5 savjeta za besplatan LinkedIn marketing

LinkedIn, kao glavna društvena mreža za poduzetnike, iz dana u dan postaje sve popularniji u svijetu.

Već znatno popularan u većim zemljama svijeta, unazad nekoliko godina i na Balkanu postaje sve popularniji, stoga Vam donosim ovaj tekst sa 5 kvalitetnih savjeta na koji način možete sakupiti kvalitetne konekcije na LinkedInu i imati velike koristi u traženje poslova.

Trebate li koristiti LinkedIn?

Je li LinkedIn prava društvena mreža kojoj biste se trebali posvetiti ili je možda ipak bolje ciljati neke druge društvene mreže?

LinkedIn je društvena mreža sa konstantnim porastom korisnika i glavna je društvena mreža za poduzetnike i njihovo povezivanje prema broju korisnika. Pokrenuta je 2003. godine, a danas ima više od 600 milijuna registriranih korisnika diljem svijeta.

Ova društvena mreža omogućuje korisnicima (i radnicima i poduzetnicima) da stvore svoj profil i konekcije sa određenim ljudima u istom polju zanimanja. Dok se mnoga poslovanja fokusiraju na marketing na Facebooku i Instagramu kao najpoznatijim društvenim mrežama, LinkedIn je itekako najbolja mreža za B2B (Business 2 business) marketing i stvaranje jakog profila u poslovnom svijetu.

LinkedIn marketing kao i marketing na drugim društvenim mrežama može biti besplatan, te bez uložene kune možete pronaći poslove i konektati se sa ljudima sličnih interesa. Kako? Pročitajte u nastavku…

Savjeti za LinkedIn marketing

Koji su to najbolji načini da vaš LinkedIn profil učinite što kvalitetnijim i dosegnete što veći broj potencijalnih klijenata?

1. Uredite vaš profil

Kao i kod svake druge mreže, tako i kod LinkedIn-a, veoma je bitno da pravilno uredite vaš LinkedIn profil. Kada netko vidi vaš komentar, lajk ili pak sugestiju za potencijalnu konekciju, prva stvar koju će napraviti je otvoriti vaš profil. To je prilika da ga kupite i u svega nekoliko sekundi koliko će odvojiti na brzo pregledavanje profila Vi mu sebe morate prezentirati što jednostavnije.

Dobar profil ne znači samo dodavanje povijesti poslova, titule i profilne fotografije, već u pozadini ima puno više. Na LinkedIn društvenoj mreži korisnici nerijetko pretražuju prema vještinama i ukoliko u tom kratkom vremenu kada korisnik pogleda Vaš profil na njega ostavite pozitivan dojam, tada postoje puno veće šanse da će Vas kontaktirati oko mogućeg zaposlenja. Osim toga, opis profila i redovna objava sadržaja znatno poboljšava LinkedIn SEO vašeg profila.

Primjer mojeg LinkedIn profila:

5 savjeta za besplatan linkedin marketing
Uređenje LinkedIn profila

2. Budite strpljivi i radite u tišini

Kao i kod svake društvene mreže, strpljenje i konstanta objavljivanja su ključ uspjeha. Ista stvar je i sa LinkedIn-om i ključna stvar je interakcija sa ljudima u istoj niši, te regularno objavljivanje što kvalitetnijeg sadržaja. Komentirajte i lajkajte sadržaj koji su objavili drugi u vašim konekcijala. To vam pomaže da stvorite neku emotivnu povezanost sa ostalim osobama i na taj način povećate angažman na vašim objavama i profilu.

Nakon što već neko vrijeme konstantno objavljujete kvalitetan sadržaj koristan za ljude sa kojima ste povezani, možete sami krenuti u pronalazak potencijalnih suradnji, pomoću slanja poruka korisnicima.

Kako pronaći ljude sličnih interesa?

Kako biste pronašli sadržaj koji je u vašim interesima, na LinkedIn tražilici možete nakon što upišete željene pojmove (poput npr. “digitalni marketing”) kliknuti na content i tako će vam se otvoriti objave koje u sebi sadrže te ključne riječi. Interakcijom na tim objavama vaši komentari biti će viđeni od ljudi koji su zainteresirani za taj sadržaj i na taj način više ljudi će vidjeti vaš profil.

5 savjeta za besplatan linkedin marketing
Filtriranje sadržaja na LinkedInu

3. 80/20 strategija konekcija na LinkedIn-u

Korisne i kvalitetne konekcije puno su vrijednije od velikog broja konekcija i više vam znači 10 ljudi koji su zainteresirani za vaša znanja, od 100 ljudi koji su konekciju prihvatili reda radi. Upravo radi toga vaša lista konekcija trebali bi sadržavati barem 80% ljudi sa sličnim interesima. Na taj način ćete imati veliku većinu korisnika sa kojima ćete biti aktivni, dok manja količina od 20% raznih drugih influencera sa velikim brojem konekcija vam može pomoći da povećate vrijednost vašeg profila.

