Načelnik općine Travnik, Kenan Dautović, obratio se građanima putem svoje Facebook stranice, na temu zimskog održavanja. Objavu prenosimo u cijelosti:
Poštovane građanke i građani,
želim da sa vama podijelim nekoliko informacija u vezi sa zimskim čišćenjem, posebno onim koje se ponavljaju svake godine.
Najprije želim sa se zahvalim onima od vas koji dojavljuju nedostatke uz napomenu da je to najbolje raditi preko predsjednika MZ. Pored toga postoji i Servis 48 sati Općine Travnik ali i prijava nepravilnosti na web stranici JKP Bašbunar za gradsko područje.
Nadalje, na web stranici Općine dostupan je Plan čišćenja iz kojeg možete vidjeti koji dijelovi i dionice su obuhvaćeni i ko je izvođač. Ono što se ne nalazi u Planu ni kao III kategorija neće biti ni održavamo ali vašim intervencijama može biti razmotreno i uvršteno u Plan za naredne godine.
Ono što je Općina do sada preduzimala, pored neprekidnog vršenja pritiska na izvođače koji su dobili ugovor jeste pojačana kontrola realizacije i, u zavisnosti od nalaza, obustava plaćanja za nerealiziranu ili nekvalitetnu uslugu. Osim toga, i komunalni redari su uključeni u kontrolu koristeći svoje mehanizme prijavljivanja i sankcioniranja nepravilnosti.
Ne treba zaboraviti ni obaveze poslovnih subjekata i građana koji su dužni očistiti “ispred svojih vrata”.
I posljednje, ali ne i manje bitno, jeste reakcija nekih od ugovorenih izvođača koji prijete otkazivanjem ugovora zbog neisplativosti. Drugi se, zbog istih razloga, nisu htjeli ni javljati na tendere pa se zbog, nedostatka operative i pojačane kontrole, oni koji su dobili tendere ne mogu nositi sa obimom dobijenog posla.
No, to sve ne treba biti izgovor da bi građani dobili uslugu koju zaslužuju i Općina će nastaviti tražiti rješenja za njen najviši mogući nivo.