MALI BIZNISI / PR i marketing savjeti u doba korone

Korona virus je promijenio način na koji funkcionira svijet, te je prouzročio mnoge probleme u ekonomskom smislu.

Izvori: geek.hr/tntportal/tntgroup

Firme koje se bave internet uslugama nisu primijetile značajne probleme u samom obavljanju posla, no zbog pauze s radom mnogih drugih djelatnosti, neki su osjetili pad posla. Upravo zbog toga je važno pravilno pristupiti novonastaloj situaciji i pobrinuti se da nakon prolaska ovog izvanrednog stanja, klijenti ponovno dođu u vašu firmu.

Pišite blog i koristite društvene mreže

Ljudi su kod kuće i koriste računala i internet više nego ikad. Iskoristite ovo vrijeme da im ponudite neki koristan savjet putem teksta na blogu i nemojte zaboraviti koristiti društvene mreže. Na njima ljudi uvijek provode dosta vremena, a sada u doba korone doseg vaših objava može biti puno veći nego inače.

Prilagodite se situaciji

Nemojte odskakati previše od trenutne teme, te informirajte građane o vašoj djelatnosti. Kod agencija za nekretnine to mogu biti korisni tekstovi vezani uz proces kupnje, kod putničkih agencija zanimljivosti o mjestima. Ovo nije vrijeme kada ćete samo reklamirati svoje poslovanje i usluge, već vrijeme za informiranje i zbližavanje s publikom.

Pošaljite klijentima email

Marketing za vrijeme trenutne situacije u svijetu nije najbolji odabir, no postoje neke besplatne metode koje mogu pomoći vašem poslovanju. Prilagodite email svakom klijentu i pošaljite mu poruku podrške i razumijevanja u trenutnoj situaciji. Tako ćete klijentima dati do znanja da nisu sami, da ih ne gledate samo kao izvor prihoda i podignuti ćete svoje poslovanje u njihovim očima.

Zakupite promo članak

Iako većina ljudi misli da PR podrazumijeva besplatne objave na news portalima, to odavno nije tako. Posebno ako niste napravili nešto šokantno ili revolucionarno što je samo po sebi vijest. Mediji također preživljavaju korona krizu pa su i cijene objave medijskih sadržaja dosta povoljnije.

Pored toga, mnogi mediji će znati cijeniti vašu želju da kod njih potrošite novac pa možete dobiti i besplatno sheranje na društvenim mrežama, video ili još jednu objavu gratis. Savjetujemo da u ove svrhe koristite lokalne medije i(ili) medije vezane za branšu. Ako uspijete dogovoriti i direktni link na vašu web stranicu, još bolje.

Ne zaboravite na TV & Radio

Offline mediji su jako bitni danas, iako se mnogima čini da smo svi samo na internetu. Međutim, istina je da većina ljudi provodi vrijeme na omiljenoj društvenoj mreži i tek nekoliko portala. Zbog toga je reach vaših PR aktivnosti ograničen (osim ako ne uložite dodatni novac u digitalno oglašavanje).

Radio i Televizije su doživjeli neviđen rast na Balkanu. U Bosni i Hercegovini je prosječno gledanje televizije skočilo na nejvjerovatnih +8 sati dnevno. Poseban rast imaju lokalni TV kanali jer donose informacije najbliže ljudima. Pored njih, jako su gledani zabavni i muzički kanali. Online i FM radiostanice su udvostručile slušanost jer su često brže od interneta s lokalnim vijestima, a pored toga donose i omiljenu muziku koja ljude opušta.

Kontaktirajte lokalnu televiziju ili radio i ugovorite objavu kratke riče o vama. Oni često imaju i portale na kojim možda dobijete i gratis objave. Sretno!

Zbog više slobodnog vremena, možete se potruditi odraditi posao kvalitetno i biti sigurni da će vam se vaši klijenti vratiti nakon krize.

Možda vas zanima

Uskoro počinje serijska proizvodnja prvog bh. električnog vozila

U BiH konačno stižu investicije koje se odlikuju uvođenjem visokih tehnologija Kompanija GS Holding GmbH iz Regensburga u Njemačkoj jedan je od trenutno najvažnijih i najaktivnijih investitora...

FabLab Sarajevo je po treći put organizator najvećeg festivala...

Imate zanimljiv projekat, proizvod ili eksperiment, i želite da besplatno promovišete svoj rad, inovaciju ili proizvod? Od inžinjera, umjetnika, naučnika do startupa i firmi, Maker...

Načelnik u svom kabinetu ugostio Sandru Schäppi

Sandra Schäppi, rođena Travničanka, sa svojim suprugom Markusom nije zaboravila svoj rodni kraj, iako već decenijama živi i radi u Švicarskoj, objavio je na...

Održan regionalni Modul 2 “Poduzetništvo” u Banji Vrdnik

Sve na jednom mjestu za podršku omladinskom poduzetništvu i prekograničnoj saradnji Centar za edukaciju mladih Travnik je u partnerstvu sa Fondacijom tuzlanske zajednice realizovao...

Drugi čitaju

Mlinčići Jajce

Mlinčići – pravi mali raj na zemlji Ako vas put navede u Jajce, nemojte propustiti upoznati pravi mali raj na zemlji - Mlinčići Jajce. Svako...

Tvrđava u Jajcu

Bajkovita Tvrđava u Jajcu Da li znate po čemu je posebna Tvrđava u Jajcu? Ima dosta toga što nije poznato mnogima, a što se veže...

Vodopad Plive u Jajcu među najljepšim na svijetu

Jajce - Kraljevski grad Vodopad Plive u Jajcu morate doživjeti. Iskustva mnogih kažu da najviše vole doći blizu vodopada, osjetiti kapljice vode, upijati nevjerovatan prizor...

Travnik broj stanovnika

U Travniku je posljednji popis stanovništva bio 2013. godine, tako da vam u ovom tekstu donosimo upravo podatke Travnik broj stanovnika na osnovu tog...

Junak umire jednom, kukavica hiljadu puta/ Na današnji...

Na današnji dan, 25. oktobra 1992. godine, prije 28 godina, preminuo je major Mihajlo Petrović. "Ja sam major Mihajlo Petrović. Stavljam se na raspolaganje...

Nikša Bratoš – Naš najveći kompozitor!

Nikša Bratoš je bosanskohercegovački kompozitor, muzički producent i aranžer. Rođen je 17. avgusta 1959. godine u Travniku. Tokom školovanja je živeo u Sarajevu, a...

U 76. godini života na Ahiret preselio Željo...

U 76. godini života danas je na Ahiret preselio Željo Faruk. Dženaza će biti obavljena sutra poslije ikindije namaza na mezarju Derventa.