TOP 5 zajedničkih stvari koje imaju uspješne reklamne kampanje

MARKETING KAMPANJE – Mnogo je razloga zašto vam je potrebna uspješna reklamna kampanja! Ponekad je teško razlikovati uspješnu kampanju od one koja je manje uspješna.

Nekoliko je faktora koji čine kampanju uspješnom i podijelili smo ih u pet različitih zajedničkih stvari. One mogu biti izuzetno korisne pri razvoju i procjeni vaših reklamnih kampanja.

  1. Snažno brendiranje

Vaš brend je jedno od vaših najvrijednijih bogatstava, a snažno brendiranje temelj je svake dobre reklamne kampanje. To je više od vašeg imena, vašeg logotipa. U stvari, vaš brand može povećati vrijednost vaše prodaje i vašeg poslovanja u cjelini. Ključno je uključiti jedinstvene elemente robne marke – vaše prilagođene poruke, jinglove i boje brenda – i držati ih dosljednim. Ako ne shvatite to na pravi način, to može dovesti do gubitka povjerenja i poslati obrnutu poruku od one koju nudite.

  1. Optimalna frekvencija

Jedna od ključnih stvari u oglašavanju je pitanje koliko puta jedna osoba treba da vidi vaš oglas da bi proizveli pravi efekat. Iako postoji mnogo mišljenja o pravoj učestalosti, preporučujemo plan oglašavanja 21/52 koji vašu reklamu na radiju emitira najmanje 21 puta svake sedmice u godini kako bi se postigla željena frekvencija od 3.

  1. Sastavljanje CTA

Za najveći uspjeh u oglašavanju potreban vam je uvjerljiv poziv na akciju (CTA). Jedan od glavnih ciljeva oglašavanja – bez obzira na vaš oglas i način na koji ga odlučite isporučiti – je da kupac preduzme željenu radnju.

Bez obzira da li vam se CTA isporučuje preko radio talasa ili putem interneta, trebalo bi navesti vaše kupce da odmah poduzmu radnju nakon što čuje ili vide rečenicu kao što su: „posjetite našu web stranicu“, „nazovite nas danas“, „zaustavite se u našem salonu“ i drugim djelotvornim frazama.

  1. Angažovanje kreativnog materijala

Za uspješnu reklamnu kampanju, vaš kreativni oglas trebao bi privući pažnju vaše publike i držati ih angažiranim dovoljno dugo da zadrži vašu poruku i dovrši radnju. Vaš kreativni sadržaj i poruka mogu biti vrlo raznoliki. Na primjer, za sjajnu radio kreativu, možete razmotriti korištenje radio-potvrda, živih emisija, pa čak i džinglova.

  1. Marketing kampanje i pozitivan ROI 

Ako se učini ispravno, vaša bi reklamna kampanja trebala donijeti dobit i donijeti veći prihod od troškova oglašavanja. Kada imate pozitivan povrat ulaganja (ROI), imat ćete i više marketinških sredstava da uložite u buduće uspješne reklamne kampanje. Pozitivan ROI u oglašavanju je najbolji način da vidite da vaše poslovanje raste.

Nemoguće je procijeniti vrijednost uspješnih reklamnih kampanja za firme svih vrsta. Ohrabrujemo vas da osigurate da vaše trenutne i buduće kampanje našim savjetima i očekujte poboljšane rezultate. Pri tome ćete razumjeti važnu ulogu radio i digitalnih reklamnih kampanja u daljnjem rastu i uspjehu vašeg poslovanja.

U dvadeset godina koliko postoji TNT Grupacija radili smo sa stotinama biznisa iz raznih sektora. Neki su postali ogromne kompanije, a drugi su suvereni vladari lokalnog tržišta. Ako imate dodatnih pitanja javite nam se, rado pomažemo poduzetnicima. 

Mirko
Mirkohttps://travnik.ba/
Mirko je živa enciklopedija. Voli historiju, puno istražuje. Njegove zanimljivosti ostavljaju bez daha. Vrhunski je novinar i istražvač. Dugogodišnji je član TNT grupacije.

Možda vas zanima

Uz Moj dm aplikaciju još jednostavnija kupovina uz brojne...

300 active beauty bodova za besplatno preuzimanje! Prateći savremene navike današnjih potrošača dm nastavlja ulagati u procese digitalizacije i modernizacije usluga. Tako je kupcima u...

Bingo nastavlja sa investicijama na području Kalesije, otvorili 224....

Na području općine Kalesija Bingo je započeo sa radom davne 2006. godine. Od tada do danas brojne su investicije ove kompanije u općinu, a...

