7 stvari koje trebate uraditi prije lansiranja marketinške kampanje

Svaka firma, velika ili mala, treba imati dobar marketing da bi došla do kupaca. U nastavku teksta vam donosimo sedam stvari koje trebate uraditi prije lansiranja svoje prve marketinške kampanje.

S ciljem da vaša marketinška kampanja ostvari uspjeh i bude zapažena kod kupaca, potrebno je da razumijete ko su vaši kupci i šta će ih zainteresirati za vas, vaše usluge ili proizvode.

Zamišljeni kupci (profili) su predstavnici različitih ciljnih skupina s kojim želite da se povežete. Razmislite o njima, o njihovim hobijima, njihovim vrijednostima, svakodnevnim stvarima koje rade i sl. Također, potrebno je razmisliti gdje ćete ih pronaći, u kojem momentu i kako ćete im se obratiti u tom momentu njihovog prosječnog dana.

1. Napravite nekoliko profila svojih kupaca.

Da li slušaju određeni radio? Prate neki tv program? Posjećuju određeni web site? Pravljenje profila vaših kupaca će vam pomoći da suzite svoje marketinške aktivnosti i pravite ciljane kampanje koje će za manje novce donositi bolje rezultate.

Važnost pravljenja profila vaših kupaca možemo pokazati i kroz vlastiti primjer. Naime, mi smo za svaki od naših medija napravili profile korisnika tog medija. Periodično radimo istraživanja sa ciljnim grupama, ankete, fokus grupe itd.

Idemo toliko daleko da sada znamo koju knjigu najviše čitaju npr. slušatelji Radija TNT, koja je njihova omiljena pjesma, kakav namještaj žele imati, koje auto žele kupiti i kada… Za svaki od naših medija smo napravili slikovitie profil korisnika, jer to nam pomaže da lakše i bolje pravimo sadržaje za naše korisnike.

2. Istražite konkurenciju

Brending i kampanje vaših konkurenata mogu biti jako korisne za razvijanje vašeg vlastitog identiteta i marketinške strategije.

Lideri na tržištu obično ulažu ogromne novce u istraživanja tržišta pri kreiranju marketinških strategija. Ovo znači da ih morate pratiti i raditi analize njihovih koraka da biste došli do “besplatnih” informacija o svojim kupcima.

Naravno, želite da razvijete svoj brend tako da nećete bukvalno kopirati konkurenciju. Ali, shvaćanje njihove strategije će vam pomoći da se izdvojite iz mase i napravite strategiju koja će zaista oduševiti vaše kupce.

3. Napravite uspješnu web stranicu

Danas svi googlaju i velike su šanse da vaši kupci posjećuju vašu stranicu. Zbog toga morate imati odličan web sajt i još bolju analitiku ponašanja posjetitelja vaše stranice.

Web stranica je mjesto gdje će vaši kupci saznati više informacija o vama, vašim proizvodima i uslugama. To je mjesto gdje će bolje upoznati vaš brend. Loše dizajnirana stranica, s lošom navigacijom, rasporedom i manjkom potrebnih funkcija će ostaviti veoma lošu impresiju na posjetitelje. A vaš sajt većinom posjećuju vaši kupci, tako da ih ne želite razočarati prije prve kupovine.

Povećajte si šanse za prodajom, tako što ćete napraviti odličnu web stranicu prije pokretanja svoje marketinške kampanje. Odlična web stranica je danas kao odlična poslovna zgrada. Ako je vaša trgovina zapuštena i loša, kupci neće ostvariti kupovinu u njoj. Isto vam je i s web stranicom.

Često se susrećemo sa klijentima koji imaju odlične trgovine ali loše web stranice. Redizajniranjem svojih web stranica, ostvarili su još bolje rezultate.

4. Razmislite o raznim formama oglašavanja i savršenom miksu za vaše marketinške kampanje

U današnjem svijetu, nekoliko oglasa u novinama i drugim medijima nije dovoljno za uspješnu kampanju. Kupci su sve više “otporni” na reklame. Zato morate izabrati medije i marketinške alate koji će zaista donositi rezultate.

Hoćete li na omiljenom radiju vaših kupaca emitovati reklamu zbog koje će prebaciti stanicu? Hoćete li se reklamirati na televiziji koju gledaju svi ili na tematskom kanalu koji gledaju vaši kupci? Da li će vaš billboard imati previše teksta ili će donositi dobre rezultate?

Vaša strategija može biti i striktno digitalna, svakako preporučujemo da uvedete blog stranicu na svoj sajt, da koristite i razne metode digitalnog oglašavanja.

