back to top

Najbolji način da iskoristite Google oglašavanje

Google oglašavanje u svojim oglašavačkim uslugama nudi vam odabir tri različita načina oglašavanja, a to su tekstualni oglas, foto oglas i video oglas. Generalno većina oglasa koji se nalaze u Google Ads programu su tekstualne prirode i oni se prikazuju na Google – ovim stranicama rezultata pretrage. Glavna prednost koju tekstualni oglasi imaju su u tome što se ovaj oglas prikazuje na mjestu gdje većina budućih korisnika vašeg proizvoda ili usluge traži informacije, a to je Google. Također i Google voli ovu vrstu oglasa zbog toga što vaš oglas prikazuje u istom formatu kao i ostale rezultate pretrage samo što ispod naslova teksta stoji „ad“ odnosno „oglas“.

Test Google oglasa

Specifičan vid oglasa je također i testni oglas. Uz pomoć ovog oglasa unosite više verzija naslova i sadržaja oglasa kako bi Google oglašavanje izabralo najbolju verziju koja će doprijeti do više korsnika. Ovaj vid oglašavnaja se uveliko razliku od tradicionalnog zbog toga što za razliku od tradicionalnog načina oglašavanja koji je dosta monoton i jednoličan, testni oglasi vam omogućavaju dinamičan način oglašavanja. Dakle možete konstantno mijenjati opis, naslov u zavisnosti od ciljane publike koju želite pogoditi i kada vidite koja verzija oglasa najbolje funkcioniše opredjelite se za tu vrstu oglasa.

Najbolji način da iskoristite Google oglašavanje
Google analitika web stranice

Google oglašavanje s fotografijama

Google oglašavanje fotografijama vam omogućava da iskoristite veliku mrežu koju posjeduje Google. Vrlo je jednostavno vi obezbjedite fotografiju koju želite reklamirati, a Google pronađe adekvatnu stranicu sa kojom sarađuje i u zavisnosti od količine novca koju ste spremni ponuditi vašu fotografiju agresivnije ili pasivnije reklamira. Prednost ove vrste oglašavanja je u tome što oglašivači mogu dobiti svoj sadržaj pred publikom koja je usklađena sa ciljanom grupom koju baš oni žele pogoditi. Generalno su ovo baneri koji su dizajnirani da odvlače pažnju korisnicima od sadržaja koji su prvobitno kliknuli i htjeli da pročitaju ili pogledaju.

Google oglašavanje na YouTube-u

Google oglašavanje moguće je i putem videa. Video oglasi se uvijek prikazuju na YouTube – u. Kao najveća platforma za postavljanje i dijeljenje video sadržaja YouTube predstavlja idealno oglašivačko mjesto za osobe koje svoje reklame keriraju u video formatu. Zbog prirode YouTube – a potrebno je da dobro baratate sa ključnim riječima i da sa ovim znanjem privučete pažnju korisnika.

8 savjeta za Google oglašavanje

Kada smo objasnili koji su to načini oglašavanja, evo 8 savjeta kako najbolje iskoristit Google oglašavanje:

