Najisplativiji medij za oglašavanje je radio! Iako su ga mnogi pokušali otpisati!

Mnogi radio smatraju medijem prošlosti i predviđaju mu propast još od dolaska televizije, no stvari su potpuno drugačije! Radio je danas jedan od najslušanijih medija, te je oglašavanje na njemu najisplativije.

Dolaskom interneta, mnogi su predviđali kraj radija, te da su budućnost samo televizijsko i internet oglašavanje. Budući da je glazba i dalje jedna od omiljenih stvari kod ljudi, radio je opstao, te je i danas rame uz rame s druga dva medija. Ono što ga izdvaja od drugih su jeftine cijene i odlični rezultati oglašavanja.

Najisplativiji medij – Statistike radija u odnosu na druge medije

Tijekom posljednjih godina, radio oglašavanje ima najveći doseg u Americi i diljem svijeta, prema Nielsen istraživanju. Na tjednoj bazi, radio dopre do čak 92% ljudi starijih od 18 godina, u Sjedinjenim Američkim Državama.

“Dobar glas daleko se čuje!”

Prema istraživanju, doseg ljudi starijih od 18. godina (u SAD-u) prema medijima je sljedeći:

  • Radio – 92% ljudi
  • Televizija – 87% ljudi
  • Mobiteli – 81%
  • Računala – 54%

Radio oglašavanje ponovno postaje sve popularnije i diljem ostatka svijeta, a razlog tome je što je i dalje omiljeni medij kod ljudi u automobilu, na poslu, raznim ugostiteljskim objektima, pa čak i kod kuće.

Radio oglašavanje je naijisplativije

Radio oglašavanje ponovno je sve popularnije, a razlozi za to su:

  • Velik broj slušatelja
  • Mogućnost lokalnog reklamiranja na određenim radio stanicama
  • Niska cijena oglašavanja

Kada se spoje ova 3 razloga, radio je puno bolji medij za odabira kod oglašavanja, nego televizija. Iako mnogi “ganjaju” televizijsko oglašavanje, koje je znatno skuplje, to ne znači da je efikasniji oblik oglašavanja.

Najisplativiji medij – Kvalitetna radio reklama

Kao i kod svakog oblika marketinga, potrebno je prvo stvoriti ideju oko kreiranja reklame. Radio ljudi slušaju zbog vijesti i muzike, ali prednost je što za razliku od televizije, ne mijenjaju stanicu za vrijeme reklama. Svaka radio stanica je definirana i pušta određenu muziku i vijesti s određenog područja, za razliku od TV kanala, koji ciljaju širi sadržaj.

Kada osoba “zavoli” neku stanicu, ona je njen vjerni slušatelj, što u konačnici donosi:

  • Slušanje reklamnih blokova
  • Radio stanica ima veći utjecaj na tu osobu
  • Možete smisliti reklamu u tonu radio stanice

Kod radio reklama, najbitnija je posljednja točka. Radio omogućava da smislite zanimljivu reklamu za slušatelje i tako postignete bolji efekt kod oglašavanja.

Za više detalja oko radio oglašavanja i radio stanica na kojima TNT grupacija nudi oglašavanje, posjetite: RADIO OGLAŠAVANJE.

najisplativiji medij za oglašavanje je radio! iako su ga mnogi pokušali otpisati!
Najisplativiji medij za oglašavanje je radio! Iako su ga mnogi pokušali otpisati!
Mirko
Mirkohttps://travnik.ba/
Mirko je živa enciklopedija. Voli historiju, puno istražuje. Njegove zanimljivosti ostavljaju bez daha. Vrhunski je novinar i istražvač. Dugogodišnji je član TNT grupacije.

Možda vas zanima

Uz Moj dm aplikaciju još jednostavnija kupovina uz brojne...

300 active beauty bodova za besplatno preuzimanje! Prateći savremene navike današnjih potrošača dm nastavlja ulagati u procese digitalizacije i modernizacije usluga. Tako je kupcima u...

Bingo nastavlja sa investicijama na području Kalesije, otvorili 224....

Na području općine Kalesija Bingo je započeo sa radom davne 2006. godine. Od tada do danas brojne su investicije ove kompanije u općinu, a...

Kuće u nizu – PRODAJA – Novogradnja – Kasindolska...