Ali imajte na umu da sva istraživanja pokazuju da su kombinirane kampanje putem offline i online medija daleko najefektnije. To ne znači da ćete potrošiti ogromne novce (hoćete ako ne razmislite koji mediji su idealni za vas i vaše kupce). To znači da ćete napraviti savršen miks medija koji će donositi rezultate.

Imajte na umu da je radio najjeftiniji i ima najveći povrat, da digitalno oglašavanje donosi odlične rezultate, da ciljani marketing na tematskim televizijama štedi vaš novac i pravi fantastične uspjehe. Da oglas u omiljenom magazinu vaših kupaca može donijeti odličnu prodaju i sl. Najbitnije je da znate svoje kupce i da ciljano oglašavate svoje proizvode i usluge upravo kupcima.

Reklame koje pored ciljne grupe dopiru i do mase drugih ljudi su super jer u konačnici manje koštaju po “pojedincu”. Ali razmislite da li je potrebno da svi vide vašu reklamu za pseću hranu ili ćete za manje novca tu reklamu prikazati samo ljudima koji imaju pse?

5. Odlučite koji su ciljevi vaše marketinške kampanje

Uložit ćete značajna sredstva na svoju kampanju. Zbog toga se morate pobrinuti da uloženi novac donese očekivane rezultate, opravda investiciju, poveća prodaju i naravno donese zaradu.

Imamo razne vrste kampanja. Možda želite povećati prodaju, stvoriti bolju svijest o brendu, upoznati kupce s novom uslugom ili povećati promet na web stranici i trgovini. Zapišite sve ciljeve vaših kampanja da biste lakše mjerili rezultate.

Za svaki cilj morate napraviti i plan kako ćete ga ostvariti. Ovo će vam pomoći da povećate povrat svoje investicije. Zato budite temeljiti.

6. Okupite odličan tim za svoje marketinške kampanje

Da bi vaše kampanje imale efekta, morate imati odličan dizajn brenda, dizajn reklama, video produkciju, radijsku produkciju i slično. Ako nemate znanje da sami napravite svoje marketinške alate pobrinite se da okupite najbolji tim.

Izaberite pojedince, firme ili agencije koje najbolje rade svoj posao. Vjerujte, isplatit će vam se. S detaljno razrađenim ciljevima, dobrim brifingom i odličnim materijalima, vaša kampanja će biti uspješna.

7. Napravite dobar raspored marketinške kampanje

Ako je vaš biznis i vaša kampanja vremenski osjetljiva (npr. odnosi se na sezonu praznika, godišnje doba i sl.) potrebno je napraviti dobar raspored u kojem ćete detaljno razraditi kada ćete upotrijebiti koji marketinški alat da povećate prodaju.

Raspored je u svakom slučaju jako bitan za vašu marketinšku strategiju jer ćete u svakom momentu znati što radite, koliki je feed back na trenutno aktivirane marketinške alate i sl. Dobra je ideja zadužiti nekoga u firmi da prati raspored i održava odnos s medijima i partnerima s kojim surađujete na provođenju vaše marketinške strategije.

Odlična marketinška kampanja će uključiti vaše kupce i pomoći vam da ostvarite svoje poslovne planove. Svejedno je da li želite napraviti prodajnu akciju ili upoznati širu masu sa svojim brendom, način na koji pristupite svojoj kampanji će ostvariti ogroman utjecaj na uspjeh vaše kampanje.

Zato pratite ove korake prije lansiranja kampanje i okupite najbolji tim koji će vam pomoći da uštedite novac i povećate prodaju.

U dvadeset godina koliko postoji TNT Grupacija radili smo sa stotinama biznisa iz raznih sektora. Neki su postali ogromne kompanije, a drugi su suvereni vladari lokalnog tržišta. Ako imate dodatnih pitanja javite nam se, rado pomažemo poduzetnicima.

Mirko
Mirkohttps://travnik.ba/
Mirko je živa enciklopedija. Voli historiju, puno istražuje. Njegove zanimljivosti ostavljaju bez daha. Vrhunski je novinar i istražvač. Dugogodišnji je član TNT grupacije.

Možda vas zanima

Počela je nova kataloška akcija u Bingo trgovinama

Nova kataloška akcija u Bingo trgovinama Kataloška akcija traje u periodu od 02.08. do 14.08., a ponudu možete pogledati u NOVOM KATALOGU.

Želiš raditi u Njemačkoj? Medical Lilium posreduje za savjetovanje...

