back to top

Najisplativiji medij za oglašavanje je radio! Iako su ga mnogi pokušali otpisati!

Mnogi radio smatraju medijem prošlosti i predviđaju mu propast još od dolaska televizije, no stvari su potpuno drugačije! Radio je danas jedan od najslušanijih medija, te je oglašavanje na njemu najisplativije.

Dolaskom interneta, mnogi su predviđali kraj radija, te da su budućnost samo televizijsko i internet oglašavanje. Budući da je glazba i dalje jedna od omiljenih stvari kod ljudi, radio je opstao, te je i danas rame uz rame s druga dva medija. Ono što ga izdvaja od drugih su jeftine cijene i odlični rezultati oglašavanja.

Najisplativiji medij – Statistike radija u odnosu na druge medije

Tijekom posljednjih godina, radio oglašavanje ima najveći doseg u Americi i diljem svijeta, prema Nielsen istraživanju. Na tjednoj bazi, radio dopre do čak 92% ljudi starijih od 18 godina, u Sjedinjenim Američkim Državama.

“Dobar glas daleko se čuje!”

Prema istraživanju, doseg ljudi starijih od 18. godina (u SAD-u) prema medijima je sljedeći:

  • Radio – 92% ljudi
  • Televizija – 87% ljudi
  • Mobiteli – 81%
  • Računala – 54%

Radio oglašavanje ponovno postaje sve popularnije i diljem ostatka svijeta, a razlog tome je što je i dalje omiljeni medij kod ljudi u automobilu, na poslu, raznim ugostiteljskim objektima, pa čak i kod kuće.

Radio oglašavanje je naijisplativije

Radio oglašavanje ponovno je sve popularnije, a razlozi za to su:

  • Velik broj slušatelja
  • Mogućnost lokalnog reklamiranja na određenim radio stanicama
  • Niska cijena oglašavanja

Kada se spoje ova 3 razloga, radio je puno bolji medij za odabira kod oglašavanja, nego televizija. Iako mnogi “ganjaju” televizijsko oglašavanje, koje je znatno skuplje, to ne znači da je efikasniji oblik oglašavanja.

Najisplativiji medij – Kvalitetna radio reklama

Kao i kod svakog oblika marketinga, potrebno je prvo stvoriti ideju oko kreiranja reklame. Radio ljudi slušaju zbog vijesti i muzike, ali prednost je što za razliku od televizije, ne mijenjaju stanicu za vrijeme reklama. Svaka radio stanica je definirana i pušta određenu muziku i vijesti s određenog područja, za razliku od TV kanala, koji ciljaju širi sadržaj.

Kada osoba “zavoli” neku stanicu, ona je njen vjerni slušatelj, što u konačnici donosi:

  • Slušanje reklamnih blokova
  • Radio stanica ima veći utjecaj na tu osobu
  • Možete smisliti reklamu u tonu radio stanice

Kod radio reklama, najbitnija je posljednja točka. Radio omogućava da smislite zanimljivu reklamu za slušatelje i tako postignete bolji efekt kod oglašavanja.

Za više detalja oko radio oglašavanja i radio stanica na kojima TNT grupacija nudi oglašavanje, posjetite: RADIO OGLAŠAVANJE.

najisplativiji medij za oglašavanje je radio! iako su ga mnogi pokušali otpisati!
Najisplativiji medij za oglašavanje je radio! Iako su ga mnogi pokušali otpisati!

Možda vas zanima

TNT Group: Tri decenije inovacija u medijskoj i marketinškoj...

Prošlo je 27 godina otkako je TNT Group započeo svoju misiju oblikovanja medijskog pejzaža Balkana. Od skromnih početaka sa lokalnim radijem u Travniku, TNT...

Načelnik Dautović posjetio novootvoreni obrt Amara Mekića

Načelnik Općine Travnik Kenan Dautović ojavio je na svom Facebook profilu da Amar Mekić, momak u svojim dvadesetim godinama, može mnogima poslužiti za...

Kako marketing agencija Syntax pomaže firmama da dominiraju na...

U svijetu gdje digitalna prisutnost postaje sve važnija, ulaganje u efikasan digitalni marketing nije luksuz, već nužnost. Marketing agencija Syntax se ističe kao vaš...

Omladinska banka Travnik uručila čekove za novih 8 mikrobiznisa

Omladinska banka Travnik jučer je uručila čekove za novih 8 mikrobiznisa koji su ili će početi sa radom u ovoj 2024. godini na području...

Drugi čitaju

(FOTO) SSK Target Travnik osvojio prvo mjesto na...

Danas je Sportski streljački klub Target iz Travnika organizovao prestižno takmičenje pod nazivom Kup 2024 "PECO – KANAFIJA". Na ovom događaju, koji je okupio...

Raspisan javni konkurs za popunu radnih mjesta državnih...

Raspisan je javni konkurs za popunu radnih mjesta državnih službenika u Općini Travnik. Kompletan javni poziv možete pogledati ovdje.

Vlasnik popularnog frizerskog salona u Travniku donirao 1500...

Travničanin Fikret Heldić, vlasnik popularnog frizerskog salona Fiki, pokazao je izvanredno srce i nesebičnost donirajući cijeli svoj budžet od 1500 KM žrtvama nedavnih poplava...

Šta vidjeti u Travniku?

Ako u skorije vrijeme planirate posjetiti čuveni vezirski grad u srcu Bosne i Hercegovine onda u nastavku pročitajte šta vidjeti u Travniku! Šta vidjeti u...

Važna obavijest poljoprivrednim proizvođačima s područja općine Travnik

Obavještavaju se poljoprivredni proizvođači s područja općine Travnik, koji su upisani u registar poljoprivrednih gazdinstava i registar klijenata, da su, u skladu sa članom...

Ali Arnautović u borbi za bronzanu medalju na...

Travničanin Ali Arnautović ostvario je značajan uspjeh na Svjetskom prvenstvu u Veneciji u kategoriji juniora u borbi -68 kg, gdje se plasirao u borbu...

Konačna rang lista korisnika javnog poziva ‘Pomoć privatnim...

U skladu s programom utroška sredstava iz budžeta Općine Travnik „ Pomoć privatnim ustanovama predškolskog obrazovanja“, Komisija za odabir korisnika je s obzirom da...