku, Vitezu i Novom Travniku izlaznost veća od...

Ukupno 53,48 posto Novotravničana odazvalo se današnjim Općim izborima, podatak je Općinskog izbornog povjerenstva Općine Novi Travnik nakon zatvaranja biračkih mjesta u 19 sati. Kako...

Do 15 sati u Travniku glasovalo 33,32 posto birača,...

Do 15 sati na području Općine Travnik izašlo je 33,32 posto birača, kazao je predsjednik Općinskog izbornog povjerenstva Hajrudin Alibašić. "Novih prigovora nije bilo, te...

U pucnjavi u Vitezu ozlijeđene dvije osobe, policija traga...

Dvije osobe ozlijeđene su u pucnjavi koja se sinoć oko 2 sata dogodila u mjestu Željeznička stanica kod Viteza. Kako je kazao Hasan Hodžić, glasnogovornik...

Novi Travnik: Izborni proces protječe bez problema

Izborni dan u Novom Travniku na 30 redovnih biračkih mjesta protječe bez problema. Sva birališta, kazala je Aida Čakić, članica Općinskog izbornog povjerenstva Općine...

Travnik: Kvar na glavnom cjevovodu, doći će do prekida...

Kako su saopćili iz travničkog preduzeća "Bašbunar" došlo je do pucanja glavne cijevi u blizini ulice Šehida. Dežurne ekipe "Bašbunara" izašle su na lice mjesta,...

Podjelom indeksa obilježen početak nove akademske godine na Internacionalnom...

Podjelom indeksa novoupisanim studentima na Internacionalnom univerzitetu Travnik obilježen je početak nove 2022/2023. akademske godine. Studentima se na početku programa obratio prof.dr. Rajko Kasagić, rektor...

U Travniku svih 76 biračkih mjesta otvoreno u 7...

Točno u 7 sati na području općine Travnik otvoreno je 76 biračkih mjesta na kojima će danas na Općim izborima pravo glasa imati oko...

Pogledajte raspored radarskih kontrola u Travniku

U većem dijelu naše zemlje saobraća se po mokrom ili vlažnom kolovozu. Povećana je opasnost od odrona na dionicama koje vode kroz usjeke. Apelujemo...

(FOTO) Velika svečanost u Travniku / Konačno otvoren Srednjoškolski...

U Travniku je danas upriličena velika svečanost povodom otvorenja Srednjoškolskog centra, čija je gradnja počela još 2009. Godine. Generacijski projekat je konačno završen i...

ZLATNI BAM 2022 dobila NLB Banka Sarajevo

Priznanje Zlatni BAM se tradicionalno dodjeljuje najuspješnijim bankama u BiH.Na 20. jubilarnoj Večeri bankara u organizaciji magazina Banke i Biznis u Bosni i Hercegovini,...

Sve za toplinu doma u Bingo trgovinama

Pronađite u Bingo trgovinama sve za toplinu domaMoguće je uživati i u hladnim i kišovitim danima, naročito ukoliko na vrijeme nabavite štednjake i kamine,...

Biračka mjesta Varoš, Šumeće, Pulac…- ove godine na novima...

Općinska izborna komisija Travnik uputila je obavijest za javnost u kojoj su navedene informacije o promjeni lokacija biračkih mjesta. U prilogu pogledajte detalje:

Drugi čitaju

Preminula Vahida Sefer

Sa žalošću obavještavamo rodbinu, prijatelje i poznanike da je Sefer (Ibrahim) Vahida preselila na Ahiret dana 29.04.2022. godine u 59. godini života. Dženaza polazi...

Preminula Čerima Salkanović

Sa žalošću javljamo rodbini, prijateljima i poznanicima da je Salkanović (rođ. Kalbić) Čerima 1963.-2022. preselila na Ahiret dana 02.10.2022. godine u 60. godini života....

(VIDEO) Travnička groblja, greblja, mezarja…

Travnička groblja, greblja i mezarja, vječna počivališta, okovana sjećanjima, istorijom, kriju brojne različite priče kako tužne i sjetne, tako i istorijske i ljubavne… Sve...

VOZAČI OPREZ / Duge kolone vozila od Viteza...

Prema informacijama koje smo dobili od čitatelja, duge su kolone vozila na dionici od Viteza do Travnika. Iako je poznata kao najfrekventnija dionicama u...

Preminuo Igor Papić

Tužnog srca javljamo cjelokupnoj rodbini, prijateljima i znancima žalosnu vijest da je Igor (Ivo) Papić 1980.-2022. preminuo 05.07.2022. godine u 42. godini života. Posljednji...

Napustio nas je još jedan Travničanin / Preminuo...

Na društvenim mrežama, uglavnom riječima punim tuge i bola ali i lijepih uspomena, Travničani se opraštaju od Nedžiba Čurića-Torera. Naime, Nedžib je preminuo u 84....

Za koju kamatnu stopu se odlučiti – fiksnu...

Odluka o podizanju kredita sadrži i neke dodatne odluke, među kojima je jedna od važnijih sigurno  ona da li ćemo izabrati fiksnu ili promjenjivu...