ISTRAŽIVANJE POKAZALO / Radio je medij kojem se najviše vjeruje!

OGLAŠAVANJE – Najnovije izvješće o povjerenju medija u Europi (Trust in media) potvrđuje da je radio medij s najviše povjerenja u Europi.

Suprotno tome, društvenim mrežama se najmanje vjeruje u čak 85% zemalja. Radio je stvar prošlosti, zar ne? Ali ne više. Između internet radija, porasta popularnosti podcasta i mobilnih aplikacija, radio je još uvijek živ i jači je nego ikad. To znači da bismo kao marketingaši, trebali razmišljati kako da osnažimo ovaj kanal.

U razgovoru sa tri male tehnološke kompanije, saznali smo da su u protekla dva mjeseca imali mnogo uspjeha sa radio oglasima. One čak nisu B2C kompanije – to su digitalni biznis modeli koji prodaju softverske platforme! Zašto onda kompanije investiraju u radio oglase i koja je tajna uspjeha?

Radio nije skup

„Mnoštvo tradicionalnih sponzora radija je preusmjerilo svoje oglašivačke budžete online, tako da su cijene radio oglašavanja pale,“ piše Randall Stross iz New York Timesa. „Ekonomija radio oglašavanja ponekad bude korisna u smislu dopiranja do malih, ali bitnih grupa potencijalnih klijenata.“Razmišljajte o jeftinom, ali visoko ciljanom marketingu – tu je uspjeh.

Ciljne skupine

Radijski voditelji (i mnogi voditelji podcasta) imaju bazu posvećenih slušatelja. Postoji doza bliskosti i povjerenja između voditelja i njegove publike. Tako da kada voditelj podržava neko rješenje, to automatski ima veću težinu za slušatelja nego kada isti oglas vidi na internetu.

Mala konkurencija

Kao što je već pomenuto, tradicionalni sponzori radija su preusmjerili svoje oglašivačke budžete online, a novije kompanije ni ne razmišljaju o radiju kao o održivoj oglašivačkoj platformi. Rezultat je mala konkurencija, što znači više eksponiranja i manje troškova za vas.

Jednostavna, jeftina produkcija

Radio reklame možete snimiti odmah, na svom telefonu. Sve što vam je potrebno je audio uređaj visokog kvaliteta i scenario dug 3 do 8 rečenica. Ovo također otvara vrata A/B testiranju koje nije skupo, gdje biste mogli probati različite scenarije i vidjeti kakva poruka najefikasnije dopire do publike. Poslušajte igrane radio reklame iz naše produkcije!

Pristup mikro-influenserima

Adweek definiše mikro-influensere kao one čiji profili na društvenim mrežama imaju 30,000 ili manje pratioca. Uzimajući u obzir da su ovo društvene mreže, imamo mnogo popularnih radio emisija i podcasta koji imaju 30,000 pratioca, recimo na Twitteru ili Instagramu.

Mikro-influenseri su više u komunikaciji sa svojom publikom nego javne ličnosti i iz marketinške perspektive, otvoreniji su za saradnju. Gradeći neprekidne, zdrave odnose sa nekim od ovih podcasta ili radijom, mikro- influenseri mogu biti izuzetno korisni za vaš brend na duge staze.

Učestalost je najbitnija!

„Većina lokalnih kompanija ne može priuštiti potrebnu učestalost emitiranja tri puta i više koju zahtjeva efikasno oglašavanje – osim na radiju.

Radio je medij dosega i učestalosti koju možete priuštiti,“ piše na RadioAdvertisingFacts.com. Odličan zaključak – još uvijek koristimo dosadnu taktiku za rad i ponavljamo je u prodaji i drugim, skupljim, područjima marketinga -i radimo to zato što ima efekta. A zašto to ne bismo radili u pola cijene sa oglašavanjem na radiju?

