Najisplativiji medij za oglašavanje je radio! Iako su ga mnogi pokušali otpisati!

Mnogi radio smatraju medijem prošlosti i predviđaju mu propast još od dolaska televizije, no stvari su potpuno drugačije! Radio je danas jedan od najslušanijih medija, te je oglašavanje na njemu najisplativije.

Dolaskom interneta, mnogi su predviđali kraj radija, te da su budućnost samo televizijsko i internet oglašavanje. Budući da je glazba i dalje jedna od omiljenih stvari kod ljudi, radio je opstao, te je i danas rame uz rame s druga dva medija. Ono što ga izdvaja od drugih su jeftine cijene i odlični rezultati oglašavanja.

Najisplativiji medij – Statistike radija u odnosu na druge medije

Tijekom posljednjih godina, radio oglašavanje ima najveći doseg u Americi i diljem svijeta, prema Nielsen istraživanju. Na tjednoj bazi, radio dopre do čak 92% ljudi starijih od 18 godina, u Sjedinjenim Američkim Državama.

“Dobar glas daleko se čuje!”

Prema istraživanju, doseg ljudi starijih od 18. godina (u SAD-u) prema medijima je sljedeći:

  • Radio – 92% ljudi
  • Televizija – 87% ljudi
  • Mobiteli – 81%
  • Računala – 54%

Radio oglašavanje ponovno postaje sve popularnije i diljem ostatka svijeta, a razlog tome je što je i dalje omiljeni medij kod ljudi u automobilu, na poslu, raznim ugostiteljskim objektima, pa čak i kod kuće.

Radio oglašavanje je naijisplativije

Radio oglašavanje ponovno je sve popularnije, a razlozi za to su:

  • Velik broj slušatelja
  • Mogućnost lokalnog reklamiranja na određenim radio stanicama
  • Niska cijena oglašavanja

Kada se spoje ova 3 razloga, radio je puno bolji medij za odabira kod oglašavanja, nego televizija. Iako mnogi “ganjaju” televizijsko oglašavanje, koje je znatno skuplje, to ne znači da je efikasniji oblik oglašavanja.

Najisplativiji medij – Kvalitetna radio reklama

Kao i kod svakog oblika marketinga, potrebno je prvo stvoriti ideju oko kreiranja reklame. Radio ljudi slušaju zbog vijesti i muzike, ali prednost je što za razliku od televizije, ne mijenjaju stanicu za vrijeme reklama. Svaka radio stanica je definirana i pušta određenu muziku i vijesti s određenog područja, za razliku od TV kanala, koji ciljaju širi sadržaj.

Kada osoba “zavoli” neku stanicu, ona je njen vjerni slušatelj, što u konačnici donosi:

  • Slušanje reklamnih blokova
  • Radio stanica ima veći utjecaj na tu osobu
  • Možete smisliti reklamu u tonu radio stanice

Kod radio reklama, najbitnija je posljednja točka. Radio omogućava da smislite zanimljivu reklamu za slušatelje i tako postignete bolji efekt kod oglašavanja.

Za više detalja oko radio oglašavanja i radio stanica na kojima TNT grupacija nudi oglašavanje, posjetite: RADIO OGLAŠAVANJE.

najisplativiji medij za oglašavanje je radio! iako su ga mnogi pokušali otpisati!
Najisplativiji medij za oglašavanje je radio! Iako su ga mnogi pokušali otpisati!

Možda vas zanima

Načelnik u svom kabinetu ugostio Sandru Schäppi

Sandra Schäppi, rođena Travničanka, sa svojim suprugom Markusom nije zaboravila svoj rodni kraj, iako već decenijama živi i radi u Švicarskoj, objavio je na...

Održan regionalni Modul 2 “Poduzetništvo” u Banji Vrdnik

Sve na jednom mjestu za podršku omladinskom poduzetništvu i prekograničnoj saradnji Centar za edukaciju mladih Travnik je u partnerstvu sa Fondacijom tuzlanske zajednice realizovao...

Počeo je Security Excellence Hackathon – eminentni stručnjaci_kinje cyber...

Security Excellence Hackathon počeo je danas u Sarajevu. Radi se o dvodnevnom događaju koji kombinuje takmičarski i edukativni segment, a posvećen je razvoju cyber...

Globalhost d.o.o. širi svoje poslovanje preuzimanjem servisa Genesis

U najnovijem razvoju događaja na tržištu web hostinga i IT usluga, vodeća bosanskohercegovačka web hosting kompanija Globalhost d.o.o. koja nudi svoje usluge na web...

Drugi čitaju

Najpoznatiji Travničani

Najpoznatiji Travničani je stranica sa listom najpoznatijih ljudi u 500. godina dugoj historiji Travnika. Ovaj idiomski poredak stvari u Travniku izgleda da počiva na prevelikoj...

Travnik Kratka historija – 150 godina glavni grad...

Travnik Kratka historija - Najbolje geografsko određenje ove varoši i čaršije pripisuje se znamenitom glumcu travničkoga porijekla Josipu Pejakoviću koji primjećuje da se Sarajevo,...

Turističko-informativni centar Općine Travnik

Grad Travnik, kao turistički važno središte svakodnevno pohode mnogobrojni turisti, domaći i strani, stoga smo u 2011. godini osnovali Turističko-informativni centar Općine Travnik, kako...

Šta vidjeti u Travniku?

Ako u skorije vrijeme planirate posjetiti čuveni vezirski grad u srcu Bosne i Hercegovine onda u nastavku pročitajte šta vidjeti u Travniku! Šta vidjeti u...

Katakombe Jajce

Katakombe u Jajcu će vas vratiti 600 godina unazad Katakombe Jajce možda nisu  poput onih u Rimu, jer su one u Rimu iz 2. i...

Mlinčići Jajce

Mlinčići – pravi mali raj na zemlji Ako vas put navede u Jajce, nemojte propustiti upoznati pravi mali raj na zemlji - Mlinčići Jajce. Svako...

Popularne znamenitosti u Travniku

Popularne znamenitosti u Travniku se moraju posjetiti. Uvjerite se u kulturu, tradiciju i historiju vezirskog grada smještenog u srcu Bosne. Među popularne znamenitosti u...