Najbolji način da iskoristite Google oglašavanje

Google oglašavanje u svojim oglašavačkim uslugama nudi vam odabir tri različita načina oglašavanja, a to su tekstualni oglas, foto oglas i video oglas. Generalno većina oglasa koji se nalaze u Google Ads programu su tekstualne prirode i oni se prikazuju na Google – ovim stranicama rezultata pretrage. Glavna prednost koju tekstualni oglasi imaju su u tome što se ovaj oglas prikazuje na mjestu gdje većina budućih korisnika vašeg proizvoda ili usluge traži informacije, a to je Google. Također i Google voli ovu vrstu oglasa zbog toga što vaš oglas prikazuje u istom formatu kao i ostale rezultate pretrage samo što ispod naslova teksta stoji „ad“ odnosno „oglas“.

Test Google oglasa

Specifičan vid oglasa je također i testni oglas. Uz pomoć ovog oglasa unosite više verzija naslova i sadržaja oglasa kako bi Google oglašavanje izabralo najbolju verziju koja će doprijeti do više korsnika. Ovaj vid oglašavnaja se uveliko razliku od tradicionalnog zbog toga što za razliku od tradicionalnog načina oglašavanja koji je dosta monoton i jednoličan, testni oglasi vam omogućavaju dinamičan način oglašavanja. Dakle možete konstantno mijenjati opis, naslov u zavisnosti od ciljane publike koju želite pogoditi i kada vidite koja verzija oglasa najbolje funkcioniše opredjelite se za tu vrstu oglasa.

najbolji način da iskoristite google oglašavanje
Google analitika web stranice

Google oglašavanje s fotografijama

Google oglašavanje fotografijama vam omogućava da iskoristite veliku mrežu koju posjeduje Google. Vrlo je jednostavno vi obezbjedite fotografiju koju želite reklamirati, a Google pronađe adekvatnu stranicu sa kojom sarađuje i u zavisnosti od količine novca koju ste spremni ponuditi vašu fotografiju agresivnije ili pasivnije reklamira. Prednost ove vrste oglašavanja je u tome što oglašivači mogu dobiti svoj sadržaj pred publikom koja je usklađena sa ciljanom grupom koju baš oni žele pogoditi. Generalno su ovo baneri koji su dizajnirani da odvlače pažnju korisnicima od sadržaja koji su prvobitno kliknuli i htjeli da pročitaju ili pogledaju.

Google oglašavanje na YouTube-u

Google oglašavanje moguće je i putem videa. Video oglasi se uvijek prikazuju na YouTube – u. Kao najveća platforma za postavljanje i dijeljenje video sadržaja YouTube predstavlja idealno oglašivačko mjesto za osobe koje svoje reklame keriraju u video formatu. Zbog prirode YouTube – a potrebno je da dobro baratate sa ključnim riječima i da sa ovim znanjem privučete pažnju korisnika.

8 savjeta za Google oglašavanje

Kada smo objasnili koji su to načini oglašavanja, evo 8 savjeta kako najbolje iskoristit Google oglašavanje:

  1. U jednom kontinuitetu dodajite negativne ključne riječi. Obavezno koristite sve dostupne alate koje vam nudi Google oglašavanje kako bi saznali koje su to negativne riječi i na taj način ćete ih automatski izbjeći. Dakle kao što možete predpostaviti negativne riječi su one koje ne želite u vašoj reklami i generalno da su vezane za vašu reklamu.
  2. Bitno je da uklonite ključne riječi koje imaju relativno mali postotak klikova. Dakle na osnovu statistike koju nudi Google Ads možete vrlo jednostavno provjeriti koje su to riječi koje ne daju velik doprinos vašoj reklami.
  3. Konstatno provjeravajte i mijenjajte maksimalnu cijenu koju nudite po kliku. Povećavajte ako  vaša ključna riječ ima visok prostotak klikova u odnosu na prikaz, a ako ovaj broj ne raste onda što prije počnite smanjivati cijenu.
  4. Uvijek budite spremni da testirate i mijenjate vaše oglase. Nemojte se držati jednog te istog, testirajte tržište i konstantno provjeravajte šta funkcioniše, a šta ne. Svi se možemo poboljšati i uvijek ima mjesta za napredak kad je u pitanju Google oglašavanje.
  5. Kreirajte oglase koji će vas odvojiti od prosjeka. Mnogo ljudi koristi Google Ads samo je na vama da li ćete kreirati zanimljivu reklamu koja će se razlikovati od norme i doprijeti do većeg broja korisnika.
  6. Nemojte biti monotoni i koristit jedne te iste riječi, eksperimentišite. Budite dinamični, uvijek pratite da vaše ključne riječi odgovaraju proizvodu ili usluzi koju nudite. Uz pomoć ove metode povećavate broj klikova u odnosu na prikaz, a samim tim povećavate i kvalitetu oglasa.
  7. Animirajte vašu publiku. Ako vi kažete vašoj publici da nešto uradi velike su šanse da će to vaša publika i uraditi, stoga animirajte publiku i preuzmite inicijativu
  8. Uvijek koristite prvo veliko slovo na početku svake riječi. Nikada nemojte koristit velika slova za cijeli tekst, većć samo za prva slova za svaku riječ.

Možda vas zanima

Kako marketing agencija Syntax pomaže firmama da dominiraju na...

U svijetu gdje digitalna prisutnost postaje sve važnija, ulaganje u efikasan digitalni marketing nije luksuz, već nužnost. Marketing agencija Syntax se ističe kao vaš...

Omladinska banka Travnik uručila čekove za novih 8 mikrobiznisa

Omladinska banka Travnik jučer je uručila čekove za novih 8 mikrobiznisa koji su ili će početi sa radom u ovoj 2024. godini na području...

Uskoro počinje serijska proizvodnja prvog bh. električnog vozila

U BiH konačno stižu investicije koje se odlikuju uvođenjem visokih tehnologija Kompanija GS Holding GmbH iz Regensburga u Njemačkoj jedan je od trenutno najvažnijih i najaktivnijih investitora...

FabLab Sarajevo je po treći put organizator najvećeg festivala...

Imate zanimljiv projekat, proizvod ili eksperiment, i želite da besplatno promovišete svoj rad, inovaciju ili proizvod? Od inžinjera, umjetnika, naučnika do startupa i firmi, Maker...

Drugi čitaju

Popularne znamenitosti u Travniku

Popularne znamenitosti u Travniku se moraju posjetiti. Uvjerite se u kulturu, tradiciju i historiju vezirskog grada smještenog u srcu Bosne. Među popularne znamenitosti u...

Travnik broj stanovnika

U Travniku je posljednji popis stanovništva bio 2013. godine, tako da vam u ovom tekstu donosimo upravo podatke Travnik broj stanovnika na osnovu tog...

Najpoznatiji Travničani

Najpoznatiji Travničani je stranica sa listom najpoznatijih ljudi u 500. godina dugoj historiji Travnika. Ovaj idiomski poredak stvari u Travniku izgleda da počiva na prevelikoj...

Nikša Bratoš – Naš najveći kompozitor!

Nikša Bratoš je bosanskohercegovački kompozitor, muzički producent i aranžer. Rođen je 17. avgusta 1959. godine u Travniku. Tokom školovanja je živeo u Sarajevu, a...

Pogledajte kako živi najstariji ovčar u Bosni i...

Nedo Milutinović je najstariji ovčar u Bosni i Hercegovini i sa svoju 91 godinu čuva ovce a u svojoj vikendici nema ni struje ni...

Poznat datum održavanja Drugog Memorijalnog turnira ELVEDIN VARUPA

Drugi Memorijalni turnir organizira NK Travnik u spomen i sjećanje na našeg legendarnog igrača i kapitena Elvedina Varupe. Ovogodišnji memorijalni turnir za dječake održat će...

Obavijest o promjeni termina upisa u prvi razred...

Iz Osnovne škole Travnik uputili su obavijest o promjeni termina upisa u prvi razred u Osnovnoj školi “Travnik”.  Kako je navedeno u obavijesti iz opravdanih...