Nismo povezani na LinkedIn-u? Povežimo se.

linkedin marketing
LinkedIn marketing

4. Iskoristite potencijal LinkedIn tražilice

LinkedIn tražilica može vam pomoći da detaljno pretražite ljude koji imaju jednake interese kao i Vi, stoga iskoristite sve njene prednosti. Možete pretragu suziti prema lokaciji, zajedničkim konekcijama, zanimanju, kompaniji i na taj način usko pretražiti publiku. Svaka konekcija može vam potencijalno biti buduća suradnja, stoga se potrudite da šaljete konekcije ljudima koje će interesirati vaš sadržaj i zanimanje.

5 savjeta za besplatan linkedin marketing
LinkedIn tražilica ljudi

5. LinkedIn grupe

Grupe na svim društvenim mrežama omogućavaju veću povezanost korisnika sa zajedničkim interesima, te je ista stvar i na LinkedIn-u. Potražite grupe koje su relevantne u polju vašeg poslovanja, te im se pridružite. Na taj način ostvariti ćete veću povezanost sa ljudima sličnih interesa i osim što možete pronaći potencijalne suradnje, možete naučiti nešto novo.

Možete napraviti i svoju grupu i u nju privući ljude sa istim interesima.

Zaključak o LinkedIn-u

LinkedIn je za razliku od mnogih društvenih mreža mjesto na kojem možete naučiti nove stvari, stvoriti nove konekcije sa ljudima sličnih interesa i u konačnici pronaći posao ili radnika. Možemo ga nazvati ozbiljnom društvenom mrežom i svatko tko imalo razmišlja o budućnosti i poslu trebao bi imati LinkedIn.

Možda vas zanima

Uskoro počinje serijska proizvodnja prvog bh. električnog vozila

U BiH konačno stižu investicije koje se odlikuju uvođenjem visokih tehnologija Kompanija GS Holding GmbH iz Regensburga u Njemačkoj jedan je od trenutno najvažnijih i najaktivnijih investitora...

FabLab Sarajevo je po treći put organizator najvećeg festivala...

Imate zanimljiv projekat, proizvod ili eksperiment, i želite da besplatno promovišete svoj rad, inovaciju ili proizvod? Od inžinjera, umjetnika, naučnika do startupa i firmi, Maker...

Načelnik u svom kabinetu ugostio Sandru Schäppi

Sandra Schäppi, rođena Travničanka, sa svojim suprugom Markusom nije zaboravila svoj rodni kraj, iako već decenijama živi i radi u Švicarskoj, objavio je na...

Održan regionalni Modul 2 “Poduzetništvo” u Banji Vrdnik

Sve na jednom mjestu za podršku omladinskom poduzetništvu i prekograničnoj saradnji Centar za edukaciju mladih Travnik je u partnerstvu sa Fondacijom tuzlanske zajednice realizovao...

Drugi čitaju

Popularne znamenitosti u Travniku

Popularne znamenitosti u Travniku se moraju posjetiti. Uvjerite se u kulturu, tradiciju i historiju vezirskog grada smještenog u srcu Bosne. Među popularne znamenitosti u...

Tvrđava u Jajcu

Bajkovita Tvrđava u Jajcu Da li znate po čemu je posebna Tvrđava u Jajcu? Ima dosta toga što nije poznato mnogima, a što se veže...

Vodopad Plive u Jajcu među najljepšim na svijetu

Jajce - Kraljevski grad Vodopad Plive u Jajcu morate doživjeti. Iskustva mnogih kažu da najviše vole doći blizu vodopada, osjetiti kapljice vode, upijati nevjerovatan prizor...

Travnik broj stanovnika

U Travniku je posljednji popis stanovništva bio 2013. godine, tako da vam u ovom tekstu donosimo upravo podatke Travnik broj stanovnika na osnovu tog...

Junak umire jednom, kukavica hiljadu puta/ Na današnji...

Na današnji dan, 25. oktobra 1992. godine, prije 28 godina, preminuo je major Mihajlo Petrović. "Ja sam major Mihajlo Petrović. Stavljam se na raspolaganje...

Nikša Bratoš – Naš najveći kompozitor!

Nikša Bratoš je bosanskohercegovački kompozitor, muzički producent i aranžer. Rođen je 17. avgusta 1959. godine u Travniku. Tokom školovanja je živeo u Sarajevu, a...

U 76. godini života na Ahiret preselio Željo...

U 76. godini života danas je na Ahiret preselio Željo Faruk. Dženaza će biti obavljena sutra poslije ikindije namaza na mezarju Derventa.