Razlozi zbog kojih bi se trebali oglašavati na lokalnoj televiziji (PRIMJERI TV REKLAMA)

Vlasnici malih preduzeća često smatraju da je oglašavanje na TV-u izvan njihovih mogućnosti zbog cijene

Izrada reklame koja bi se mogla objaviti na lokalnoj televiziji bi mogla koštati od 500 do 2500 KM. Zatim, treba da platite najmanje nekoliko stotina maraka kako biste kupili par termina od 30 sekundi na lokalnim kanalima.

Uprkos budžetskim izazovima, korist od oglašavanja na lokalnoj televiziji može opravdati troškove mnogih malih preduzeća.

 Lokalni auditorij

Oglašavanje na lokalnoj televiziji je izvrstan način da vas mnogi čuju. Ovisno o tržištu i dobu dana, lokalni televizijski kanali mogu dostići desetine ili stotine, pa čak i milione ljudi. Morate uzeti u obzir veličinu geografskog područja koje pokriva lokalna televizija. Na primjer, prodavaonica u malom gradu može protraćiti novac na oglašavanje putem TV koja pokriva veoma širok radijus. Međutim, za prodavaonice koje su pored autobusnih ili željezničkih stanica, ciljanje na lokalno područje može uspjeti čak i na televiziji koja pokriva veliko geografsko područje.

Povezivanje sa publikom

U članku “Ad Week” iz 2009. godine, izvršni direktor Nextstar-a i predsjednik Perry Sook izjavio je da su TV – reklame najbolji način za ”povezivanje” sa lokalnim tržištem. Uz dopiranje do publike, lokalne TV – reklame lako se mogu integrisati u emisije i sadržaje koji su od lokalnog interesa. Na primjer, preduzeće se može oglašavati tokom vijesti kada će ih kupac zainteresovan za događaje u lokalnom području čuti. Možete ciljati na određene kupce na osnovu programske sheme i vrste emisije.

Ovo je primjer dobre lokalne TV reklame, sličnu možete dobiti za samo 100 eura kod TNT Grupacije.

Vaš biznis možete reklamirati putem lokalnih vijesti i dosegnuti kupce koji su zainteresirani za lokalna dešavanja. Također možete ciljati klijente ovisno o formatu TV programa i vrsti emisije.

Televizije obično imaju dobar demografski prikaz publike tijekom dana. Danas postoje i tematski TV kanali usmjereni samo određenoj publici (npr. kanali za djecu) pa je ciljano TV oglašavanje mnogo jednostavnije.

Vizuelna stimulacija

Televizijske reklame omogućavanju mnogo veći stepen kreativnosti od ostalih medija. Možete uključiti vizuelno kretanje, akciju, dijalog, zvuk, svijetla itd. Možete prikazati proizvode ili usluge pružajući potrošačima veći osjećaj poznavanja prednosti proizvoda. TV – reklama obično prikazuje priču u kojoj je potrošač i proizvod, ciljajući na način na koji proizvod može poboljšati život potrošača.

Prenosi poruku ciljanim kupcima i prikazuje kako proizvod može utjecati na njihov život. Primjer takve reklame je ovaj spot za tepih servis:

Nametljivost

Lokalna TV – reklama omogućuje preduzećima uplitanje u zabavu koju gledatelji traže. Komercijalne pauze obično se prave nekoliko puta u tipičnoj emisiji od 30 minuta.

TV publika je izložena češće reklamama nego publika ostalih medija. Slušaoci radija, na primjer, često su u automobilu kratak vremenski period, te u toku reklama prebacuju na druge kanale. Reklamni e-mailovi se lako odacuju. Čitatelji novina jednostavno mogu zaobići ili zanemariti oglase.

U nastavku pogledajte nekoliko reklama od 100 do 300 eura . Ako želite da naručite sličnu, javite se ekipi iz TNT Grupacije!

Možda vas zanima

FabLab Sarajevo je po treći put organizator najvećeg festivala...

Imate zanimljiv projekat, proizvod ili eksperiment, i želite da besplatno promovišete svoj rad, inovaciju ili proizvod? Od inžinjera, umjetnika, naučnika do startupa i firmi, Maker...

Načelnik u svom kabinetu ugostio Sandru Schäppi

Sandra Schäppi, rođena Travničanka, sa svojim suprugom Markusom nije zaboravila svoj rodni kraj, iako već decenijama živi i radi u Švicarskoj, objavio je na...

Održan regionalni Modul 2 “Poduzetništvo” u Banji Vrdnik

Sve na jednom mjestu za podršku omladinskom poduzetništvu i prekograničnoj saradnji Centar za edukaciju mladih Travnik je u partnerstvu sa Fondacijom tuzlanske zajednice realizovao...

Počeo je Security Excellence Hackathon – eminentni stručnjaci_kinje cyber...

Security Excellence Hackathon počeo je danas u Sarajevu. Radi se o dvodnevnom događaju koji kombinuje takmičarski i edukativni segment, a posvećen je razvoju cyber...

Drugi čitaju

Popularne znamenitosti u Travniku

Popularne znamenitosti u Travniku se moraju posjetiti. Uvjerite se u kulturu, tradiciju i historiju vezirskog grada smještenog u srcu Bosne. Među popularne znamenitosti u...

Katakombe Jajce

Katakombe u Jajcu će vas vratiti 600 godina unazad Katakombe Jajce možda nisu  poput onih u Rimu, jer su one u Rimu iz 2. i...

Prokoško jezero

Zašto posjetiti Prokoško jezero? Prokoško jezero je jedno od najljepših mjesta  koje možete posjetiti u Bosni i Hercegovini. “Skriveno” je i uokvireno planinom Vranicom, šumama,...

Šta vidjeti u Travniku?

Ako u skorije vrijeme planirate posjetiti čuveni vezirski grad u srcu Bosne i Hercegovine onda u nastavku pročitajte šta vidjeti u Travniku! Šta vidjeti u...

Najpoznatiji Travničani

Najpoznatiji Travničani je stranica sa listom najpoznatijih ljudi u 500. godina dugoj historiji Travnika. Ovaj idiomski poredak stvari u Travniku izgleda da počiva na prevelikoj...

Tvrđava u Jajcu

Bajkovita Tvrđava u Jajcu Da li znate po čemu je posebna Tvrđava u Jajcu? Ima dosta toga što nije poznato mnogima, a što se veže...

JU Bolnica Travnik ograničila posjete

Kako je saopćeno iz JU Bolnica Travnik, zbog trenutne epidemiološke situacije izazvane gripom, prinuđeni su reducirati posjete. Naime za vrijeme prijepodnevnih i poslijepodnevnih posjeta broj...