Pouzdanost

Kada su u pitanju lokalni radio oglasi, ne oslanjamo se na brzu internet konekciju ili 4G mrežu da bismo bili sigurni da ćemo doprijeti do naše publike Čak iako voditelj radija nije na poslu cijeli dan, oni će svakako puštati snimak vašeg oglasa.

istraživanje pokazalo / radio je medij kojem se najviše vjeruje!
EBU Trust in media – Povjerenje u medije 2020

Mobilnost

Pametni telefoni nam daju mogućnost da pristupimo skoro svim vrstama oglašavanja u bilo koje doba dana, ali nijedno od njih se ne može mjeriti sa radijom koji slušate kada vozite.

Radio je jedini oglašivački medij koji možete pratiti dok vozite, jednostavno zato što za konzumaciju ne zahtjeva vaš vid. Radio je mobilniji od bilo kojeg drugog medijskog kanala.

Oglašavanje na radiju zaista daje vrhunske rezultate. Uz dobro osmišljenu kampanju, očekujte rast prodaje od barem 22%.

Spremite prvu kampanju

Koja je vaša ciljna skupina? Koje radio stanice ili podcaste oni slušaju? Napravite buyer personu za njih. Uzmite u obzir i druge interese koje imaju i pronađite mikro-influensere koji dijele te interese.

Na primjer, mnogo prodavača religiozno prati fudbal – zato probajte targetirati prodaju/biznis i fudbalske radio kanale. Razmotrite kvalitet produkcije. Iako smo već spomenuli da sada možete snimiti radio oglas na svom telefonu, ne preporučujem da to i uradite.

Radio stanice su pokretači zabave i njihova promocija i oglasi bi trebali biti upravo takvi. Radite sa svojim timom da (idealno bi bilo) uključite humor, jedinstvene zvukove ili soundtrack-ove da vaš oglas bude upečatljiv.

Radio reklame mogu biti varljive u odnosu na taktike modernog oglašavanja kada je u pitanju praćenje povrata budžeta kojeg ste investirali. Ovo je uglavnom zbog toga što će poziv na akciju vašeg radio oglasa biti trenutak kada narator izgovori naziv vaše web stranice.

Očigledno, ne možete spojiti kod za praćenje na radio oglas, niti usmjeravanje ljude na vašu stranicu znači jedinstvenu posjetu landing stranici web-a. Zato je važno, prije lansiranja kampanje, pronaći način za mjerenje vašeg uspjeha.

Na primjer, probajte napraviti landing stranicu na web-u koja ima skoro identičan URL (i najkraći mogući jer ga narator mora pročitati ), kao vaš homepage. Ovo vam daje priliku da procijenite kolika je posjećenost isključivo zbog radio oglasa.

Mirko
Mirkohttps://travnik.ba/
Mirko je živa enciklopedija. Voli historiju, puno istražuje. Njegove zanimljivosti ostavljaju bez daha. Vrhunski je novinar i istražvač. Dugogodišnji je član TNT grupacije.

Možda vas zanima

Uz Moj dm aplikaciju još jednostavnija kupovina uz brojne...

300 active beauty bodova za besplatno preuzimanje! Prateći savremene navike današnjih potrošača dm nastavlja ulagati u procese digitalizacije i modernizacije usluga. Tako je kupcima u...

Bingo nastavlja sa investicijama na području Kalesije, otvorili 224....

Na području općine Kalesija Bingo je započeo sa radom davne 2006. godine. Od tada do danas brojne su investicije ove kompanije u općinu, a...

Kuće u nizu – PRODAJA – Novogradnja – Kasindolska...

Na prodaju četiri samostalne stambene jedinice – kuće. Svaka stambena jedinica sadrži: – suteren (garaža+podrum) 48 m2 – prizemlje (dnevni boravak, trpezarija, kuhinja, toalet, balkon) 46,74 m2 –...

Praktično usavršavanje za više od 40 studenata uz podršku...

