7 stvari koje trebate uraditi prije lansiranja marketinške kampanje

Svaka firma, velika ili mala, treba imati dobar marketing da bi došla do kupaca. U nastavku teksta vam donosimo sedam stvari koje trebate uraditi prije lansiranja svoje prve marketinške kampanje.

S ciljem da vaša marketinška kampanja ostvari uspjeh i bude zapažena kod kupaca, potrebno je da razumijete ko su vaši kupci i šta će ih zainteresirati za vas, vaše usluge ili proizvode.

Zamišljeni kupci (profili) su predstavnici različitih ciljnih skupina s kojim želite da se povežete. Razmislite o njima, o njihovim hobijima, njihovim vrijednostima, svakodnevnim stvarima koje rade i sl. Također, potrebno je razmisliti gdje ćete ih pronaći, u kojem momentu i kako ćete im se obratiti u tom momentu njihovog prosječnog dana.

1. Napravite nekoliko profila svojih kupaca.

Da li slušaju određeni radio? Prate neki tv program? Posjećuju određeni web site? Pravljenje profila vaših kupaca će vam pomoći da suzite svoje marketinške aktivnosti i pravite ciljane kampanje koje će za manje novce donositi bolje rezultate.

Važnost pravljenja profila vaših kupaca možemo pokazati i kroz vlastiti primjer. Naime, mi smo za svaki od naših medija napravili profile korisnika tog medija. Periodično radimo istraživanja sa ciljnim grupama, ankete, fokus grupe itd.

Idemo toliko daleko da sada znamo koju knjigu najviše čitaju npr. slušatelji Radija TNT, koja je njihova omiljena pjesma, kakav namještaj žele imati, koje auto žele kupiti i kada… Za svaki od naših medija smo napravili slikovitie profil korisnika, jer to nam pomaže da lakše i bolje pravimo sadržaje za naše korisnike.

2. Istražite konkurenciju

Brending i kampanje vaših konkurenata mogu biti jako korisne za razvijanje vašeg vlastitog identiteta i marketinške strategije.

Lideri na tržištu obično ulažu ogromne novce u istraživanja tržišta pri kreiranju marketinških strategija. Ovo znači da ih morate pratiti i raditi analize njihovih koraka da biste došli do “besplatnih” informacija o svojim kupcima.

Naravno, želite da razvijete svoj brend tako da nećete bukvalno kopirati konkurenciju. Ali, shvaćanje njihove strategije će vam pomoći da se izdvojite iz mase i napravite strategiju koja će zaista oduševiti vaše kupce.

3. Napravite uspješnu web stranicu

Danas svi googlaju i velike su šanse da vaši kupci posjećuju vašu stranicu. Zbog toga morate imati odličan web sajt i još bolju analitiku ponašanja posjetitelja vaše stranice.

Web stranica je mjesto gdje će vaši kupci saznati više informacija o vama, vašim proizvodima i uslugama. To je mjesto gdje će bolje upoznati vaš brend. Loše dizajnirana stranica, s lošom navigacijom, rasporedom i manjkom potrebnih funkcija će ostaviti veoma lošu impresiju na posjetitelje. A vaš sajt većinom posjećuju vaši kupci, tako da ih ne želite razočarati prije prve kupovine.

Povećajte si šanse za prodajom, tako što ćete napraviti odličnu web stranicu prije pokretanja svoje marketinške kampanje. Odlična web stranica je danas kao odlična poslovna zgrada. Ako je vaša trgovina zapuštena i loša, kupci neće ostvariti kupovinu u njoj. Isto vam je i s web stranicom.

Često se susrećemo sa klijentima koji imaju odlične trgovine ali loše web stranice. Redizajniranjem svojih web stranica, ostvarili su još bolje rezultate.

4. Razmislite o raznim formama oglašavanja i savršenom miksu za vaše marketinške kampanje

U današnjem svijetu, nekoliko oglasa u novinama i drugim medijima nije dovoljno za uspješnu kampanju. Kupci su sve više “otporni” na reklame. Zato morate izabrati medije i marketinške alate koji će zaista donositi rezultate.

Hoćete li na omiljenom radiju vaših kupaca emitovati reklamu zbog koje će prebaciti stanicu? Hoćete li se reklamirati na televiziji koju gledaju svi ili na tematskom kanalu koji gledaju vaši kupci? Da li će vaš billboard imati previše teksta ili će donositi dobre rezultate?

Vaša strategija može biti i striktno digitalna, svakako preporučujemo da uvedete blog stranicu na svoj sajt, da koristite i razne metode digitalnog oglašavanja.