Razgovori za posao u Hotelu Zenica, 5. augusta sa početkom u 17 sati Medical Lilium je specijalizirana agencija u pružanju usluga kao što su savjetovanje,...

Vikend akcija u Bingu, čekaju vas odlične cijene

Vikend akcija u Bingu Od četvrtka pa sve do nedjelje uživajte u kupovini svojih omiljenih proizvoda po odličnim cijenama, jer u Bingu vikend traje četiri...

Addiko Mastercard kreditna kartica – užitak kupovine do 24...

Ispunite želje i kupovinu nečega što već dugo želite nemojte više odlagati. Addiko Bank Sarajevo i njen novi šef Oskar H. omogućili su vam...

Telemach BH slavi GIGA gradove

Telemach BH, tehnološki lider kada su u pitanju brzine interneta na našem tržištu, slavi GIGA gradove i priprema za sve građane GIGA zabave u...

Počela je nova vikend akcija u Bingo trgovinama

Nova vikend akcija je počela, a posebna sniženja i popusti vas čekaju u Bingo trgovinama. Potražite omiljene proizvode po odličnim cijenama od 21. do 24....

Produžena akcija za plaćanje do tri rate bez ikakvih...

Addiko Bank Sarajevo i njen novi šef, Oskar H., produžili su do 30.9.2022. promotivnu akciju plaćanja roba i usluga Addiko Mastercard kreditnom karticom i...

Novi katalog Binga donosi odlične akcije

Da li ste spremili spisak za kupovinu? Novi katalog donosi odlične akcije i prilike za uštedu Detalje potražite u NOVOM KATALOGU. Akcijska ponuda vrijedi u periodu od...

Oskar H – specijalista za brze kredite iz Addiko...

Repozicioniranje brenda Živimo u vremenu globalizacije u kojem proizvodi i njihova usklađenost sa modernim trendovima podrazumijevaju da današnje organizacije trebaju biti mnogo više prilagodljive neko...

Nova vikend akcija u Bingo trgovinama

U Bingu vikend traje četiri dana! Sniženja na odabrane artikle potražite u periodu od 14. do 17. jula, a detalje potražite u ovom Katalogu.

Tražite posao? Potreban tehničar arhitektonske, građevinske ili slične struke…

Tražite posao? Evo prilike... Potreban ambiciozan, mlad tehničar arhitektonske, građevinske ili slične struke s poznavanjem rada na računaru i poznavanje programa. Opis posla: izrada 3d prikaza,...

Otvorena Oskarova galerija u zgradi Addiko Bank Sarajevo

Izložbom slika slikarice Dijane Vejo otvorena je Oskarova galerija u zgradi Addiko Bank Sarajevo. Oskarova galerija je zamišljena kao mjesto gdje će se ljudi...

Drugi čitaju

Sead Sarić – Rođeni Mostarac i veliki Travničanin!

Sarić je legendarni Travničanin rođen u Mostaru! Čovjek koji je ostavio duboko sjećanje na sve koji su ga znali, piše travnički portal travnik.ba Sead Sarić...

Abdulvehab Ilhamija: Šejh koji je ubijen zbog stihova,...

Ilhamija je bio jedan od rijetkih pjesnika koji je u tom vremenu pisao na bosanskom jeziku, a odlikovao se po svojoj iskrenoj pobožnosti i...

(FOTO) Mladost i ljepota / Pogledajte fotografije maturanata...

Na stranici Osnovne škole Travnik objavljene su fotografije i video maturanata. Kao što možete i vidjeti, radi se o četiri deveta razreda, za koje nije...

Srebrenka Sena Jurinac – Operna diva rođena u...

Srebrenka Sena Jurinac je rođena u Travniku 24. oktobra 1921. godine. Kao desetogodišnja djevojčica otišla je u Zagreb, gdje je pohađala školu časnih sestara,...

Erik Brandis – legendarni profesor i glasovit prirodoslovac

Erik Brandis - Prvi isusovac koji je nakon obnove Vrhbosanske nadbiskupije dospio u Bosnu bio je o. Erich von Brandis (Erik Brandis), legendarni profesor...

Lutvina kafana (Rudolfova kafana)

Lutvina kafana - Nakon šetnje po Starom gradu, odmor za dušu i tijelo, najbolje je potražiti na mjestu, gdje hirovito izvire hladna i bučna...

Preminuo Nihad Memišević

Danas je preminuo Nihad Memišević. Sahrana će biti obavljena u utorak na Gradskom groblju u Novom Travniku.