TOP 5 zajedničkih stvari koje imaju uspješne reklamne kampanje

MARKETING KAMPANJE – Mnogo je razloga zašto vam je potrebna uspješna reklamna kampanja! Ponekad je teško razlikovati uspješnu kampanju od one koja je manje uspješna.

Nekoliko je faktora koji čine kampanju uspješnom i podijelili smo ih u pet različitih zajedničkih stvari. One mogu biti izuzetno korisne pri razvoju i procjeni vaših reklamnih kampanja.

  1. Snažno brendiranje

Vaš brend je jedno od vaših najvrijednijih bogatstava, a snažno brendiranje temelj je svake dobre reklamne kampanje. To je više od vašeg imena, vašeg logotipa. U stvari, vaš brand može povećati vrijednost vaše prodaje i vašeg poslovanja u cjelini. Ključno je uključiti jedinstvene elemente robne marke – vaše prilagođene poruke, jinglove i boje brenda – i držati ih dosljednim. Ako ne shvatite to na pravi način, to može dovesti do gubitka povjerenja i poslati obrnutu poruku od one koju nudite.

  1. Optimalna frekvencija

Jedna od ključnih stvari u oglašavanju je pitanje koliko puta jedna osoba treba da vidi vaš oglas da bi proizveli pravi efekat. Iako postoji mnogo mišljenja o pravoj učestalosti, preporučujemo plan oglašavanja 21/52 koji vašu reklamu na radiju emitira najmanje 21 puta svake sedmice u godini kako bi se postigla željena frekvencija od 3.

  1. Sastavljanje CTA

Za najveći uspjeh u oglašavanju potreban vam je uvjerljiv poziv na akciju (CTA). Jedan od glavnih ciljeva oglašavanja – bez obzira na vaš oglas i način na koji ga odlučite isporučiti – je da kupac preduzme željenu radnju.

Bez obzira da li vam se CTA isporučuje preko radio talasa ili putem interneta, trebalo bi navesti vaše kupce da odmah poduzmu radnju nakon što čuje ili vide rečenicu kao što su: „posjetite našu web stranicu“, „nazovite nas danas“, „zaustavite se u našem salonu“ i drugim djelotvornim frazama.

  1. Angažovanje kreativnog materijala

Za uspješnu reklamnu kampanju, vaš kreativni oglas trebao bi privući pažnju vaše publike i držati ih angažiranim dovoljno dugo da zadrži vašu poruku i dovrši radnju. Vaš kreativni sadržaj i poruka mogu biti vrlo raznoliki. Na primjer, za sjajnu radio kreativu, možete razmotriti korištenje radio-potvrda, živih emisija, pa čak i džinglova.

  1. Marketing kampanje i pozitivan ROI 

Ako se učini ispravno, vaša bi reklamna kampanja trebala donijeti dobit i donijeti veći prihod od troškova oglašavanja. Kada imate pozitivan povrat ulaganja (ROI), imat ćete i više marketinških sredstava da uložite u buduće uspješne reklamne kampanje. Pozitivan ROI u oglašavanju je najbolji način da vidite da vaše poslovanje raste.

Nemoguće je procijeniti vrijednost uspješnih reklamnih kampanja za firme svih vrsta. Ohrabrujemo vas da osigurate da vaše trenutne i buduće kampanje našim savjetima i očekujte poboljšane rezultate. Pri tome ćete razumjeti važnu ulogu radio i digitalnih reklamnih kampanja u daljnjem rastu i uspjehu vašeg poslovanja.

U dvadeset godina koliko postoji TNT Grupacija radili smo sa stotinama biznisa iz raznih sektora. Neki su postali ogromne kompanije, a drugi su suvereni vladari lokalnog tržišta. Ako imate dodatnih pitanja javite nam se, rado pomažemo poduzetnicima. 

Koliko je ovaj post bio koristan?

Kliknite na zvjezdicu da biste ga ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Broj glasova:

Za sada nema glasova! Budite prvi koji će ocijeniti ovu objavu.

Budući da vam je ovaj post bio koristan...

Pratite nas na društvenim mrežama!

Žao nam je što vam ovaj post nije bio od koristi!

Dopustite da poboljšamo ovaj post!

Recite nam kako možemo poboljšati ovaj post?

Možda vas zanima

Zarada novca na 7 načina od online poslova do...

Postoji mnogo načina da se ostvari zarada novca. Od pokretanja vlastitog biznisa, investiranja novca, kao i mogućnosti dodatnog posla ili posla na pola radnog vremena...

Rođendanske čestitke izraz ljubavi i poštovanja

Rođendanske čestitke nisu samo komadić papira ili digitalna poruka, one su odraz pažnje, ljubavi i naklonosti.  Kad šaljemo rođendanske čestitke, ne izražavamo samo radost zbog...

Vrijeme sutra – Vaš vodić kroz oblake

U svakodnevnom životu, ljudi se često oslanjaju na razne alate kako bi se organizirali kroz svoje obaveze i aktivnosti. Vaktija u islamu za primjer,...

Robot TC širi svoje poslovanje otvaranjem novog objekta u...

Bosanskohercegovački lanac tržnih centara Robot širi svoje poslovanje na području Srednjobosanskog kantona i najavljuje svečano otvorenje svoje poslovnice 29.09 u Busovači u ulici Nikole...

Drugi čitaju

Najpoznatiji Travničani

Najpoznatiji Travničani je stranica sa listom najpoznatijih ljudi u 500. godina dugoj historiji Travnika. Ovaj idiomski poredak stvari u Travniku izgleda da počiva na prevelikoj...

(FOTO) VOZAČI OPREZ / Zbog prevrtanja kombija trenutno...

Zbog prevrtanja kombija trenutno su gužve u Novom Travniku, javljaju čitatelji portala Travnik.ba Naime, do prevrtanja je došlo na dionici magistralnog puta iznad benzinske pumpe...

Travnik Kratka historija – 150 godina glavni grad...

Travnik Kratka historija - Najbolje geografsko određenje ove varoši i čaršije pripisuje se znamenitom glumcu travničkoga porijekla Josipu Pejakoviću koji primjećuje da se Sarajevo,...

Preminula Dalila Marjanović rođ. Goran

Jučer je u 34. godini života preminula Dalila Marjanović rođ. Goran. Dženaza će4 biti obavljena sutra poslije ikindije namaza na mezarju Lončarica.

Preminula je Mujčić Senada

Obavještavarno rodbinu, prijatelje i poznanike da je naša draga MUJČIĆ (rod. Šakić) SENADA (1960-2023) preselila na Ahiret u petak, 07.07.2023. godine, u 63.-oj godini...

Turističko-informativni centar Općine Travnik

Grad Travnik, kao turistički važno središte svakodnevno pohode mnogobrojni turisti, domaći i strani, stoga smo u 2011. godini osnovali Turističko-informativni centar Općine Travnik, kako...

Šta vidjeti u Travniku?

Ako u skorije vrijeme planirate posjetiti čuveni vezirski grad u srcu Bosne i Hercegovine onda u nastavku pročitajte šta vidjeti u Travniku! Šta vidjeti u...