Korona virus je promijenio način na koji funkcionira svijet, te je prouzročio mnoge probleme u ekonomskom smislu.
Izvori: geek.hr/tntportal/tntgroup
Firme koje se bave internet uslugama nisu primijetile značajne probleme u samom obavljanju posla, no zbog pauze s radom mnogih drugih djelatnosti, neki su osjetili pad posla. Upravo zbog toga je važno pravilno pristupiti novonastaloj situaciji i pobrinuti se da nakon prolaska ovog izvanrednog stanja, klijenti ponovno dođu u vašu firmu.
Pišite blog i koristite društvene mreže
Ljudi su kod kuće i koriste računala i internet više nego ikad. Iskoristite ovo vrijeme da im ponudite neki koristan savjet putem teksta na blogu i nemojte zaboraviti koristiti društvene mreže. Na njima ljudi uvijek provode dosta vremena, a sada u doba korone doseg vaših objava može biti puno veći nego inače.
Prilagodite se situaciji
Nemojte odskakati previše od trenutne teme, te informirajte građane o vašoj djelatnosti. Kod agencija za nekretnine to mogu biti korisni tekstovi vezani uz proces kupnje, kod putničkih agencija zanimljivosti o mjestima. Ovo nije vrijeme kada ćete samo reklamirati svoje poslovanje i usluge, već vrijeme za informiranje i zbližavanje s publikom.
Pošaljite klijentima email
Marketing za vrijeme trenutne situacije u svijetu nije najbolji odabir, no postoje neke besplatne metode koje mogu pomoći vašem poslovanju. Prilagodite email svakom klijentu i pošaljite mu poruku podrške i razumijevanja u trenutnoj situaciji. Tako ćete klijentima dati do znanja da nisu sami, da ih ne gledate samo kao izvor prihoda i podignuti ćete svoje poslovanje u njihovim očima.
Zakupite promo članak
Iako većina ljudi misli da PR podrazumijeva besplatne objave na news portalima, to odavno nije tako. Posebno ako niste napravili nešto šokantno ili revolucionarno što je samo po sebi vijest. Mediji također preživljavaju korona krizu pa su i cijene objave medijskih sadržaja dosta povoljnije.
Pored toga, mnogi mediji će znati cijeniti vašu želju da kod njih potrošite novac pa možete dobiti i besplatno sheranje na društvenim mrežama, video ili još jednu objavu gratis. Savjetujemo da u ove svrhe koristite lokalne medije i(ili) medije vezane za branšu. Ako uspijete dogovoriti i direktni link na vašu web stranicu, još bolje.
Ne zaboravite na TV & Radio
Offline mediji su jako bitni danas, iako se mnogima čini da smo svi samo na internetu. Međutim, istina je da većina ljudi provodi vrijeme na omiljenoj društvenoj mreži i tek nekoliko portala. Zbog toga je reach vaših PR aktivnosti ograničen (osim ako ne uložite dodatni novac u digitalno oglašavanje).
Radio i Televizije su doživjeli neviđen rast na Balkanu. U Bosni i Hercegovini je prosječno gledanje televizije skočilo na nejvjerovatnih +8 sati dnevno. Poseban rast imaju lokalni TV kanali jer donose informacije najbliže ljudima. Pored njih, jako su gledani zabavni i muzički kanali. Online i FM radiostanice su udvostručile slušanost jer su često brže od interneta s lokalnim vijestima, a pored toga donose i omiljenu muziku koja ljude opušta.
Kontaktirajte lokalnu televiziju ili radio i ugovorite objavu kratke riče o vama. Oni često imaju i portale na kojim možda dobijete i gratis objave. Sretno!
Zbog više slobodnog vremena, možete se potruditi odraditi posao kvalitetno i biti sigurni da će vam se vaši klijenti vratiti nakon krize.