Ali imajte na umu da sva istraživanja pokazuju da su kombinirane kampanje putem offline i online medija daleko najefektnije. To ne znači da ćete potrošiti ogromne novce (hoćete ako ne razmislite koji mediji su idealni za vas i vaše kupce). To znači da ćete napraviti savršen miks medija koji će donositi rezultate.

Imajte na umu da je radio najjeftiniji i ima najveći povrat, da digitalno oglašavanje donosi odlične rezultate, da ciljani marketing na tematskim televizijama štedi vaš novac i pravi fantastične uspjehe. Da oglas u omiljenom magazinu vaših kupaca može donijeti odličnu prodaju i sl. Najbitnije je da znate svoje kupce i da ciljano oglašavate svoje proizvode i usluge upravo kupcima.

Reklame koje pored ciljne grupe dopiru i do mase drugih ljudi su super jer u konačnici manje koštaju po “pojedincu”. Ali razmislite da li je potrebno da svi vide vašu reklamu za pseću hranu ili ćete za manje novca tu reklamu prikazati samo ljudima koji imaju pse?

5. Odlučite koji su ciljevi vaše marketinške kampanje

Uložit ćete značajna sredstva na svoju kampanju. Zbog toga se morate pobrinuti da uloženi novac donese očekivane rezultate, opravda investiciju, poveća prodaju i naravno donese zaradu.

Imamo razne vrste kampanja. Možda želite povećati prodaju, stvoriti bolju svijest o brendu, upoznati kupce s novom uslugom ili povećati promet na web stranici i trgovini. Zapišite sve ciljeve vaših kampanja da biste lakše mjerili rezultate.

Za svaki cilj morate napraviti i plan kako ćete ga ostvariti. Ovo će vam pomoći da povećate povrat svoje investicije. Zato budite temeljiti.

6. Okupite odličan tim za svoje marketinške kampanje

Da bi vaše kampanje imale efekta, morate imati odličan dizajn brenda, dizajn reklama, video produkciju, radijsku produkciju i slično. Ako nemate znanje da sami napravite svoje marketinške alate pobrinite se da okupite najbolji tim.

Izaberite pojedince, firme ili agencije koje najbolje rade svoj posao. Vjerujte, isplatit će vam se. S detaljno razrađenim ciljevima, dobrim brifingom i odličnim materijalima, vaša kampanja će biti uspješna.

7. Napravite dobar raspored marketinške kampanje

Ako je vaš biznis i vaša kampanja vremenski osjetljiva (npr. odnosi se na sezonu praznika, godišnje doba i sl.) potrebno je napraviti dobar raspored u kojem ćete detaljno razraditi kada ćete upotrijebiti koji marketinški alat da povećate prodaju.

Raspored je u svakom slučaju jako bitan za vašu marketinšku strategiju jer ćete u svakom momentu znati što radite, koliki je feed back na trenutno aktivirane marketinške alate i sl. Dobra je ideja zadužiti nekoga u firmi da prati raspored i održava odnos s medijima i partnerima s kojim surađujete na provođenju vaše marketinške strategije.

Odlična marketinška kampanja će uključiti vaše kupce i pomoći vam da ostvarite svoje poslovne planove. Svejedno je da li želite napraviti prodajnu akciju ili upoznati širu masu sa svojim brendom, način na koji pristupite svojoj kampanji će ostvariti ogroman utjecaj na uspjeh vaše kampanje.

Zato pratite ove korake prije lansiranja kampanje i okupite najbolji tim koji će vam pomoći da uštedite novac i povećate prodaju.

U dvadeset godina koliko postoji TNT Grupacija radili smo sa stotinama biznisa iz raznih sektora. Neki su postali ogromne kompanije, a drugi su suvereni vladari lokalnog tržišta. Ako imate dodatnih pitanja javite nam se, rado pomažemo poduzetnicima.

Mirko
Mirkohttps://travnik.ba/
Mirko je živa enciklopedija. Voli historiju, puno istražuje. Njegove zanimljivosti ostavljaju bez daha. Vrhunski je novinar i istražvač. Dugogodišnji je član TNT grupacije.

Možda vas zanima

Partner MKF novčano nagradio eko obrtnike

Primjeri dobrih praksi kao inspiracija drugima Odgovorna upotreba prirodnih resursa, odnosno sirovina i energije, danas je već postala princip poslovanja dok će trend održivosti, s...

Novi proizvod Intesa Sanpaolo Banke kreiran za zaposlene mame...

Povodom obilježavanja 25. novembra/studenog – Međunarodnog dana borbe protiv nasilja nad ženama Grupa Intesa Sanpaolo odlučila je pokrenuti proizvod namijenjen mamama kako bi im...

