Najisplativiji medij za oglašavanje je radio! Iako su ga mnogi pokušali otpisati!

- Advertisement -

Mnogi radio smatraju medijem prošlosti i predviđaju mu propast još od dolaska televizije, no stvari su potpuno drugačije! Radio je danas jedan od najslušanijih medija, te je oglašavanje na njemu najisplativije.

Dolaskom interneta, mnogi su predviđali kraj radija, te da su budućnost samo televizijsko i internet oglašavanje. Budući da je glazba i dalje jedna od omiljenih stvari kod ljudi, radio je opstao, te je i danas rame uz rame s druga dva medija. Ono što ga izdvaja od drugih su jeftine cijene i odlični rezultati oglašavanja.

Najisplativiji medij – Statistike radija u odnosu na druge medije

Tijekom posljednjih godina, radio oglašavanje ima najveći doseg u Americi i diljem svijeta, prema Nielsen istraživanju. Na tjednoj bazi, radio dopre do čak 92% ljudi starijih od 18 godina, u Sjedinjenim Američkim Državama.

“Dobar glas daleko se čuje!”

Prema istraživanju, doseg ljudi starijih od 18. godina (u SAD-u) prema medijima je sljedeći:

  • Radio – 92% ljudi
  • Televizija – 87% ljudi
  • Mobiteli – 81%
  • Računala – 54%
- Tekst se nastavlja nakon oglasa -

Radio oglašavanje ponovno postaje sve popularnije i diljem ostatka svijeta, a razlog tome je što je i dalje omiljeni medij kod ljudi u automobilu, na poslu, raznim ugostiteljskim objektima, pa čak i kod kuće.

Radio oglašavanje je naijisplativije

Radio oglašavanje ponovno je sve popularnije, a razlozi za to su:

  • Velik broj slušatelja
  • Mogućnost lokalnog reklamiranja na određenim radio stanicama
  • Niska cijena oglašavanja

Kada se spoje ova 3 razloga, radio je puno bolji medij za odabira kod oglašavanja, nego televizija. Iako mnogi “ganjaju” televizijsko oglašavanje, koje je znatno skuplje, to ne znači da je efikasniji oblik oglašavanja.

Najisplativiji medij – Kvalitetna radio reklama

- Tekst se nastavlja nakon oglasa -

Kao i kod svakog oblika marketinga, potrebno je prvo stvoriti ideju oko kreiranja reklame. Radio ljudi slušaju zbog vijesti i muzike, ali prednost je što za razliku od televizije, ne mijenjaju stanicu za vrijeme reklama. Svaka radio stanica je definirana i pušta određenu muziku i vijesti s određenog područja, za razliku od TV kanala, koji ciljaju širi sadržaj.

Kada osoba “zavoli” neku stanicu, ona je njen vjerni slušatelj, što u konačnici donosi:

  • Slušanje reklamnih blokova
  • Radio stanica ima veći utjecaj na tu osobu
  • Možete smisliti reklamu u tonu radio stanice

Kod radio reklama, najbitnija je posljednja točka. Radio omogućava da smislite zanimljivu reklamu za slušatelje i tako postignete bolji efekt kod oglašavanja.

- Tekst se nastavlja nakon oglasa -

Za više detalja oko radio oglašavanja i radio stanica na kojima TNT grupacija nudi oglašavanje, posjetite: RADIO OGLAŠAVANJE.

- Oglašavanje -

Preuzimanje sadržaja

Preuzimanje sadržaja je dozvoljeno samo uz dodavanje link na travnik.ba unutar preuzetog članka. Hvala.

Možda vas zanima

Globalhost preuzeo brigu o klijentima servisa fantasticno.com

Poduzeće Globalhost d.o.o., inače jedna od vodećih kompanija u Bosni i Hercegovini kada je u pitanju pružanje usluga iz oblasti web hostinga,...

”Planet obuća”/ Počela je akcija kupi jedan par, drugi, -40% popusta

U toku je velika akcija u najvećem maloprodajnom lancu obuće “Planet obuća” KUPI JEDAN PAR, DRUGI PAR -40% POPUSTA, javlja poslovni portal...

Na sjednici Skupštine SBK o epidemiološkoj situaciji i osnivanju lovišta

Informacija Kriznog štaba Srednjobosanskog Kantona o epidemiloškom stanju na području Kantona s posebnim osvrtom na stanje u osnovnim i srednjim školama biti...

U 60.-oj godini života preminuo Tabaković Bilal

Dženaza će se obaviti u četvrtak (22.10.2020.) poslije ikindije namaza na mezarju Kupilo-Bašbunar. Dženaza polazi ipred Šarene džamije.