Kuće u nizu – PRODAJA – Novogradnja – Kasindolska...

Na prodaju četiri samostalne stambene jedinice – kuće. Svaka stambena jedinica sadrži: – suteren (garaža+podrum) 48 m2 – prizemlje (dnevni boravak, trpezarija, kuhinja, toalet, balkon) 46,74 m2 –...

Praktično usavršavanje za više od 40 studenata uz podršku...

Telemach fondacije i United Cloud, najbrže rastući centar za razvoj inovacija u regiji, organizovali su radionice za studente Elektrotehničkog fakulteta u Sarajevu. Stručnjaci iz United...

Partner MKF novčano nagradio eko obrtnike

Primjeri dobrih praksi kao inspiracija drugima Odgovorna upotreba prirodnih resursa, odnosno sirovina i energije, danas je već postala princip poslovanja dok će trend održivosti, s...

Novi proizvod Intesa Sanpaolo Banke kreiran za zaposlene mame...

Povodom obilježavanja 25. novembra/studenog – Međunarodnog dana borbe protiv nasilja nad ženama Grupa Intesa Sanpaolo odlučila je pokrenuti proizvod namijenjen mamama kako bi im...

Vispak, Konzum i Mercator zajedno „stvaraju ljubav“ za djecu...

Društveno odgovorne kompanije Vispak, Konzum i Mercator, vođene istim vrijednostima, odlučili su na poseban način obilježiti kraj ove godine, pa su zajedničkim snagama pokrenuli...

Male biznis ideje za 2023. Od organizovanja putovanja do...

Poslovne ideje za 2023. gdje možete postati sam svoj šef i pokreneti uspješan biznis! Započeti biznis nikada nije bilo lakše. Donosimo vam odlične poslovne ideje...

Biznis ideje koje su se dokazale u BiH!

Biznis ideje sa kojima želite uploviti u poduzetničke vode. Zapamtite, pokretanje bilo kojeg biznisa je rizik, traži mnogo odricanja, edukacije, rada i upornosti. Ali,...

FIS donirao 30.000 KM udruženjima za brigu o djeci...

Kompanija FIS donirala je ukupno 30.000 KM za 17 udruženja za brigu o djeci sa posebnim potrebama koja aktivno rade na području cijele BIH. Donacija...

ADDIKO / Kupujte na maksimalno 24 rate bez kamata...

Sve je lakše kad se podijeli uz Addiko Mastercard kreditnu karticu… Kupovina na rate od danas je još jednostavnija i jeftinija uz Addiko Mastercard kreditnu...

FIS nastavlja dobre tradicije! U petak Shopping day u...

Kompanija Fis nastavlja dobre tradicije i vjernim kupcima još jednom, super uštede poklanja! Petak, 18. novembra rezervisan je za Shopping day u svim prodajnim centrima FIS...

Drugi čitaju

Travnik Kratka historija – 150 godina glavni grad...

Travnik Kratka historija - Najbolje geografsko određenje ove varoši i čaršije pripisuje se znamenitom glumcu travničkoga porijekla Josipu Pejakoviću koji primjećuje da se Sarajevo,...

Turističko-informativni centar Općine Travnik

Grad Travnik, kao turistički važno središte svakodnevno pohode mnogobrojni turisti, domaći i strani, stoga smo u 2011. godini osnovali Turističko-informativni centar Općine Travnik, kako...

Sulejmanija Šarena džamija Travnik

Sulejmanija Šarena džamija je vezana je za urbani razvoj grada i imena značajnih vakifa, od kojih su dva nosila vezirsku titulu. Na mjestu Šarene džamije...

Preminuo Mahmut Posavljak

Obavještavamo rodbinu, prijatelje i poznanike da je Posavljak (Sakib) Mahmut 1945.-2022. iznenada preselio na Ahiret u nedjelju 24.04.2022. godine u 77. -oj godini života....

Mlinčići Jajce

Mlinčići – pravi mali raj na zemlji Ako vas put navede u Jajce, nemojte propustiti upoznati pravi mali raj na zemlji - Mlinčići Jajce. Svako...

Travnička tvrđava nikoga ne ostavlja ravnodušni!

Travnička tvrđava Stari Grad nikog ne ostavlja ravnodušnim. Posebno vas opčara ako u Travnik dolazite iz pravca Sarajeva. Stari Grad Travnik vrata otvara u osam...

Preminuo Leko Esad

Danas je u 63. godini života na Ahirt preselio Leko Esad. Dženaza će biti obavljena sutra poslije ikindije namaza na mezarju Kupilo-Bašbunar.