Mnogi misle da je ideja o proizvodu i realizacija završnog proizvoda najteži dio puta ka uspješnoj priči, no u realnosti to nije tako.
Proizvod koliko god da je dobar ne znači ništa ukoliko nije uspješno prezentiran publici i nitko ne zna za njega. Upravo zbog toga marketing je izuzetno važan prilikom lansiranja proizvoda na tržište, a nekoliko savjeta o tome kako lansirati proizvod na tržište putem interneta i društvenih mreža saznajte u nastavku teksta.
Društvene mreže su vaš adut
Društvene mreže koriste gotovo svi i odličan su način da izgradite zajednicu ljudi koje zanima vaš proizvod. Stvorite kod njih uzbuđenje i iščekivanje proizvoda, objavljujte zanimljive stvari o njemu, čemu on služi i zbog čega im je potreban.
Ukoliko je vaš proizvod u softverskom obliku, način na koji možete kreirati njegovu prezentaciju je putem kraćih videa o stvarima koje će on olakšati korisniku. Video sadržaj je trenutno iznimno popularan na društvenim mrežama, a kako i ne bi kada govori puno više od riječi.
Influenceri su odličan način promocije
Najbolji način promocije na internetu su influenceri, no bitno je dobro odabrati prave influencere koji će vas reklamirati. Ovisno o vašem proizvodu, birajte i influencere u istoj niši. Uvijek pošaljite poruku većem broju influencera i usporedite cijene s veličinom publike i reakcijama na objave. Instagram je najbolje mjesto za iskoristiti potencijal influencera, a u moru influencera odabrati pravog zna predstavljati pravu muku. Upravo zato morate se posvetiti traženju i analizirati sve podatke, od cijene, do broja pratitelja, lajkova i komentara.
Tajming je presudan
Tražite li vi kupaće na jesen? Pretpostavljam da ne. Upravo zbog toga morate imati tajming kada ćete krenuti s marketingom vašeg proizvoda i kada ćete ga izbaciti na tržište. Proizvodi namijenjeni ljetu, poput kreme za sunčanje i prirodno tamljenje izbacuju se neposredno prije ljeta. Proizvodi za gubitak masti koji su namijenjeni pripremi za ljeto izbacuju se na tržište nekoliko mjeseci prije ljeta.
Kvaliteta proizvoda je neophodna
Nemojte razmišljati kratkoročno i izbaciti proizvod na kojemu planirate “okrenuti lovu”. Imajte u planu kreiranje kvalitetnog proizvoda koji će stvoriti dugoročne kupce i napraviti vam reklamu preko zadovoljnih kupaca. Zadovoljni kupci su presudni kod svake prodaje, a zadovoljstvo možete postići samo kvalitetom!
Ostali savjeti
Zbog kratke infografije koju sam objavio na svojem LinkedIn profil-u odlučio sam se napisati ovaj članak s malo detaljnijim opisom ova 4 koraka. Ostale savjete za marketing proizvoda imati ćete priliku pročitati u daljnim tekstovima na ovom blogu, od marketinga putem oglasa, do nekih drugih oblika marketinga ukoliko vam budžet ne dozvoljava velika ulaganja!