Vispak, Konzum i Mercator zajedno „stvaraju ljubav“ za djecu...

Društveno odgovorne kompanije Vispak, Konzum i Mercator, vođene istim vrijednostima, odlučili su na poseban način obilježiti kraj ove godine, pa su zajedničkim snagama pokrenuli...

Male biznis ideje za 2023. Od organizovanja putovanja do...

Poslovne ideje za 2023. gdje možete postati sam svoj šef i pokreneti uspješan biznis! Započeti biznis nikada nije bilo lakše. Donosimo vam odlične poslovne ideje...

FIS donirao 30.000 KM udruženjima za brigu o djeci...

Kompanija FIS donirala je ukupno 30.000 KM za 17 udruženja za brigu o djeci sa posebnim potrebama koja aktivno rade na području cijele BIH. Donacija...

ADDIKO / Kupujte na maksimalno 24 rate bez kamata...

Sve je lakše kad se podijeli uz Addiko Mastercard kreditnu karticu… Kupovina na rate od danas je još jednostavnija i jeftinija uz Addiko Mastercard kreditnu...

FIS nastavlja dobre tradicije! U petak Shopping day u...

Kompanija Fis nastavlja dobre tradicije i vjernim kupcima još jednom, super uštede poklanja! Petak, 18. novembra rezervisan je za Shopping day u svim prodajnim centrima FIS...

(FOTO) Stigla nova zimska kolekcija u “BašOutlet”!

Baš niske cijene u "BašOutlet"-u! "BašOutlet" u Travniku bogatiji je za novu zimsku kolekciju, o čega posebno izdvajamo odličnu ponudu skijaških odjela, skafandera i čizama...

TC Bingo Živince proslavio treći rođendan uz Mirzu Selimovića

Za sve kupce i posjetioce pripremio niz zanimljivih sadržaja Moderni centar TC Bingo Živinice, ove godine proslavio je svoj treći rođendan. Povodom rođendana centar je...

Bingo City Centar Tuzla obilježio šesti rođendan

Izvlačenje dobitnika nagradne igre i nastup Nataše Bekvalac obilježili su rođendansko slavlje Bingo City Centar Tuzla proslavio je šesti rođendan i obradovao svoje vjerne posjetioce...

S rastom prometa od 20,16% dmBiH završio poslovnu godinu...

Kompanija dm drogerie markt obilježila je još jednu, 16. po redu, uspješnu poslovnu godinu. Rezultati koji su predstavljeni na današnjoj konferenciji za medije u...

Rođendanski popust i nova zimska kolekcija u “BašOutlet”-u!

Baš niske cijene u "BašOutlet"-u! Ove subote, 12. novemba, "BašOutlet" u Travniku slavi prvi rodjendan! Tim povodom za sve svoje kupce pripremili  popust od 20%...

Drugi čitaju

Organiziran iftar i druženje u Radojčićima

U subotu, 16. 04. 2022. g. u mesdžidu Radojčići u džematu Bandol organiziran je iftar i druženje za omladinu. Organizatori iftara su bili džamijski...

Od porodičnog biznisa do najpoznatijih proizvođača madraca u...

Naglašavajući domaću proizvodnju i značaj porodičnog biznisa, načelnik općine Travnik Kenan Dautović danas je posjetio preduzeće NoBil iz Nove Bile. Sa fokusom na potrebe...

Učenici Medicinske škole Travnik paketićima obradovali osnovce

U ponedjeljak, 18. 04. 2022. godine, Osnovnu školu Travniku su posjetili predstavnici I5 razreda Medicinske škole MSŠ Travnik. Učenici ovog odjeljenja su došli na...

Seid Memić Vajta

Seid Memić Vajta najveći je travnički pjevač, gitarist i estradni umjetnik za kojeg znaju svi ljudi s naših prostora! Zahvaljujući svojim zabavljačkim sposobnostima postao je...

VOZAČI OPREZ / Duge kolone vozila od Viteza...

Prema informacijama koje smo dobili od čitatelja, duge su kolone vozila na dionici od Viteza do Travnika. Iako je poznata kao najfrekventnija dionicama u...

(FOTO) Bosanski kulturni krug / U Travniku održano...

U Travniku je održano novo predavanje u organizaciji Bosanskog kulturnog kruga. Naime, jedna od najvećih ekspertica za turski i osmanski jezik Kerima Filan održala je...

(FOTO) Održana osnivačka Skupština Turističke zajednice Općine Travnik

Nakon što je krajem prošle godine jednoglasno usvojen prijedlog o osinivanju Turističke zajednice Općine Travnik, završene su sve potrebne procedure I organizovana osnivačka skupština. Budući...