Na prodaju četiri samostalne stambene jedinice – kuće. Svaka stambena jedinica sadrži: – suteren (garaža+podrum) 48 m2 – prizemlje (dnevni boravak, trpezarija, kuhinja, toalet, balkon) 46,74 m2 –...

Praktično usavršavanje za više od 40 studenata uz podršku...

Telemach fondacije i United Cloud, najbrže rastući centar za razvoj inovacija u regiji, organizovali su radionice za studente Elektrotehničkog fakulteta u Sarajevu. Stručnjaci iz United...

Partner MKF novčano nagradio eko obrtnike

Primjeri dobrih praksi kao inspiracija drugima Odgovorna upotreba prirodnih resursa, odnosno sirovina i energije, danas je već postala princip poslovanja dok će trend održivosti, s...

Novi proizvod Intesa Sanpaolo Banke kreiran za zaposlene mame...

Povodom obilježavanja 25. novembra/studenog – Međunarodnog dana borbe protiv nasilja nad ženama Grupa Intesa Sanpaolo odlučila je pokrenuti proizvod namijenjen mamama kako bi im...

Vispak, Konzum i Mercator zajedno „stvaraju ljubav“ za djecu...

Društveno odgovorne kompanije Vispak, Konzum i Mercator, vođene istim vrijednostima, odlučili su na poseban način obilježiti kraj ove godine, pa su zajedničkim snagama pokrenuli...

Male biznis ideje za 2023. Od organizovanja putovanja do...

Poslovne ideje za 2023. gdje možete postati sam svoj šef i pokreneti uspješan biznis! Započeti biznis nikada nije bilo lakše. Donosimo vam odlične poslovne ideje...

Biznis ideje koje su se dokazale u BiH!

Biznis ideje sa kojima želite uploviti u poduzetničke vode. Zapamtite, pokretanje bilo kojeg biznisa je rizik, traži mnogo odricanja, edukacije, rada i upornosti. Ali,...

FIS donirao 30.000 KM udruženjima za brigu o djeci...

Kompanija FIS donirala je ukupno 30.000 KM za 17 udruženja za brigu o djeci sa posebnim potrebama koja aktivno rade na području cijele BIH. Donacija...

ADDIKO / Kupujte na maksimalno 24 rate bez kamata...

Sve je lakše kad se podijeli uz Addiko Mastercard kreditnu karticu… Kupovina na rate od danas je još jednostavnija i jeftinija uz Addiko Mastercard kreditnu...

FIS nastavlja dobre tradicije! U petak Shopping day u...

Kompanija Fis nastavlja dobre tradicije i vjernim kupcima još jednom, super uštede poklanja! Petak, 18. novembra rezervisan je za Shopping day u svim prodajnim centrima FIS...

Drugi čitaju

Travnik Kratka historija – 150 godina glavni grad...

Travnik Kratka historija - Najbolje geografsko određenje ove varoši i čaršije pripisuje se znamenitom glumcu travničkoga porijekla Josipu Pejakoviću koji primjećuje da se Sarajevo,...

Turističko-informativni centar Općine Travnik

Grad Travnik, kao turistički važno središte svakodnevno pohode mnogobrojni turisti, domaći i strani, stoga smo u 2011. godini osnovali Turističko-informativni centar Općine Travnik, kako...

Sulejmanija Šarena džamija Travnik

Sulejmanija Šarena džamija je vezana je za urbani razvoj grada i imena značajnih vakifa, od kojih su dva nosila vezirsku titulu. Na mjestu Šarene džamije...

Preminuo Mahmut Posavljak

Obavještavamo rodbinu, prijatelje i poznanike da je Posavljak (Sakib) Mahmut 1945.-2022. iznenada preselio na Ahiret u nedjelju 24.04.2022. godine u 77. -oj godini života....

Mlinčići Jajce

Mlinčići – pravi mali raj na zemlji Ako vas put navede u Jajce, nemojte propustiti upoznati pravi mali raj na zemlji - Mlinčići Jajce. Svako...

Travnička tvrđava nikoga ne ostavlja ravnodušni!

Travnička tvrđava Stari Grad nikog ne ostavlja ravnodušnim. Posebno vas opčara ako u Travnik dolazite iz pravca Sarajeva. Stari Grad Travnik vrata otvara u osam...