7 stvari koje trebate uraditi prije lansiranja marketinške kampanje

Svaka firma, velika ili mala, treba imati dobar marketing da bi došla do kupaca. U nastavku teksta vam donosimo sedam stvari koje trebate uraditi prije lansiranja svoje prve marketinške kampanje.

S ciljem da vaša marketinška kampanja ostvari uspjeh i bude zapažena kod kupaca, potrebno je da razumijete ko su vaši kupci i šta će ih zainteresirati za vas, vaše usluge ili proizvode.

Zamišljeni kupci (profili) su predstavnici različitih ciljnih skupina s kojim želite da se povežete. Razmislite o njima, o njihovim hobijima, njihovim vrijednostima, svakodnevnim stvarima koje rade i sl. Također, potrebno je razmisliti gdje ćete ih pronaći, u kojem momentu i kako ćete im se obratiti u tom momentu njihovog prosječnog dana.

1. Napravite nekoliko profila svojih kupaca.

Da li slušaju određeni radio? Prate neki tv program? Posjećuju određeni web site? Pravljenje profila vaših kupaca će vam pomoći da suzite svoje marketinške aktivnosti i pravite ciljane kampanje koje će za manje novce donositi bolje rezultate.

Važnost pravljenja profila vaših kupaca možemo pokazati i kroz vlastiti primjer. Naime, mi smo za svaki od naših medija napravili profile korisnika tog medija. Periodično radimo istraživanja sa ciljnim grupama, ankete, fokus grupe itd.

Idemo toliko daleko da sada znamo koju knjigu najviše čitaju npr. slušatelji Radija TNT, koja je njihova omiljena pjesma, kakav namještaj žele imati, koje auto žele kupiti i kada… Za svaki od naših medija smo napravili slikovitie profil korisnika, jer to nam pomaže da lakše i bolje pravimo sadržaje za naše korisnike.

2. Istražite konkurenciju

Brending i kampanje vaših konkurenata mogu biti jako korisne za razvijanje vašeg vlastitog identiteta i marketinške strategije.

Lideri na tržištu obično ulažu ogromne novce u istraživanja tržišta pri kreiranju marketinških strategija. Ovo znači da ih morate pratiti i raditi analize njihovih koraka da biste došli do “besplatnih” informacija o svojim kupcima.

Naravno, želite da razvijete svoj brend tako da nećete bukvalno kopirati konkurenciju. Ali, shvaćanje njihove strategije će vam pomoći da se izdvojite iz mase i napravite strategiju koja će zaista oduševiti vaše kupce.

3. Napravite uspješnu web stranicu

Danas svi googlaju i velike su šanse da vaši kupci posjećuju vašu stranicu. Zbog toga morate imati odličan web sajt i još bolju analitiku ponašanja posjetitelja vaše stranice.

Web stranica je mjesto gdje će vaši kupci saznati više informacija o vama, vašim proizvodima i uslugama. To je mjesto gdje će bolje upoznati vaš brend. Loše dizajnirana stranica, s lošom navigacijom, rasporedom i manjkom potrebnih funkcija će ostaviti veoma lošu impresiju na posjetitelje. A vaš sajt većinom posjećuju vaši kupci, tako da ih ne želite razočarati prije prve kupovine.

Povećajte si šanse za prodajom, tako što ćete napraviti odličnu web stranicu prije pokretanja svoje marketinške kampanje. Odlična web stranica je danas kao odlična poslovna zgrada. Ako je vaša trgovina zapuštena i loša, kupci neće ostvariti kupovinu u njoj. Isto vam je i s web stranicom.

Često se susrećemo sa klijentima koji imaju odlične trgovine ali loše web stranice. Redizajniranjem svojih web stranica, ostvarili su još bolje rezultate.

4. Razmislite o raznim formama oglašavanja i savršenom miksu za vaše marketinške kampanje

U današnjem svijetu, nekoliko oglasa u novinama i drugim medijima nije dovoljno za uspješnu kampanju. Kupci su sve više “otporni” na reklame. Zato morate izabrati medije i marketinške alate koji će zaista donositi rezultate.

Hoćete li na omiljenom radiju vaših kupaca emitovati reklamu zbog koje će prebaciti stanicu? Hoćete li se reklamirati na televiziji koju gledaju svi ili na tematskom kanalu koji gledaju vaši kupci? Da li će vaš billboard imati previše teksta ili će donositi dobre rezultate?

Vaša strategija može biti i striktno digitalna, svakako preporučujemo da uvedete blog stranicu na svoj sajt, da koristite i razne metode digitalnog oglašavanja.

Ali imajte na umu da sva istraživanja pokazuju da su kombinirane kampanje putem offline i online medija daleko najefektnije. To ne znači da ćete potrošiti ogromne novce (hoćete ako ne razmislite koji mediji su idealni za vas i vaše kupce). To znači da ćete napraviti savršen miks medija koji će donositi rezultate.

Imajte na umu da je radio najjeftiniji i ima najveći povrat, da digitalno oglašavanje donosi odlične rezultate, da ciljani marketing na tematskim televizijama štedi vaš novac i pravi fantastične uspjehe. Da oglas u omiljenom magazinu vaših kupaca može donijeti odličnu prodaju i sl. Najbitnije je da znate svoje kupce i da ciljano oglašavate svoje proizvode i usluge upravo kupcima.

Reklame koje pored ciljne grupe dopiru i do mase drugih ljudi su super jer u konačnici manje koštaju po “pojedincu”. Ali razmislite da li je potrebno da svi vide vašu reklamu za pseću hranu ili ćete za manje novca tu reklamu prikazati samo ljudima koji imaju pse?

