Sajdin Osmančević iz Busovače, direktor je dizajna u Chery kompaniji, koja je trenutno vodeći proizvođač automobila na kineskom tržištu.
Radio za nekoliko svjetskih automobilskih brend kompanija, između ostalih, dizajnirao Buggati, Porsche, Mercedes, Ford, BMW i Volkswagen.
“S globalnim OEM-om to je teže postići s obzirom na to da postoji veliki utjecaj raznih tržišta i mi ne slušamo samo vlastite Chery kupce o tome što očekuju od naših vozila, već također gledamo što naši konkurenti rade u istom prostoru. Bio sam u nekoliko OEM-ova, ali rekao bih da sam u Cheryju prilično zadovoljan razinom “pomjeranja granica” sa ciljem da se automobil učini prepoznatljivijim, jedinstvenijim ili inspirativnijim.”, izjavio je Osmančević u jednom intervjuu.
Inače, Osmančević je rođen 1990. godine, završio Osnovnu školu Kaćuni, ekonomsku tehničku školu u Mješovitoj srednjoj školi Busovača i diplomirao produkt dizajn na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu.
Komentirajući brend, kaže da je Chery usmjeren na masovnu proizvodnju, tako da je ukupna filozofija brenda u ovom trenutku pokriti potrebe srednje klase.
“Ali također proučavamo luksuzne i premium marke, kao i najuspješnije marke. No, mi također “inoviramo sebe” u Cheryju nakon pažljivog analiziranja potreba naših kupaca, jer ono što pokušavamo učiniti je pružiti našim kupcima osjećaj luksuza u običnom modelu. Očito, mi nismo luksuzni brend, ali ono što možemo učiniti jeste ponuditi isto vrhunsko iskustvo našim redovitim kupcima iz srednje klase.”, pojasnio je.
Ove godine je predstavio model Chery Tiggo 9 automobila, jedan od najboljih kreacija Chery kompanije.
“Na određenoj je razini definitivno izazov učiniti automobil vrhunskim uz manji proračun od luksuznih marki, ali mi analiziramo potrebe kupaca i što oni očekuju te ih kombiniramo s vlastitim očekivanjima i predviđanjima automobilskih trendova u budućnosti. Logika je da ulažemo u dijelove automobila koji su najvažniji za ukupnu privlačnost automobila, a izostavljamo one dijelove koji tim kupcima nisu važni – ili našoj filozofiji prevladavanja vrhunskog iskustva po pristupačnim cijenama”, istakao je.
akta.ba