  1. U jednom kontinuitetu dodajite negativne ključne riječi. Obavezno koristite sve dostupne alate koje vam nudi Google oglašavanje kako bi saznali koje su to negativne riječi i na taj način ćete ih automatski izbjeći. Dakle kao što možete predpostaviti negativne riječi su one koje ne želite u vašoj reklami i generalno da su vezane za vašu reklamu.
  2. Bitno je da uklonite ključne riječi koje imaju relativno mali postotak klikova. Dakle na osnovu statistike koju nudi Google Ads možete vrlo jednostavno provjeriti koje su to riječi koje ne daju velik doprinos vašoj reklami.
  3. Konstatno provjeravajte i mijenjajte maksimalnu cijenu koju nudite po kliku. Povećavajte ako  vaša ključna riječ ima visok prostotak klikova u odnosu na prikaz, a ako ovaj broj ne raste onda što prije počnite smanjivati cijenu.
  4. Uvijek budite spremni da testirate i mijenjate vaše oglase. Nemojte se držati jednog te istog, testirajte tržište i konstantno provjeravajte šta funkcioniše, a šta ne. Svi se možemo poboljšati i uvijek ima mjesta za napredak kad je u pitanju Google oglašavanje.
  5. Kreirajte oglase koji će vas odvojiti od prosjeka. Mnogo ljudi koristi Google Ads samo je na vama da li ćete kreirati zanimljivu reklamu koja će se razlikovati od norme i doprijeti do većeg broja korisnika.
  6. Nemojte biti monotoni i koristit jedne te iste riječi, eksperimentišite. Budite dinamični, uvijek pratite da vaše ključne riječi odgovaraju proizvodu ili usluzi koju nudite. Uz pomoć ove metode povećavate broj klikova u odnosu na prikaz, a samim tim povećavate i kvalitetu oglasa.
  7. Animirajte vašu publiku. Ako vi kažete vašoj publici da nešto uradi velike su šanse da će to vaša publika i uraditi, stoga animirajte publiku i preuzmite inicijativu
  8. Uvijek koristite prvo veliko slovo na početku svake riječi. Nikada nemojte koristit velika slova za cijeli tekst, većć samo za prva slova za svaku riječ.

Možda vas zanima

Vitez domaćin četvrte konferencije Ecos Energy Weekend

U petak i subotu, 23. i 24. maja 2025. godine, u Hotelu Via u Poslovnom Centru 96 u Vitezu, bit će održana četvrta po...

Održana PREMIUM SELLING konferencija sa Draganom Vojvodićem Sandlerom– dva...

Prodaja bez popusta: Znanje i vještine koje mijenjaju paradigmu poslovanja U hotelu Hills Sarajevo, u četvrtak i petak, održana je PREMIUM SELLING konferencija, ekskluzivni poslovno-edukativni...

5G vs. 6G: budućnost mobilne povezanosti i brzine

Razvoj mobilnih mreža ubrzano napreduje, a dok se 5G mreža još uvijek širi i postaje standard u mnogim dijelovima svijeta, već se počinju planirati...

Kuhinjske nape sa tihim radom: Diskretni pomagači za čistu...

Kuhinjska napa jedan je od najvažnijih uređaja u modernim kuhinjama. Njena uloga nije samo estetska već i funkcionalna – uklanjanje mirisa, vlage i masnoća...

Drugi čitaju

Jedini stanovnik Galice na Vlašiću i ljeti čuva...

Iako su temperature ovog ljeta na Vlašiću dostizale i 40 stepeni Celzijusa, to nije obeshrabrilo Peru Ćabru, jedinog stalnog stanovnika Galice, da s ponosom...

Prijavljena četiri krivična djela tokom vikenda u Srednjobosanskom...

Tokom proteklog vikenda na području Srednjobosanskog kantona evidentirana su četiri krivična djela. Dana 11.07.2025. godine oko 19:45 sati u mjestu Klade, općina Donji Vakuf, policijski...

Obavijest o kolektivnom godišnjem odmoru zaposlenika suda u...

Predsjednik suda donio je Odluku o korištenju kolektivnog godišnjeg odmora za uposlenike suda u periodu od 14. jula 2025. godine do 15. augusta 2025....

Najavljene radarske kontrole na području Travnika

Policijska stanica Travnik najavila je provođenje radarskih kontrola brzine kretanja vozila na području općine Travnik tokom današnjeg dana. Planirane kontrole: do 11:15 sati – lokalitet Mehurići od...

Travničke večeri, kulturna manifestacija koja oživljava ljeto u...

Travnik u julu nosi poseban miris – miris ljeta, umjetnosti i duše jednog grada koji zna kako se voli, slavi i dijeli ljepota. Već...

Povećan broj saobraćajnih nesreća tokom vikenda u SBK

Tokom proteklog vikenda na području Srednjobosanskog kantona evidentirano je ukupno 17 saobraćajnih nesreća, u kojima su 2 osobe zadobile teže, a 9 osoba lakše...

Sjećanje na Sulejmana Hafizadića Memu – Rusmir Agačević

U pričama o bosanskim čaršijama žive sjećanja na ljude koji su svojim poštenjem, znanjem i dobrotom utkali sebe u duh i postojanje zajednice. Među...