MALI BIZNISI / PR i marketing savjeti u doba korone

Korona virus je promijenio način na koji funkcionira svijet, te je prouzročio mnoge probleme u ekonomskom smislu.

Izvori: geek.hr/tntportal/tntgroup

Firme koje se bave internet uslugama nisu primijetile značajne probleme u samom obavljanju posla, no zbog pauze s radom mnogih drugih djelatnosti, neki su osjetili pad posla. Upravo zbog toga je važno pravilno pristupiti novonastaloj situaciji i pobrinuti se da nakon prolaska ovog izvanrednog stanja, klijenti ponovno dođu u vašu firmu.

Pišite blog i koristite društvene mreže

Ljudi su kod kuće i koriste računala i internet više nego ikad. Iskoristite ovo vrijeme da im ponudite neki koristan savjet putem teksta na blogu i nemojte zaboraviti koristiti društvene mreže. Na njima ljudi uvijek provode dosta vremena, a sada u doba korone doseg vaših objava može biti puno veći nego inače.

Prilagodite se situaciji

Nemojte odskakati previše od trenutne teme, te informirajte građane o vašoj djelatnosti. Kod agencija za nekretnine to mogu biti korisni tekstovi vezani uz proces kupnje, kod putničkih agencija zanimljivosti o mjestima. Ovo nije vrijeme kada ćete samo reklamirati svoje poslovanje i usluge, već vrijeme za informiranje i zbližavanje s publikom.

Pošaljite klijentima email

Marketing za vrijeme trenutne situacije u svijetu nije najbolji odabir, no postoje neke besplatne metode koje mogu pomoći vašem poslovanju. Prilagodite email svakom klijentu i pošaljite mu poruku podrške i razumijevanja u trenutnoj situaciji. Tako ćete klijentima dati do znanja da nisu sami, da ih ne gledate samo kao izvor prihoda i podignuti ćete svoje poslovanje u njihovim očima.

Zakupite promo članak

Iako većina ljudi misli da PR podrazumijeva besplatne objave na news portalima, to odavno nije tako. Posebno ako niste napravili nešto šokantno ili revolucionarno što je samo po sebi vijest. Mediji također preživljavaju korona krizu pa su i cijene objave medijskih sadržaja dosta povoljnije.

Pored toga, mnogi mediji će znati cijeniti vašu želju da kod njih potrošite novac pa možete dobiti i besplatno sheranje na društvenim mrežama, video ili još jednu objavu gratis. Savjetujemo da u ove svrhe koristite lokalne medije i(ili) medije vezane za branšu. Ako uspijete dogovoriti i direktni link na vašu web stranicu, još bolje.

Ne zaboravite na TV & Radio

Offline mediji su jako bitni danas, iako se mnogima čini da smo svi samo na internetu. Međutim, istina je da većina ljudi provodi vrijeme na omiljenoj društvenoj mreži i tek nekoliko portala. Zbog toga je reach vaših PR aktivnosti ograničen (osim ako ne uložite dodatni novac u digitalno oglašavanje).

Radio i Televizije su doživjeli neviđen rast na Balkanu. U Bosni i Hercegovini je prosječno gledanje televizije skočilo na nejvjerovatnih +8 sati dnevno. Poseban rast imaju lokalni TV kanali jer donose informacije najbliže ljudima. Pored njih, jako su gledani zabavni i muzički kanali. Online i FM radiostanice su udvostručile slušanost jer su često brže od interneta s lokalnim vijestima, a pored toga donose i omiljenu muziku koja ljude opušta.

Kontaktirajte lokalnu televiziju ili radio i ugovorite objavu kratke riče o vama. Oni često imaju i portale na kojim možda dobijete i gratis objave. Sretno!

Zbog više slobodnog vremena, možete se potruditi odraditi posao kvalitetno i biti sigurni da će vam se vaši klijenti vratiti nakon krize.

Možda vas zanima

Načelnik Dautović posjetio novootvoreni obrt Amara Mekića

Načelnik Općine Travnik Kenan Dautović ojavio je na svom Facebook profilu da Amar Mekić, momak u svojim dvadesetim godinama, može mnogima poslužiti za...

Kako marketing agencija Syntax pomaže firmama da dominiraju na...

U svijetu gdje digitalna prisutnost postaje sve važnija, ulaganje u efikasan digitalni marketing nije luksuz, već nužnost. Marketing agencija Syntax se ističe kao vaš...

Omladinska banka Travnik uručila čekove za novih 8 mikrobiznisa

Omladinska banka Travnik jučer je uručila čekove za novih 8 mikrobiznisa koji su ili će početi sa radom u ovoj 2024. godini na području...

Uskoro počinje serijska proizvodnja prvog bh. električnog vozila

U BiH konačno stižu investicije koje se odlikuju uvođenjem visokih tehnologija Kompanija GS Holding GmbH iz Regensburga u Njemačkoj jedan je od trenutno najvažnijih i najaktivnijih investitora...

Drugi čitaju

Medvjed kula – nezaobilana stanica na putu do...

Medvjed kulu morate posjetiti ako ste u Jajcu Ovo je još jedno mjesto koje služilo kao skrovište ili zatvor kao i što je slučaj sa...

Gdje za vikend sa djecom u Travniku

Gdje za vikend sa djecom može biti izazov, ali je ujedno i prilika za mnoge kvalitetne trenutke u kojima se stvaraju nezaboravne uspomene. Evo nekoliko...

Šta vidjeti u Travniku?

Ako u skorije vrijeme planirate posjetiti čuveni vezirski grad u srcu Bosne i Hercegovine onda u nastavku pročitajte šta vidjeti u Travniku! Šta vidjeti u...

Mlinčići Jajce

Mlinčići – pravi mali raj na zemlji Ako vas put navede u Jajce, nemojte propustiti upoznati pravi mali raj na zemlji - Mlinčići Jajce. Svako...

U Travniku danas počinje velika ekološka akcija „Sedmica...

U Travniku je danas najavljena kampanje „Sedmica društvene odgovornosti“ za koju se prema dosadašnjim prijavama i interesovanju građana, predviđa da će biti jedna od...

ARHIV – Obnavljanje travničke Medrese 1994.

Obnavljanjem travničke Medrese 1994. godine nastaviljena je tradicija duga skoro tri vijeka. U serijalu arhivskih tekstova vezanih za naš grad, donosimo vam tekst rahmetli Mustafe...

Najbolji Kineski Sajtovi Za Online Kupovinu

Veliki broj sajtova izgleda kao da je isti, svaka firma nudi sličnu robu, ali koji su najbolji kineski sajtovi za online kupovinu?