Razlozi zbog kojih bi se trebali oglašavati na lokalnoj televiziji (PRIMJERI TV REKLAMA)

Vlasnici malih preduzeća često smatraju da je oglašavanje na TV-u izvan njihovih mogućnosti zbog cijene

Izrada reklame koja bi se mogla objaviti na lokalnoj televiziji bi mogla koštati od 500 do 2500 KM. Zatim, treba da platite najmanje nekoliko stotina maraka kako biste kupili par termina od 30 sekundi na lokalnim kanalima.

Uprkos budžetskim izazovima, korist od oglašavanja na lokalnoj televiziji može opravdati troškove mnogih malih preduzeća.

 Lokalni auditorij

Oglašavanje na lokalnoj televiziji je izvrstan način da vas mnogi čuju. Ovisno o tržištu i dobu dana, lokalni televizijski kanali mogu dostići desetine ili stotine, pa čak i milione ljudi. Morate uzeti u obzir veličinu geografskog područja koje pokriva lokalna televizija. Na primjer, prodavaonica u malom gradu može protraćiti novac na oglašavanje putem TV koja pokriva veoma širok radijus. Međutim, za prodavaonice koje su pored autobusnih ili željezničkih stanica, ciljanje na lokalno područje može uspjeti čak i na televiziji koja pokriva veliko geografsko područje.

Povezivanje sa publikom

U članku “Ad Week” iz 2009. godine, izvršni direktor Nextstar-a i predsjednik Perry Sook izjavio je da su TV – reklame najbolji način za ”povezivanje” sa lokalnim tržištem. Uz dopiranje do publike, lokalne TV – reklame lako se mogu integrisati u emisije i sadržaje koji su od lokalnog interesa. Na primjer, preduzeće se može oglašavati tokom vijesti kada će ih kupac zainteresovan za događaje u lokalnom području čuti. Možete ciljati na određene kupce na osnovu programske sheme i vrste emisije.

Ovo je primjer dobre lokalne TV reklame, sličnu možete dobiti za samo 100 eura kod TNT Grupacije.

Vaš biznis možete reklamirati putem lokalnih vijesti i dosegnuti kupce koji su zainteresirani za lokalna dešavanja. Također možete ciljati klijente ovisno o formatu TV programa i vrsti emisije.

Televizije obično imaju dobar demografski prikaz publike tijekom dana. Danas postoje i tematski TV kanali usmjereni samo određenoj publici (npr. kanali za djecu) pa je ciljano TV oglašavanje mnogo jednostavnije.

Vizuelna stimulacija

Televizijske reklame omogućavanju mnogo veći stepen kreativnosti od ostalih medija. Možete uključiti vizuelno kretanje, akciju, dijalog, zvuk, svijetla itd. Možete prikazati proizvode ili usluge pružajući potrošačima veći osjećaj poznavanja prednosti proizvoda. TV – reklama obično prikazuje priču u kojoj je potrošač i proizvod, ciljajući na način na koji proizvod može poboljšati život potrošača.

Prenosi poruku ciljanim kupcima i prikazuje kako proizvod može utjecati na njihov život. Primjer takve reklame je ovaj spot za tepih servis:

Nametljivost

Lokalna TV – reklama omogućuje preduzećima uplitanje u zabavu koju gledatelji traže. Komercijalne pauze obično se prave nekoliko puta u tipičnoj emisiji od 30 minuta.

TV publika je izložena češće reklamama nego publika ostalih medija. Slušaoci radija, na primjer, često su u automobilu kratak vremenski period, te u toku reklama prebacuju na druge kanale. Reklamni e-mailovi se lako odacuju. Čitatelji novina jednostavno mogu zaobići ili zanemariti oglase.

U nastavku pogledajte nekoliko reklama od 100 do 300 eura . Ako želite da naručite sličnu, javite se ekipi iz TNT Grupacije!

Koliko je ovaj post bio koristan?

Kliknite na zvjezdicu da biste ga ocijenili!

Prosječna ocjena 0 / 5. Broj glasova: 0

Za sada nema glasova! Budite prvi koji će ocijeniti ovu objavu.

Budući da vam je ovaj post bio koristan...

Pratite nas na društvenim mrežama!

Možda vas zanima

Globalhost d.o.o. širi svoje poslovanje preuzimanjem servisa Genesis

U najnovijem razvoju događaja na tržištu web hostinga i IT usluga, vodeća bosanskohercegovačka web hosting kompanija Globalhost d.o.o. koja nudi svoje usluge na web...

Večeras u Travniku predstavljanje knjige „Gospodarski potencijali Lašvanske doline“ 

Večeras u 18 sati u Centru za kulturu općine Travnik održat će se promocija knjige „Gospodarski potencijali Lašvanske doline“, autora prof.dr.sc. Darija Jerkovića i dr.sc....

Na Vlašiću se gradi vjetroelektrana vrijednosti 91 milion eura

Na Vlašićkoj visoravni uskoro će biti izgrađena vjetroelektrana snage 50 MW, a vrijednost projekta je oko 91 milion eura. EIB Global, finansijski ogranak Evropske investicijske...

Privrednicima u TK najveći problem nedostatak radnika i parafiskalni...

Rezultati redovnog godišnjeg anketiranja privrednika, predstavnika firmi članica komore i poslovnih očekivanja privrednika u 2024. godini, predstavljeni su danas u Kantonalnoj privrednoj komori Tuzla. Rukovodilac...

Drugi čitaju

Popularne znamenitosti u Travniku

Popularne znamenitosti u Travniku se moraju posjetiti. Uvjerite se u kulturu, tradiciju i historiju vezirskog grada smještenog u srcu Bosne. Među popularne znamenitosti u...

Mlinčići Jajce

Mlinčići – pravi mali raj na zemlji Ako vas put navede u Jajce, nemojte propustiti upoznati pravi mali raj na zemlji - Mlinčići Jajce. Svako...

Katakombe Jajce

Katakombe u Jajcu će vas vratiti 600 godina unazad Katakombe Jajce možda nisu  poput onih u Rimu, jer su one u Rimu iz 2. i...

Najbolji Kineski Sajtovi Za Online Kupovinu

Veliki broj sajtova izgleda kao da je isti, svaka firma nudi sličnu robu, ali koji su najbolji kineski sajtovi za online kupovinu?

Plivska jezera

Zašto posjetiti Plivska jezera u Jajcu? Plivska jezera u Jajcu imaju kristalno čistu vodu što je dovoljan razlog da posjetite ovu bosanskohercegovačku ljepotu. Okružena prirodnim krajolikom...

Tvrđava u Jajcu

Bajkovita Tvrđava u Jajcu Da li znate po čemu je posebna Tvrđava u Jajcu? Ima dosta toga što nije poznato mnogima, a što se veže...

Prokoško jezero

Zašto posjetiti Prokoško jezero? Prokoško jezero je jedno od najljepših mjesta  koje možete posjetiti u Bosni i Hercegovini. “Skriveno” je i uokvireno planinom Vranicom, šumama,...