5. Odlučite koji su ciljevi vaše marketinške kampanje

Uložit ćete značajna sredstva na svoju kampanju. Zbog toga se morate pobrinuti da uloženi novac donese očekivane rezultate, opravda investiciju, poveća prodaju i naravno donese zaradu.

Imamo razne vrste kampanja. Možda želite povećati prodaju, stvoriti bolju svijest o brendu, upoznati kupce s novom uslugom ili povećati promet na web stranici i trgovini. Zapišite sve ciljeve vaših kampanja da biste lakše mjerili rezultate.

Za svaki cilj morate napraviti i plan kako ćete ga ostvariti. Ovo će vam pomoći da povećate povrat svoje investicije. Zato budite temeljiti.

6. Okupite odličan tim za svoje marketinške kampanje

Da bi vaše kampanje imale efekta, morate imati odličan dizajn brenda, dizajn reklama, video produkciju, radijsku produkciju i slično. Ako nemate znanje da sami napravite svoje marketinške alate pobrinite se da okupite najbolji tim.

Izaberite pojedince, firme ili agencije koje najbolje rade svoj posao. Vjerujte, isplatit će vam se. S detaljno razrađenim ciljevima, dobrim brifingom i odličnim materijalima, vaša kampanja će biti uspješna.

7. Napravite dobar raspored marketinške kampanje

Ako je vaš biznis i vaša kampanja vremenski osjetljiva (npr. odnosi se na sezonu praznika, godišnje doba i sl.) potrebno je napraviti dobar raspored u kojem ćete detaljno razraditi kada ćete upotrijebiti koji marketinški alat da povećate prodaju.

Raspored je u svakom slučaju jako bitan za vašu marketinšku strategiju jer ćete u svakom momentu znati što radite, koliki je feed back na trenutno aktivirane marketinške alate i sl. Dobra je ideja zadužiti nekoga u firmi da prati raspored i održava odnos s medijima i partnerima s kojim surađujete na provođenju vaše marketinške strategije.

Odlična marketinška kampanja će uključiti vaše kupce i pomoći vam da ostvarite svoje poslovne planove. Svejedno je da li želite napraviti prodajnu akciju ili upoznati širu masu sa svojim brendom, način na koji pristupite svojoj kampanji će ostvariti ogroman utjecaj na uspjeh vaše kampanje.

Zato pratite ove korake prije lansiranja kampanje i okupite najbolji tim koji će vam pomoći da uštedite novac i povećate prodaju.

U dvadeset godina koliko postoji TNT Grupacija radili smo sa stotinama biznisa iz raznih sektora. Neki su postali ogromne kompanije, a drugi su suvereni vladari lokalnog tržišta. Ako imate dodatnih pitanja javite nam se, rado pomažemo poduzetnicima.

Možda vas zanima

Uskoro počinje serijska proizvodnja prvog bh. električnog vozila

U BiH konačno stižu investicije koje se odlikuju uvođenjem visokih tehnologija Kompanija GS Holding GmbH iz Regensburga u Njemačkoj jedan je od trenutno najvažnijih i najaktivnijih investitora...

FabLab Sarajevo je po treći put organizator najvećeg festivala...

Imate zanimljiv projekat, proizvod ili eksperiment, i želite da besplatno promovišete svoj rad, inovaciju ili proizvod? Od inžinjera, umjetnika, naučnika do startupa i firmi, Maker...

Načelnik u svom kabinetu ugostio Sandru Schäppi

Sandra Schäppi, rođena Travničanka, sa svojim suprugom Markusom nije zaboravila svoj rodni kraj, iako već decenijama živi i radi u Švicarskoj, objavio je na...

Održan regionalni Modul 2 “Poduzetništvo” u Banji Vrdnik

Sve na jednom mjestu za podršku omladinskom poduzetništvu i prekograničnoj saradnji Centar za edukaciju mladih Travnik je u partnerstvu sa Fondacijom tuzlanske zajednice realizovao...

Drugi čitaju

Popularne znamenitosti u Travniku

Popularne znamenitosti u Travniku se moraju posjetiti. Uvjerite se u kulturu, tradiciju i historiju vezirskog grada smještenog u srcu Bosne. Među popularne znamenitosti u...

Tvrđava u Jajcu

Bajkovita Tvrđava u Jajcu Da li znate po čemu je posebna Tvrđava u Jajcu? Ima dosta toga što nije poznato mnogima, a što se veže...

Vodopad Plive u Jajcu među najljepšim na svijetu

Jajce - Kraljevski grad Vodopad Plive u Jajcu morate doživjeti. Iskustva mnogih kažu da najviše vole doći blizu vodopada, osjetiti kapljice vode, upijati nevjerovatan prizor...

Travnik broj stanovnika

U Travniku je posljednji popis stanovništva bio 2013. godine, tako da vam u ovom tekstu donosimo upravo podatke Travnik broj stanovnika na osnovu tog...

Junak umire jednom, kukavica hiljadu puta/ Na današnji...

Na današnji dan, 25. oktobra 1992. godine, prije 28 godina, preminuo je major Mihajlo Petrović. "Ja sam major Mihajlo Petrović. Stavljam se na raspolaganje...

Nikša Bratoš – Naš najveći kompozitor!

Nikša Bratoš je bosanskohercegovački kompozitor, muzički producent i aranžer. Rođen je 17. avgusta 1959. godine u Travniku. Tokom školovanja je živeo u Sarajevu, a...

U 76. godini života na Ahiret preselio Željo...

U 76. godini života danas je na Ahiret preselio Željo Faruk. Dženaza će biti obavljena sutra poslije ikindije namaza na mezarju Derventa.