back to top

TOP 5 zajedničkih stvari koje imaju uspješne reklamne kampanje

MARKETING KAMPANJE – Mnogo je razloga zašto vam je potrebna uspješna reklamna kampanja! Ponekad je teško razlikovati uspješnu kampanju od one koja je manje uspješna.

Nekoliko je faktora koji čine kampanju uspješnom i podijelili smo ih u pet različitih zajedničkih stvari. One mogu biti izuzetno korisne pri razvoju i procjeni vaših reklamnih kampanja.

  1. Snažno brendiranje

Vaš brend je jedno od vaših najvrijednijih bogatstava, a snažno brendiranje temelj je svake dobre reklamne kampanje. To je više od vašeg imena, vašeg logotipa. U stvari, vaš brand može povećati vrijednost vaše prodaje i vašeg poslovanja u cjelini. Ključno je uključiti jedinstvene elemente robne marke – vaše prilagođene poruke, jinglove i boje brenda – i držati ih dosljednim. Ako ne shvatite to na pravi način, to može dovesti do gubitka povjerenja i poslati obrnutu poruku od one koju nudite.

  1. Optimalna frekvencija

Jedna od ključnih stvari u oglašavanju je pitanje koliko puta jedna osoba treba da vidi vaš oglas da bi proizveli pravi efekat. Iako postoji mnogo mišljenja o pravoj učestalosti, preporučujemo plan oglašavanja 21/52 koji vašu reklamu na radiju emitira najmanje 21 puta svake sedmice u godini kako bi se postigla željena frekvencija od 3.

  1. Sastavljanje CTA

Za najveći uspjeh u oglašavanju potreban vam je uvjerljiv poziv na akciju (CTA). Jedan od glavnih ciljeva oglašavanja – bez obzira na vaš oglas i način na koji ga odlučite isporučiti – je da kupac preduzme željenu radnju.

Bez obzira da li vam se CTA isporučuje preko radio talasa ili putem interneta, trebalo bi navesti vaše kupce da odmah poduzmu radnju nakon što čuje ili vide rečenicu kao što su: „posjetite našu web stranicu“, „nazovite nas danas“, „zaustavite se u našem salonu“ i drugim djelotvornim frazama.

  1. Angažovanje kreativnog materijala

Za uspješnu reklamnu kampanju, vaš kreativni oglas trebao bi privući pažnju vaše publike i držati ih angažiranim dovoljno dugo da zadrži vašu poruku i dovrši radnju. Vaš kreativni sadržaj i poruka mogu biti vrlo raznoliki. Na primjer, za sjajnu radio kreativu, možete razmotriti korištenje radio-potvrda, živih emisija, pa čak i džinglova.

  1. Marketing kampanje i pozitivan ROI 

Ako se učini ispravno, vaša bi reklamna kampanja trebala donijeti dobit i donijeti veći prihod od troškova oglašavanja. Kada imate pozitivan povrat ulaganja (ROI), imat ćete i više marketinških sredstava da uložite u buduće uspješne reklamne kampanje. Pozitivan ROI u oglašavanju je najbolji način da vidite da vaše poslovanje raste.

Nemoguće je procijeniti vrijednost uspješnih reklamnih kampanja za firme svih vrsta. Ohrabrujemo vas da osigurate da vaše trenutne i buduće kampanje našim savjetima i očekujte poboljšane rezultate. Pri tome ćete razumjeti važnu ulogu radio i digitalnih reklamnih kampanja u daljnjem rastu i uspjehu vašeg poslovanja.

U dvadeset godina koliko postoji TNT Grupacija radili smo sa stotinama biznisa iz raznih sektora. Neki su postali ogromne kompanije, a drugi su suvereni vladari lokalnog tržišta. Ako imate dodatnih pitanja javite nam se, rado pomažemo poduzetnicima. 

Možda vas zanima

5G vs. 6G: budućnost mobilne povezanosti i brzine

Razvoj mobilnih mreža ubrzano napreduje, a dok se 5G mreža još uvijek širi i postaje standard u mnogim dijelovima svijeta, već se počinju planirati...

Kuhinjske nape sa tihim radom: Diskretni pomagači za čistu...

Kuhinjska napa jedan je od najvažnijih uređaja u modernim kuhinjama. Njena uloga nije samo estetska već i funkcionalna – uklanjanje mirisa, vlage i masnoća...

Adil Ramčić: Pionir uzgoja japanskih prepelica u Bugojnu

Posjeduje više stotina prepelica, a mjesečno zaradi finu sumu novca zahvaljujući svom trudu i znanju. Adil Ramčić, strastveni graver i inovator iz Bugojna, postao je...

TNT Group: Tri decenije inovacija u medijskoj i marketinškoj...

Prošlo je 27 godina otkako je TNT Group započeo svoju misiju oblikovanja medijskog pejzaža Balkana. Od skromnih početaka sa lokalnim radijem u Travniku, TNT...

Drugi čitaju

Požar u Borcu: Gori otpad, vatrogasci na terenu...

U gornjem dijelu Borca izbio je požar u kojem gori otpad. Zahvaljujući brzoj intervenciji, požar je trenutno pod kontrolom, a na terenu su vatrogasne...

U džamiji na Kalibunaru proučena ikrar-dova budućim hadžijama...

U petak, 18. aprila 2025. god., nakon ikindije namaza u Islamskom centru na Kalibunaru obavljena je podjela kofera i druge opreme za sve buduće...

U Travniku uspješno provedena još jedna akcija darivanja...

Crveni križ općine Travnik danas je uspješno realizovao još jednu akciju dobrovoljnog darivanja krvi u saradnji s Mješovitom srednjom školom Travnik i Transfuzijskim odjelom...

Obavijest o promjeni vremena posjeta u JU Bolnica...

JU Bolnica Travniku izdala je obavijest o izmjenama termina posjeta hospitaliziranim pacijentima. Kako se navodi,od 21.10. važi novo vrijeme posjeta a to je od...

Travničanin napravio čudo u Južnoj Africi, trener koji...

U vrlo teškoj situaciji bh. trener Adnan Beganović sjeo na mjesto šefa struke TS Galaxy iz Južne Afrike. Beganović je iz NK Travnik stigao u...

Popularne znamenitosti u Travniku

Popularne znamenitosti u Travniku se moraju posjetiti. Uvjerite se u kulturu, tradiciju i historiju vezirskog grada smještenog u srcu Bosne. Među popularne znamenitosti u...

Među prvima u FBiH: Nove uniforme za policajce...

Policijski službenici i službenice Uprave policije MUP-a Srednjobosanskog kantona od ove sedmice već nose nove službene uniforme, koje su propisane Uredbom o jedinstvenoj policijskoj...