Telemach fondacije i United Cloud, najbrže rastući centar za razvoj inovacija u regiji, organizovali su radionice za studente Elektrotehničkog fakulteta u Sarajevu. Stručnjaci iz United...

Partner MKF novčano nagradio eko obrtnike

Primjeri dobrih praksi kao inspiracija drugima Odgovorna upotreba prirodnih resursa, odnosno sirovina i energije, danas je već postala princip poslovanja dok će trend održivosti, s...

Novi proizvod Intesa Sanpaolo Banke kreiran za zaposlene mame...

Povodom obilježavanja 25. novembra/studenog – Međunarodnog dana borbe protiv nasilja nad ženama Grupa Intesa Sanpaolo odlučila je pokrenuti proizvod namijenjen mamama kako bi im...

Vispak, Konzum i Mercator zajedno „stvaraju ljubav“ za djecu...

Društveno odgovorne kompanije Vispak, Konzum i Mercator, vođene istim vrijednostima, odlučili su na poseban način obilježiti kraj ove godine, pa su zajedničkim snagama pokrenuli...

Male biznis ideje za 2023. Od organizovanja putovanja do...

Poslovne ideje za 2023. gdje možete postati sam svoj šef i pokreneti uspješan biznis! Započeti biznis nikada nije bilo lakše. Donosimo vam odlične poslovne ideje...

Biznis ideje koje su se dokazale u BiH!

Biznis ideje sa kojima želite uploviti u poduzetničke vode. Zapamtite, pokretanje bilo kojeg biznisa je rizik, traži mnogo odricanja, edukacije, rada i upornosti. Ali,...

FIS donirao 30.000 KM udruženjima za brigu o djeci...

Kompanija FIS donirala je ukupno 30.000 KM za 17 udruženja za brigu o djeci sa posebnim potrebama koja aktivno rade na području cijele BIH. Donacija...

ADDIKO / Kupujte na maksimalno 24 rate bez kamata...

Sve je lakše kad se podijeli uz Addiko Mastercard kreditnu karticu… Kupovina na rate od danas je još jednostavnija i jeftinija uz Addiko Mastercard kreditnu...

FIS nastavlja dobre tradicije! U petak Shopping day u...

Kompanija Fis nastavlja dobre tradicije i vjernim kupcima još jednom, super uštede poklanja! Petak, 18. novembra rezervisan je za Shopping day u svim prodajnim centrima FIS...

Drugi čitaju

Travnik Kratka historija – 150 godina glavni grad...

Travnik Kratka historija - Najbolje geografsko određenje ove varoši i čaršije pripisuje se znamenitom glumcu travničkoga porijekla Josipu Pejakoviću koji primjećuje da se Sarajevo,...

Turističko-informativni centar Općine Travnik

Grad Travnik, kao turistički važno središte svakodnevno pohode mnogobrojni turisti, domaći i strani, stoga smo u 2011. godini osnovali Turističko-informativni centar Općine Travnik, kako...

Sulejmanija Šarena džamija Travnik

Sulejmanija Šarena džamija je vezana je za urbani razvoj grada i imena značajnih vakifa, od kojih su dva nosila vezirsku titulu. Na mjestu Šarene džamije...

Preminuo Mahmut Posavljak

Obavještavamo rodbinu, prijatelje i poznanike da je Posavljak (Sakib) Mahmut 1945.-2022. iznenada preselio na Ahiret u nedjelju 24.04.2022. godine u 77. -oj godini života....

Mlinčići Jajce

Mlinčići – pravi mali raj na zemlji Ako vas put navede u Jajce, nemojte propustiti upoznati pravi mali raj na zemlji - Mlinčići Jajce. Svako...

Travnička tvrđava nikoga ne ostavlja ravnodušni!

Travnička tvrđava Stari Grad nikog ne ostavlja ravnodušnim. Posebno vas opčara ako u Travnik dolazite iz pravca Sarajeva. Stari Grad Travnik vrata otvara u osam...